Iso kinder yllätysmuna 6.95 € kuka hullu ostaa?!
Kommentit (54)
Onko se ihan tavallista kinder-suklaata, siis ruskee kerros ja valkoinen kerros? Mikähän tulee suklaan kilohinnaksi...? Halpa kilohinta sillä normaalikokoisellakaan kinderillä ei ole, esim. mignon on halvempaa.
Se on vain seitsemän euroa. Helposti ainakin minulta liikenee se raha jos lapsi sellaisen haluaa. On niitä tulout kallimpiakin ostettu. Jotenkin tuntuu että tämä menee samaan sarjaan kuin ei voi ostaa lapselle vappupalloa kun se on niin kallis, mutta samalla laitetaan omaan viiniin tms. moninkertainen hinta.
Vaimo ostaa noita maken nälkäänsä, siis aikuinen ihminen mussuttaa jotain suklaamunia jotka maksaa 60€/kg. Ei se suklaa voi olla parempaa kuin suklaalevyssä tai konvehtirasiassa. Mutta kai sillä on varaa.
Minä minä! Olen ostanut lapsille ja ihan itsellenikin olen ostanut, koska tykkään kinder-suklaasta. Sisällä on jokin isompi lelu, joka menee sitten lapsille. Meillä on vuosien takaa vieläkin käytössä sammakko, joka vedetään ja se kulkee pikkuhypyin eteenpäin. Mutta joo kalliita ovat. Meillä ei ehkä ole se kaikkein suurin rahapula, joten en parin namimunan hintaa niin tarkasti katso kerran pari vuodessa. Toisaalta enpä niin tarksti katso vaikka tiskiltä ostettavan kalan hintaakaan, jos kalaa haluamme syödä, kallista sekin on.
Mä ainakin ostan itselle! Tai sitten äiti ostaa mulle ja miehelle sellaiset!
Viime vuonna mies osti meille sellaset kaikkein isoimmat Kinderit. Ne oli kyllä ihanat! :)
Kauppaan jäi. Otin käteeni ja huomasin hinnan ja sinne jäi, älytöntä. Samoin eräs rva kiitteli "ääneen kauhisteluani" kun havaitsi sen myötä hinnan itsekin ja jätti ostamatta.
Juu ja se 7e ei meillä mene myöskään tupakkaan, kaljaan tms.
Minä! Ostin 8 kpl.annan virpojille, jos ei tule noitia, syön itse :)
Tuohan on halpa! Italiassa on yleisesti tapana antaa ainakin omille lapsille ja lapsenlapsille sellaiset parinkympin jättimunat. Niissä ei välttämättä edes ole mitään sisällä, mutta ovat hyvää suklaata ja pakattu niin nätisti, että toimivat ennen syömistä myös vaikka pöytäkoristeena pääsiäisaterialla. Ja pääsiäisateriahan on vuoden tärkein juhla-ateria, koska päättää ainakin teoreettisesti paaston.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:56"]
Mä ainakin ostan itselle! Tai sitten äiti ostaa mulle ja miehelle sellaiset!
Viime vuonna mies osti meille sellaset kaikkein isoimmat Kinderit. Ne oli kyllä ihanat! :)
[/quote]
Miksi sain alapeukkua. ? ;( Olen aina tykännyt Kindereistä ja mies on niihin ihan pähkinöinä. Nytkinsöi jo yhden virpojille varatun (normi)Kinderin estelyistäni huolimatta.
Millaisia leluja noiden sisällä on? Ajattelin ostaa lapselleni tuollaisen ison munan pääsiäiseksi. Onko niissä paljon suklaata?
Harmi ettei kinder-suklaata saa isoina levyinä; se on melkein parasta suklaata kaikista ja ne patukatkin on turhan pieniä. Tosin varmaan halvempia, kuin kinder-muat.
Ajattele jos siellä on vaikka Ferrari. Sitten ei kaduta.
Ostaisin. En ole köyhä joten voin hyvin ostaa seitsemän euron herkun.
Ostaisin. En ole köyhä joten voin hyvin ostaa seitsemän euron herkun.
Pitääkin katsoa kaupassa tota jättimunaa. Mä oon hulluna kinder-suklaaseen ja jostain syystä se munien suklaa maistuu paremmalta kun patukassa. :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:54"]
Minä minä! Olen ostanut lapsille ja ihan itsellenikin olen ostanut, koska tykkään kinder-suklaasta. Sisällä on jokin isompi lelu, joka menee sitten lapsille. Meillä on vuosien takaa vieläkin käytössä sammakko, joka vedetään ja se kulkee pikkuhypyin eteenpäin. Mutta joo kalliita ovat. Meillä ei ehkä ole se kaikkein suurin rahapula, joten en parin namimunan hintaa niin tarkasti katso kerran pari vuodessa. Toisaalta enpä niin tarksti katso vaikka tiskiltä ostettavan kalan hintaakaan, jos kalaa haluamme syödä, kallista sekin on.
[/quote]
Osta Kindermaxeja, 7€:lla saisit melkoisen kasan niitä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:53"]
Vaimo ostaa noita maken nälkäänsä, siis aikuinen ihminen mussuttaa jotain suklaamunia jotka maksaa 60€/kg. Ei se suklaa voi olla parempaa kuin suklaalevyssä tai konvehtirasiassa. Mutta kai sillä on varaa.
[/quote]
Olen ostanut miehelle noita. Käydään töissä molemmat, tuskin talous nyt tähän kaatuu. En tykkää itse Kinder-suklaasta.
Siis oikeasti, mua on petetty. Kaikkien av-mammojen painoindeksin pitäisi olla alle 18 ja kuukausitulojen yli 10 000 euroa. Kuinka paljon sitä suklaata oikein meneekään, jos ennen pääsiäismunan ostoa pitää laskeskella jotain kilohintoja?
en tosiaan osta