Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä alapään muutokset synnytyksen jälkeen?

Vierailija
12.04.2014 |

Ei ole kauheasti muuttunut, mutta silti :(

Vähän isompi on nyt tuo emättimen aukko, ja virtsaputken aukko jotenkin ylempänä kuin ennen. Alussa saattoi tirahtaa pieni tippa pissaa, jos ei kunnolla jännittänyt lihaksia kun aivasti.

Seksi kauhistuttaa edelleen...

Synnytyksestä kohta 8 kk aikaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suurentunut sisäänmenoaukko on ainakin meillä helpottanut miehen sisääntyöntymistä ja vaihtoja asennosta toiseen huomattavasti, joten mun mielestä muutos on parempaan suuntaan. Ihan niin tiukka en ole enää kuin ennen, mutta näyttää toi mies helposti orgasmin saavan ;) Tuskin se miehestä siis pahaltakaan tuntuu.

Älä kehitä tyhjästä ongelmaa.

Vierailija
22/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pilatesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun järki on keksiä itse ongelma asiasta, jos asianosainen eli mies itse ei ongelmaa koe olevan?! Kohta ellei jo nyt ongelmia tuottaakin naisen huono itsetunto jajopa hhäpeä sängyssä. Kohta miestä ei kiinnosta sen takia, eikä kuvitellun löystymisen.

Vierailija
24/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 09:13"]

Mikä vitun järki on keksiä itse ongelma asiasta, jos asianosainen eli mies itse ei ongelmaa koe olevan?! Kohta ellei jo nyt ongelmia tuottaakin naisen huono itsetunto jajopa hhäpeä sängyssä. Kohta miestä ei kiinnosta sen takia, eikä kuvitellun löystymisen.

[/quote]

Ymmärrän ap:ta. AV:llakin vouhkataan jatkuvasti siitä löystymisestä.

Vierailija
25/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:53"]

Ei ole kauheasti muuttunut, mutta silti :(

Vähän isompi on nyt tuo emättimen aukko, ja virtsaputken aukko jotenkin ylempänä kuin ennen. Alussa saattoi tirahtaa pieni tippa pissaa, jos ei kunnolla jännittänyt lihaksia kun aivasti.

Seksi kauhistuttaa edelleen...

Synnytyksestä kohta 8 kk aikaa.

[/quote]nyt ahkerasti lantionpohjalihas jumppaa. Se on ilman muuta selvää että paikat löystyy.

Vierailija
26/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 09:13"]

[/quote]

Ymmärrän ap:ta. AV:llakin vouhkataan jatkuvasti siitä löystymisestä.

[/quote]

No mä en, JOS mies ei ole sanonut löystymisestä mitään. Mä olenihan varautunut siihen , että mun mies sanoo ja silti seksiä saa luvan olla. Ap kokee selvästi alemmuutta suhteessa mieheensä seksissä.

Vierailija
27/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 08:13"]

Onko miehesi jotenkin erityisen pieni tai ilmaissut olevansa kriittinen alapääsi suhteen? Mistä se löysyyden pelko kumpuaa? Ei se muuttunut ulkonäkö tai venynyt aukko korreloi mitenkään sen sisäisen löysyyden kanssa. Eikä se Tietenkään pysy ihan samanlaisena raskauden ja synnytyksen läpi. Olitko raskautta suunnitellessa hyväksynyt sen että emättimesi tulee muuttumaan?

[/quote]

No ei ole pieni, ihan normaali kai. Eikä kriittinenkään ole. Ei olis enää seksiä meillä tarjolla jos haukkuis alakerran...

Pelko on ollut jo aout 15 vuotta. Siitä lähtien kun olen seksiä alkanut harrastamaan. Luin juttuja löystyneistä paikoista, ja siitä kuinka ei enää kelpaa miehelle sen jälkeen. Olen varmaan kehittänyt jonkinsortin trauman asiasta itselleni.

Ap

Vierailija
28/28 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän