Iso kinder yllätysmuna 6.95 € kuka hullu ostaa?!
Kommentit (54)
Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä ostaa ja mitä on valmis maksamaan!
Onko sen munan ylläri koronavirus?
Hintaan kuuluu se lelu. Hassua ajatella vain suklaan kilohintaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain seitsemän euroa. Helposti ainakin minulta liikenee se raha jos lapsi sellaisen haluaa. On niitä tulout kallimpiakin ostettu. Jotenkin tuntuu että tämä menee samaan sarjaan kuin ei voi ostaa lapselle vappupalloa kun se on niin kallis, mutta samalla laitetaan omaan viiniin tms. moninkertainen hinta.
Minun pitäisi ostaa niitä kolme, ei ole semmoiseen varaa!
Ostin sellaisen kaikista isoimman (hinta Lidlissä muistaakseni 11-12e). Pääsiäinen on vaan kerran vuodessa :)
Minä ostan sillä rahalla röökiaskin, mutta alkaa olla niin kallista kaikki ettei voi ostaa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan sillä rahalla röökiaskin, mutta alkaa olla niin kallista kaikki ettei voi ostaa sitäkään.
Ai 6,95 €? Mikä rööki on noin halpaa?
Ohis
En tiedä uskaltaako ostaa yllätysmunia tänä vuonna kun lapsia ei kuitenkaan päästetä korona-paniikissa virpomaan. Ankea vuosi koronan takia kun eläminen kielletään.
Meidän kaupassa oli 12,95e. Todellakin jäi kauppaan. T. Tulot 199e/kk.
Mikä siellä munan sisällä on leluna??? Kuitenkin joku aivan typerä hajoava halpisjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupassa oli 12,95e. Todellakin jäi kauppaan. T. Tulot 199e/kk.
Aloitus on vuodelta 2014.
Tuttavat toivat aikoinaan pääsiäismunia Virosta. Maku oli jotain niin käsittämättömän hirveää, ettei sitä voi edes kuvailla. Oli pakko katsoa sisällysluetteloa ja sieltä se totuus paljastui. Oli varoitus uskovaisille, että sisältävät sikaa. Nimittäin sian ihraa!
Olivat halpoja. Siksi niitä ostivatkin. No, opetus on se, että halvalla ei hyvää saa. Sitten kannattaa jättää kokonaan ostamatta.
Täällä välimerellä en ole nähnyt tavallisissa ruokakaupoissa kuin niitä tavallisen kokoisia kindereitä euron kpl. Muilla merkeillä löytyy suuria pääsiäismunia todella kauniissa läpinäkyvissä paketeissa rusetteineen. Hinnat noin 5-8€ ylöspäin, en ole tarkkaan katsellut koska en meinaa ostaa mitään. Lapset saivat saksasta tuliaisena tälläiset munat http://www.ferrero-kinder-ostern.de/produkte/ueberraschung_maxi.html
muistaakseni suomessa olevat n.8€ kinderit ovat isompia kuin nämä