Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sain etsimällä etsiä uusia rintaliivejä :(

Vierailija
12.04.2014 |

Mulla koko D70 ja mistään ei meinaa löytyä noin pientä ympärystä. Sitten kun löytyy, on kuppi kuitenkin liian pieni (leveyssuunnassa) ja kaarituet painavat, kun jäävät liian lyhyiksi. Minulla pitää olla syvä ja koko rinnan peittävä kuppi. Lisäksi rintojen väliin ei saa jäädä iso väliä, joten mitään ruotsalaisia liivejä en voi edes harkita: H&M, Lindex, KappAhl.

Rahaa ei ole hirveästi laittaa, joten mitään kalliita merkkiliiviä en pysty ostamaan :(

Löysin Sokokselta YHDET liivit (2 eri värissä onneksi) ja ostin ne. Nyt minulla on kahdet liivit. Mistähän löytäisin lisää?

Edelliset liivit venyneitä ja jääneet ympäryksestä isoiksi, kun olen laihtunut tosi paljon. Kiire olisi saada lisää liivejä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene liiviliikkeeseen. :) Itse hankin kaikki liivit sieltä :)

Vierailija
2/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat siellä aika kalliita, vai??

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et lyhennytä ympärystä jos et raski ostaa funky ladystä?

Vierailija
4/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katsot niistä uusista liiveistäsi mitä merkkiä ovat, ja etsit nettikaupasta samanlaiset ja ostat lisää. Mitä merkkiä ja kokoa olivat?

Käyt merkkiliikkeessä etsimässä itsellesi oikein hyvät liivit, vaikka kalliimmatkin. Ostat. Etsit nettikauppojen aleista itsellesi lisää samanlaisia. 

Vierailija
5/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole käynyt mielessä tuo lyhentäminen. Voisihan niitä hakasia sinne itsekin ommella. Hyvä vinkki :D  Voisi saada nuo vanhatkin liivit vielä käyttöön.

-ap-

Vierailija
6/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wauwbrat, muita ei tää isotissi nää kelpuuta.

Vierailija
7/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. BraStopissa on kokoa 32D halvalla ja vaikka minkälaista mallia. Mutta jos olet "hankalan muotoinen" niin kannattaa ottaa tuttua merkkiä ja mallia: http://www.brastop.com/all-lingerie-bras-swimwear#/specFilters=25!#-!323&pageSize=200&orderBy=10&pageNumber=1

Vierailija
8/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisit tutustumaan liiviliikkeen valikoimiin ja hintoihin?

Vierailija
9/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:03"]

-ap-

[/quote]

Eivät ole. 50-100 e.

Vierailija
10/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama koko ja ostan liivini pääasiassa Stockmannilta tai Sokokselta. Kannattaa ostaa mielummin vähemmän ja hyviä kuin paljon huonoja.

Vierailija
11/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:03"]

-ap-

[/quote]

Eivät ole. 50-100 e.

[/quote]

Miksi miinus? :0 ei sata euroa ole paha tärkeimmästä vaatekappaleesta. Jos liivit on huonot, ei väliä miten hienoja muut vaatteet on.

Vierailija
12/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit on helppo lyhentää ompelukoneella niin, että ompelee lyhyet pystysuuntaiset vekit molemmin puolin hakaset sisältävien palojen saumojen vierestä. Isotissisen on helpompi hommata halvempia bikineitäkin, jos osaa itse lyhentää selkäkappaleiden pituutta. Kyllähän se vähän vaikuttaa olkaimien asentoon (tulevat lähemmäs selkärankaa), mutta käyttäähän ne jotkut olkaimia ristikkäinkin asetettuna.

Vierailija
13/13 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda halpikset ja hae liivisi erikoisliikkeistä. Maksaa juu, mutta no can do.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan