Odotan poikaa ♥ Kertokaa äiteinä jotain ihanaa pojista!
Mulla on jo ihana tyttö, ja nyt on poika tulossa. Ajatukset juoksee jo pojan lapsuuteen ja nuoruuteen ja siihen, millainen mies hänestä kasvaa ♥ Kertokaa siis omista ihanista pojistanne!
Kommentit (68)
Onnea! Meillä samanlainen kokoonpano ja olen todella onnellinen!
Pienet pojat on niin suloisia! On naisena mielenkiintoista seurata pikkuisen poikalapsen kasvua isoksi mieheksi. :) Tietenkään ei voi sanoa mikä sua tulee odottamaan, kun lapset ovat yksilöitä, eikä mitään kattavia yleistyksiä voi tehdä. Mutta luultavasti vauhtia piisaa. Se toiminallisuus on usein se juttu.
Pojat ovat helppoja, streittejä. Ei hirveetä draamaa ja tappelua vaatteista.
Minun poikani on täysi-ikäine. Tuli armeijasta lomille ja halasi kovasti. Rutisti suorastaan. Meillä on tosi ollut erikoinen suhde, sillä olimme eron jälkeen kaksi vuosia. Matkustimme yhdessä ja koulutin vahingossa pojastani hyvä shoppailijan. Tytöt tykkään nykyään :) Tytön kanssa on kiva tehdä tyttöjen juttuja, mutta pojat ovat suoria ja aivan ihania!
Meidän pojassa on ihanaa ainakin se, että vaikka on älytön rämäpää ja menijä ja välillä pitää esittää isompaa kuin onkaan (6v) niin vähän väliä pitää käydä halailemassa ja pussailemassa äitiä <3 Sanoo myös usein, että "olet ihana äiti".
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:29"]
Meidän pojassa on ihanaa ainakin se, että vaikka on älytön rämäpää ja menijä ja välillä pitää esittää isompaa kuin onkaan (6v) niin vähän väliä pitää käydä halailemassa ja pussailemassa äitiä <3 Sanoo myös usein, että "olet ihana äiti".
[/quote]Meillä muuten myös samanlainen kokoonpano kuin teillä ap :) Isosisko on 2,5 vuotta pikkuveljeään vanhempi.
t.6
Ap, älä välitä tuosta kakkosesta! Pojat olivat jo pieninä veikeitä vintiöitä, samoin kyllä tytötkin ;) Pojat olivat kiinnostuneita tekniikasta ja matematiikasta, ja aina sai nauraa heidän kujeilleen :D Nyt he ovat jo aikuisia, ja ovat opiskelemassa tai jo valmiita. Jotkut heistä perheellisiä, ja olen saanut ihanat miniät ja lastenlapset <3
Mun ihana miehen alku täytti tänään vuoden<3 siis niin paras tyyppi, usein naurattaa että äidillä oikein kyyneleet silmis :D tää on mun esikoinen ja mä niin toivoin poikaa ja sain kun itsekkin vähän rämäpää poikatyttö olin, en varmaa olisi osannut olla prinsessa tytön kanssa :P mutta joo tää rakkaus tätä pientä tyyppiä kohtaa on ääretön<3
Pienet pojat on niin hellyyttävän suloisia. Sydän sulaa jotenkin erityisellä tavalla kun oma pieni poika kiipeää syliin ja halaa ja pussaa. Onnea!! T. Kahden tytön ja yhden pojan äiti
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:32"]
Mun ihana miehen alku täytti tänään vuoden<3 siis niin paras tyyppi, usein naurattaa että äidillä oikein kyyneleet silmis :D tää on mun esikoinen ja mä niin toivoin poikaa ja sain kun itsekkin vähän rämäpää poikatyttö olin, en varmaa olisi osannut olla prinsessa tytön kanssa :P mutta joo tää rakkaus tätä pientä tyyppiä kohtaa on ääretön<3
[/quote]
Paskaa tuo ettei naiset osais muka olla tytön kanssa :D
Siirrät muuten aivan varmasti tuon asenteesi omaan lapseesi. Kyllä hän huomaa..
