Odotan poikaa ♥ Kertokaa äiteinä jotain ihanaa pojista!
Mulla on jo ihana tyttö, ja nyt on poika tulossa. Ajatukset juoksee jo pojan lapsuuteen ja nuoruuteen ja siihen, millainen mies hänestä kasvaa ♥ Kertokaa siis omista ihanista pojistanne!
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:32"]
Mun ihana miehen alku täytti tänään vuoden<3 siis niin paras tyyppi, usein naurattaa että äidillä oikein kyyneleet silmis :D tää on mun esikoinen ja mä niin toivoin poikaa ja sain kun itsekkin vähän rämäpää poikatyttö olin, en varmaa olisi osannut olla prinsessa tytön kanssa :P mutta joo tää rakkaus tätä pientä tyyppiä kohtaa on ääretön<3
[/quote]
Paskaa tuo ettei naiset osais muka olla tytön kanssa :D
Siirrät muuten aivan varmasti tuon asenteesi omaan lapseesi. Kyllä hän huomaa..
[/quote]
mähän saan toivoa tyttöä tai poikaa, sehän on oma asiani. Nyt odotan toista lastani ja toivon sen olevan tyttö jotta pääsisin tekee tyttöjen juttuja..
sä voit itse siirtää ton sun oman asenteesi vaikka hanuriisi
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:43"]
Onpa kunnon lässynlää keskustelu, huh!
[/quote]
Mun poikaliini on niiiiil ihana kullanmuruliiini... Suloinen ja mahtava, miniäijä!!! <3Tuntuu ihan ettei sävoi sanoiks pukea tätä rakkautta.. Tykkään siitä niin että halkeen . Rakkauspakkaus, pupulutunen. <3
P.s. Et ole lässynläätä nähnytkään, jos tämä asiallinen viestiketju on sun mielestäsi sellaista. Kai poikia saa kehua?
Tytöt ja pojat ovat aivan yhtä ihania! Itsellä on ♥♥♥ reipasta, herkkää, muut huomioonottavaa poikaa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:23"]
Pojissa ei ole mitään ihanaa. Tee abortti.
[/quote]
7tykkää tästä??? :(:(:(:(:( surullista
[/quote]
Kunhan vaan typeröivät. Yhdelläkään niistä ei ole poikaa.
Pojat on hauskoja kun niitä kiinnostaa niin paljon erilaistan juttujen mekaniikka. Tänään esim meidän poika kiipeili alikulkutunnelin reunoilla ja vieritti kerta toisensa jälkeen sieltä alas jotain metallista rinkulaa.
Tunnen olevani pojalleni hyvin tärkeä, vaikkei sitä sanoiksi puetakaan. Uskon, että hän arvostaa minua ihmisenä, minä ainakin arvostan häntä. Pojan kasvamista mieheksi on kiehtovaa seurata läheltä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:32"]
Mun ihana miehen alku täytti tänään vuoden<3 siis niin paras tyyppi, usein naurattaa että äidillä oikein kyyneleet silmis :D tää on mun esikoinen ja mä niin toivoin poikaa ja sain kun itsekkin vähän rämäpää poikatyttö olin, en varmaa olisi osannut olla prinsessa tytön kanssa :P mutta joo tää rakkaus tätä pientä tyyppiä kohtaa on ääretön<3
[/quote]
[/quote]
mähän saan toivoa tyttöä tai poikaa, sehän on oma asiani. Nyt odotan toista lastani ja toivon sen olevan tyttö jotta pääsisin tekee tyttöjen juttuja..
[/quote]
Sehän ei ole vain sun asiasi, vaan vaikuttaa väistämättä lapseen.
Mulla kaksi poikaa ja ne on mun elämäni rakkaus. Ovat jo 10 ja 12v.
Sanan mammanpoika pitää paikkansa. Pojat on mukavia ja mutkattomia, heillä ei ole sosiaalista vääntöä kavereidensa kanssa. Kaverisuhteet on helppoja.
Pojat on pieniä poikina yleensä rajumpia kuin tytöt, mutta se menee ohi. Musta pojat on ihan parhaimmillaan alkaen 8v. ja sen jälkeen muuttuvat koko ajan vaan ihanimmiksi. En vaihtaisi tyttöihin. Pienet tytöt on ihania, mutta monessa näkyy jo kouluiässä se naisen luonteen ikävä puoli.
Helppo ja mukava noiden poikien kanssa on olla ja huumori kukkii.
Poikien maailma :) Olen seurannut sitä nyt 14 vuotta. Aivan uusia ulottuvuuksia avautuu elämään. Maansiirtokoneet (kylläpä niitä onkin paljon erilaisia!), avaruusjutut, ötököiden tutkiminen, robotit, legohärvelit, duel mastersit, pokemonit, bioniclet, beybladet... Mitään noista en tiennyt, ennen kuin sain pojan. Ja nyt kun poika on isompi, on todella vapauttavaa heittää läppää hänen ja kavereidensa kanssa - poikien huumori kolahtaa minuun :D. Ja kaikkein parasta on katsoa poikien yhteishenkeä, porukkameininkiä, vaikkapa jaliskentällä, jossa he taistelevat yhdessä polvet savessa, toisiaan tsempaten. Välillä jo v-tut lentää, mutta joskus täytyy sulkea korvat...
