Iso kinder yllätysmuna 6.95 € kuka hullu ostaa?!
Kommentit (54)
Siis kuinka isoja ne oikein ovat? Täältä keski-Euroopasta löytyy kahta eri kokoa, ja sen isomman munan hinta on 2,95. Aika hirveät katteet Suomessa jos sama tuote kyseessä!
Kiitos vinkisyä, ostankin lapsille tuollaiset isot kinderit yllätykseksi. Ovat jo teinejä, joten meillä ei enää pupu tuo munia piiloohin. Ai muuten, oma pääsiäisviinini on kalliimpi kuin nuo munat yhteensä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:18"]Siis kuinka isoja ne oikein ovat? Täältä keski-Euroopasta löytyy kahta eri kokoa, ja sen isomman munan hinta on 2,95. Aika hirveät katteet Suomessa jos sama tuote kyseessä!
[/quote]
Joo, sama muna on Saksassa 1,95 ja Suomessa 6,95. Ihan älytöntä, ja vielä ihmiset jääräävät eivätkä osta Lidlistä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:41"]
Onko se ihan tavallista kinder-suklaata, siis ruskee kerros ja valkoinen kerros?
[/quote]
On eli tämä http://pingping.fantasti.cc/big/d/a/m/damfine76/damfine76_5d26a8.jpg
Päältä ruskea ja sisältä tulee valkoista.
[/quote]
No jumalauta! Mulla oli lapset selän takana!
Minä voisin, mutta ehkä ostan kuitenkin kasan tavallisen kokoisia ja annan niitä lapsille pikkuhiljaa. Talo 0,5miljoonaa, kuka ostaa? Viini 15€, hame 45€, tietokone 800, drinkki baarissa 8€, lääkärikäynti 90€, liput cheekin keikalle 80€ jne... Kuka nyt mitäkin ostaa, mä ostan ainakin jotain lapsille pääsiäiseksi ja tehdään jotain kivaa mikä saa vähän maksaakin. Emme lennä Lappiin skimbaamaan, mutta ostamme munan tai pari, käymme leffassa ja kylpylässä ja syömme oikein 'kalliit' pitsat...
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:18"]
Siis kuinka isoja ne oikein ovat? Täältä keski-Euroopasta löytyy kahta eri kokoa, ja sen isomman munan hinta on 2,95. Aika hirveät katteet Suomessa jos sama tuote kyseessä!
[/quote]
Niitä on kyllä kolmea kokoa ja sitä isointa et Keski-Euroopassakaan saa kolmella eurolla.
Ai tänä vuonna ei olekaan sellasta oikeen isoa ISOA kinderiä... Harmi...
Tuossa KInderin kaikki pääsiäistuotteet!!! :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:57"]
http://www.ferrero-kinder-ostern.de/produkte.html
[/quote]
Ei uskalla avata linkkiä, sieltä paljastuu varmaan useita jäykkiä peniksiä.
Muistattehan myös säästää Alkossa. Jos Keski-Euroopan hintoihin vertaa, tuotteiden hinnoittelu on aivan pielessä. Pääsiäinen on yksi Alkon suurimmista sesongeista.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:06"]
Muistattehan myös säästää Alkossa. Jos Keski-Euroopan hintoihin vertaa, tuotteiden hinnoittelu on aivan pielessä. Pääsiäinen on yksi Alkon suurimmista sesongeista.
[/quote]
Kyllä, voin ostaa aika monta suklaamunaa sillä rahalla, joka säästyy kun en käy alkossa enkä käytä alkoholia. Jätän myös tupakat ostamatta ja voin ostaa näin ollen lisää suklaata. Tosin en tykkää suklaasta, mutta ostan mieluummin sitten kinuskikaramelleja sillä rahalla.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:06"]
[/quote]
Joo viinat ja kaljat haetu virosta jo monta vuotta. Kellarissa 20x24 kaljaa ja 50 pulloa saaremaa vodkaa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:59"]
[/quote]
[/quote]
Onko sulla joku penisfobia? Pelkäätkö myös ojennettuja käsivarsia, pystyssä olebia keskisormia, jäykistyneitä nilkkoja, pömppövatsoja tai muita kehonosia?
Pöh. Penishän on vaan lihaa ja nahkaa. Kaupan lihatiskillä näkee ihan vastaavaa.
Mistä noin halvalla saa?Meidän lähikaupassa oli 8.95
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:59"]
[/quote]
[/quote]
Onko sulla joku penisfobia? Pelkäätkö myös ojennettuja käsivarsia, pystyssä olebia keskisormia, jäykistyneitä nilkkoja, pömppövatsoja tai muita kehonosia?
Pöh. Penishän on vaan lihaa ja nahkaa. Kaupan lihatiskillä näkee ihan vastaavaa.
[/quote]Missä kaupassa sää käyt!??!
Alan myös käymään siellä. Onko se lihamestari myös muuten hyvännäköinen?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:18"]
[/quote]
Niitä on kyllä kolmea kokoa ja sitä isointa et Keski-Euroopassakaan saa kolmella eurolla.
[/quote]
Okei, en ole nähnyt kuin kahta kokoa. Nyt ei siis ole kyse siitä 100g maximunasta?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:39"]
No minä :(
[/quote]
Mä kokeilin kans pari vuotta sitten,ei kyllä ollut hintansa väärti :(
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:39"]
No minä :(
[/quote]
Mä kokeilin kans pari vuotta sitten,ei kyllä ollut hintansa väärti :(
Multa saat PENISMUNAA vitosella, pk seutu. muna22cm, penkki 130kg! komee uros!
MINÄ. Meidän lapsille ei ole voinut ostaa tavallisia pääsiäismunia yhdeksään vuoteen (allergioiden taki). Tänä vuonna voin ostaa ekan kerran joitain munia sentään. Ostan takuulla jonkun ison ja hintavan!!!