Pojat on äitien omia ritareja. Äitien ja poikien välillä on jotain ihan erityistä. Oma äiti on pojalle henkisesti vähän kuin ensimmäinen rakkaus (ja isä tytöille). Pojat parhaansa mukaan suojelevat äitejään kaikilla tavoin, mikä on tosi liikuttavaa ja heidän kohtelu äitiä kohtaan muistuttaa jotenkin miesten kohtelua naisia kohtaan. Tosi liikuttavaa, ihanaa, upeaa. Paljon parempaa kuin odotin poikalapsen saadessani (etukäteen hieman toivoin toista tyttöä, esikoinen on tyttö).
Myös poikien poikamaisissa leikeissä on jotain omanlaistaan viehätystä, juuri se poikamaisuus ja... on hienoa katsoa miten omassa pikkupojassa herää miehisiä puolia (sotaleikit, rakentelut jne).
Sanoisin, että pojan ihailu ja "suojelu" äitään kohtaa on poikalapsissa parasta! ;) Siinä jää rimpsumekkojen shoppailut kakkoseksi!
Mun ihana 5-vuotias poika pussaili eilen mua niin paljon että rupesimme yhdessä nauramaan hillittömästi. Siitäkös poika innostui ja jatkoi vaan pussailua kun se kerran äidistä oli niin hauskaa. Tarhasta kun haen, niin juoksee aina vauhdilla syliin ja halaamaan, vaikka viihtyy tarhassa tosi hyvin. Ihana poika! 4,5 vuotta vanhempi siskokin löytyy joka myös ihana prinsessatyttö.
Osaavat arvostaa äidin tekemisiä:
"Hyvä äiti, oot taitava imuroimaan!"
Näin kannusti meidän 3,5v poika tänään:)
Mulle oli erityisen tärkeää saada poika. Kiitos. En ala tässä kertomaan miksi.
En voi olla sitä mieltä, että pojat olisi jotenkin automaattisesti helppoja ja tytöt vaikeita. Meillä on ainakin niin vahvatahtoinen pieni ukkeli, että ei mitään rajaa. Draamaa nimenomaan on tämän pojan kanssa, ei ikinä tytön. Tyttö hirveän pohdiskelevainen ja sopeutuva. Ajattelee asiat monelta kannalta.
ja todellakin sanoo suoraan mitä haluaa.
Kaikilla lapsilla on omat hyvät ja vähemmän viehättävät puolensa. Niin kuin meillä kaikilla. :)
4
Onpa kunnon lässynlää keskustelu, huh!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:26"]
Mulla on yksi lapsi, poika, mutta ajattelen, että hänen ihanuutensa johtuu enemmän persoonasta kuin sukupuolesta! Mä en jotenkaan osaa ajatella sukupuolta hirveästi, kun lapsi on vielä niin pienikin (2,5-v).
[/quote]
Sori, piti alapeukuttaa sun yläpuolista viestiä, mutta tuohduksissani en malttanut näköjään odottaa koko sivun latautumista.
Minulla on tyttö sekä poika, molemmat vielä todella pieniä ja luonteeltaan aivan erilaisia! Kumpikin on ihan järisyttävän rakas.
Pojat ovat ihania, yhtä ihania kuin tytötkin. Mulla on neljä poikaa ja yksi tyttö.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:43"]
Onpa kunnon lässynlää keskustelu, huh!
[/quote]
Minkälainen keskustelu on sun mieleen? Haukkuminen ja valittaminen kenties?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:23"]
Pojissa ei ole mitään ihanaa. Tee abortti.
[/quote]
7tykkää tästä??? :(:(:(:(:( surullista
Pojat rakastaa äitiä aina tosi paljon
Mulla on yksi lapsi, poika, mutta ajattelen, että hänen ihanuutensa johtuu enemmän persoonasta kuin sukupuolesta! Mä en jotenkaan osaa ajatella sukupuolta hirveästi, kun lapsi on vielä niin pienikin (2,5-v).