Mulla kaksi poikaa ja ovat hyvin ns. suoraviivaisia. Aina tietää mikä on vialla. Uhma lievempi. Tyttö taas nyt jo 3v on välillä aivan mahdoton. Siis tytöt ovat kierompia pienestä pitäen. Hyvin rakkaita kaikki!
Mun poika 13 v. on aina ollut herkkä, kiltti ja iloinen. Joka päivä sanoo rakastavansa mua ja pussaa ja halaa. Ei ole koskaan ollut mikään rämäpää tai riehuja. Täysin erilainen kuin luulin poikien olevan.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sehän ei ole vain sun asiasi, vaan vaikuttaa väistämättä lapseen.
[/quote]
vaikuttaa lapseen? Toivoin poikaa ja sain pojan..? Kerro ihmeessä
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:03"]
Sanan mammanpoika pitää paikkansa. Pojat on mukavia ja mutkattomia, heillä ei ole sosiaalista vääntöä kavereidensa kanssa. Kaverisuhteet on helppoja.
Pojat on pieniä poikina yleensä rajumpia kuin tytöt, mutta se menee ohi. Musta pojat on ihan parhaimmillaan alkaen 8v. ja sen jälkeen muuttuvat koko ajan vaan ihanimmiksi. En vaihtaisi tyttöihin. Pienet tytöt on ihania, mutta monessa näkyy jo kouluiässä se naisen luonteen ikävä puoli.
[/quote]
Mikähän on "se naisen luonteen ikävä puoli"? Ettei vaan olisi tyttöjä ja tyttömäisinä pidettyjä asioita halveksivien ja poikia parempia pitävien äitien jälkeensä jättämää perintöä tuollainen "luonteen ikävä puoli"?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:06"]
Mulla kaksi poikaa ja ovat hyvin ns. suoraviivaisia. Aina tietää mikä on vialla. Uhma lievempi. Tyttö taas nyt jo 3v on välillä aivan mahdoton. Siis tytöt ovat kierompia pienestä pitäen. Hyvin rakkaita kaikki!
[/quote]
Kierompia? Sellainenko sinä olit? Älä nyt kuitenkaan yleistä kaikiin sukupuolesi edustajiin. Omassa elämässäni kaikkein pahimmat kieroilijat ovat olleet miehiä.
Minun neljä-vuotiaani totesi eilen kun aamulla puin vaatteita, että "äiti sä oot kaunis kun sulla on niin hienot rintsikat". Olin ostanut uudet kirkkaanpunaiset liivit. ;) Meillä kaikki pojat ovat esteetikkoja. Saan usein kuulla olevani kaunis, ihana ja rakas. T. Neljän ihanan pojan äiti
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:03"]
[/quote]
Mikähän on "se naisen luonteen ikävä puoli"? Ettei vaan olisi tyttöjä ja tyttömäisinä pidettyjä asioita halveksivien ja poikia parempia pitävien äitien jälkeensä jättämää perintöä tuollainen "luonteen ikävä puoli"?
[/quote]
Naiset yleisesti juoruaa ja käyttää henkistä valtaa. Tää näkyy oikeasti jo lapsissa!
Teinipojatkin kaipaa rakkautta vielä paljon et helliä saa vaikka kuinka paljon. Katu-uskottavuus on sitten ihan eri asia. Monet poikieni kaverit on kovin äitiensä perään, sen vain vaistoaa.
Minun pojastani kasvoi kova vankilakundi, istui nyt neljän vuoden tuomionsa huumeista mutta on silti minulle aina se pikku poika <3
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:06"]
[/quote]
Kierompia? Sellainenko sinä olit? Älä nyt kuitenkaan yleistä kaikiin sukupuolesi edustajiin. Omassa elämässäni kaikkein pahimmat kieroilijat ovat olleet miehiä.
[/quote]
En ole kiero ihminen, mutta naiset osaavat manipuloida paremmin kuin miehet ja sen näkee jo pienenä. Vanhempien tehtävä on opettaa oikea ja väärä.
Minulla on kokemusta vain pojista. Pienten poikien maailma on ihan oma juttunsa (ihan niinkuin tytöillä), siellä mageeta on kaikenlaiset tekniset vempaimet, autot, toiminta, miesten ihailu, äidin rakkaus ja läheisyys. Meillä isoveli on ihanan hellä ja huolehtiva isoveli, vaikka pikkuveli välillä ottaakin päähän sekaantumalla leikkeihin ja jatkuvalla seuraamisella. Meillä omat pojat ovat niin super rehellisiä, ja suoria. Ei kiukutella vaatteista, ja arvostetaan hyvää kotiruokaa ;)
Toisaalta välillä turhauttaa se vilkkaus, likaisuus (ulkona vaatteet hetkessä likaisia, kenkiä kuluu valtavaa vauhtia, samoin housuja), oman huoneen siistinä pito (vaikka kuinka kasvatetaan ja muistutellaan säännöistä), vaatteiden myttääminen keskelle eteisen lattiaa (puhuttu tästä about miljoonakertaa, ja ihan sanktioiden kera), kohellus.
Itse toivoin kuitenkin aina poikaa odotusasikana ja sellaiset rakkaat sainkin ;) Olin itsekin poikamainen tyttö pienenä, joten tuo tyttöjen maailma ei vain tunnu "omalta", siksi toivoin poikaa.