MANIA PUHELUT, KUINKA USEIN?
Elikkäs kuinka udein maaninen ihminen soittelee? Antaako hän hälyttää kauan vai pari kertaa? Osaako hän arvioida kenelle soittaa ja mitä asiaa?
Oppiiko maaninen ihminen huomaamaan maniansa ja esim. pidättäytymään liian tiheistä puheluista? Ymmärtääkö hän vihjeistä
hyvin? Onko sairauden tuntoa? Tunnetko ketään kuka olisi masentunut ja maaninen jatkuvasti ? Onko heillä keskittymiskyvyn puute? Mitä kaikkea se sairaus pitää sisällään? Asiallista keskustelua, toivoen.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:22"]Kakkosen juttu kertoo luonteesta, ei sairaudesta.
[/quote] Mut mä tiedän ,että tyypillä on se sairaus. Js tietysti ilkeä luonteinen, kertoo kaikki kuulemansa eteenpäin:(.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:22"]Kakkosen juttu kertoo luonteesta, ei sairaudesta.
[/quote] Mut mä tiedän ,että tyypillä on se sairaus. Js tietysti ilkeä luonteinen, kertoo kaikki kuulemansa eteenpäin:(.
Mä tiedän yhden tyypin joka sairastaa kyseistä sairautta. Saa sellasen kuvan ,että onpa kiva tyyppi. Mut se mikä minua hänessä ahdistaa on--> häneen ei voi luottaa.Jos sanot hänelle luottamuksellisen asian niin hän kertoo sen eteenpäin. Tosi arat ja henkilökotaiset asiat lähtee varmasti eteenpäin.
Siinä on ainut syy minkä vuoksi en kerro hänelle kenenkään asioista mitään.