Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kommentit (4130)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eivät av-mammat ole käyneet kuin lähi-alepassa. Ja kotona vessassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Turussa edesmenneessä Green Dog -pubissa (sehän oli oikein taiteilijakapakka silloin joskus)
Monta kertaa. Millä kadulla se oli? Muistan että oli joku Kultainen noutaja pubi?
Eikös se ollu Vihreä Sammakko tuo Green Dog?
Se ihana nuoruus!
Vierailija kirjoitti:
Romeon ja Julian parveke Verona
Pääseekö sille parvekkeelle? Luulin että turistit seisoo alhaalla sitä tuijottamassa.
Alue: Aihe vapaa
Kaakaofarmilla sademetsässä