Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOIN todistamasi tyylimoka, oma tai jonkun muun

Vierailija
11.04.2014 |

näin perjantain kunniaksi!

itse todistin taannoin baarissa, miten plösö siideripissis kireissä farkuissa & "better bodies" (= fitnesvaate-merkkí)-topissa ryysti drinksuja ja mässytti purilaista. vatsalöllö puristui farkkujen vyötärön yli, allit värisi.. ja topissa luki isoin kirjaimin better bodies :D

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousujen/ legginsien haaraosa polvissa asti. Toistuvasti. :D

Vierailija
22/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin syöneellä naisella Marilyn Monroe tapaan kiharrettu, lähes valkoiseksi värjätyt hiukset, suuret renkaat korvissa. Päällä selän ja vatsan paljastava, ihonmyötäinen kimaltavan violetti, juuri ja juuri vesirajaan ylettävä mekko. Alta paistoi mustat liian pienet rintaliivit, jotka olivat puristuneet ilkeän näköisesti selkämakkaroihin. Tämä eräässä yökerhossa Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin syöneellä naisella Marilyn Monroe tapaan kiharrettu, lähes valkoiseksi värjätyt hiukset, suuret renkaat korvissa. Päällä selän ja vatsan paljastava, ihonmyötäinen kimaltavan violetti, juuri ja juuri vesirajaan ylettävä mekko. Alta paistoi mustat liian pienet rintaliivit, jotka olivat puristuneet ilkeän näköisesti selkämakkaroihin. Tämä eräässä yökerhossa Helsingissä.

Vierailija
24/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomaan kotoa lähdettyäni että oon yhdistäny farkut ja hupparin korkokenkiin..

Vierailija
25/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 12 vuotiaita tyttöjä, jotka olivat selvästi ylipainoisia. kaikilla tiukat legginssit ja croptopit, muffinssiefektihän siitä syntyy. sentin pakkelikerros naamassa, nudehuulet, suoristetut ja tupeeratut hiukset ja joka toisen sana puheessa fuck. nämä oli siis britteissä, siinä on kyllä tyylimokien luvattu maa juurikin nuorien tyttöjen kohdalla!

Vierailija
26/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyylimokani oli muutamia vuosia sitten, kun päälläni oli kellomallinen minihame ja pelkät sukkahousut. En ollut vessasta tullessani muistanut tarkistaa hametta, joten kävelin muutaman metrin kaupassa persposket komeasti vilkkuen. Onneksi joku tuntematon tuli ystävällisesti sanomaan asiasta. SE oli noloa! Nyt se jo jaksaa naurattaa :D

Vierailija
27/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puvuntakki ja skeittikengät. Auts.

Vierailija
28/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Luokan luokkakuvassa mulla on napapaita ja navan yli vedetyt farkut, toi on oma henkilökohtainen rimanalitukseni :D lisäksi jalassa paskaiset lenkkarit !

Vierailija
29/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla fitness-ihkutytöillä näkyy juoksutrikoita lyhyen takin tai paidan kanssa. kangas antaa periksi pyllyn kohalta niin että hieman läpi näkyy perspannikat. ei kovin kiva. sama melkein kuin pistää leggingsit ja lyhyen paidan..

Vierailija
30/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen mamma, jolla oli sukkahousukangasta olevat leggingsit ja liian ylhäälle noussut trikoohame/toppi/mikälierätti joka paljasti mummosloggeissa muhivan siteen.

Kaikki huonoja muovisia klipsipidennyksiä käyttävät. Oikeastiko ei tule mieleen, että jos oma tukka on viiden sentin mittainen puhkiblondattu kananperse niin siihen ei tarvitse tunkea puolen metrin tuksutukkaa. Ei ole nättiä kenelläkään, etenkin tuulisella säällä.;)

Oma paras mokani on varmaan yläasteella kun aloittelin meikkaamista, oli ollut sateinen aamu ja "waterproof" oli tuntematon käsite. Ehdin leikkiä uitettua klovnia melkoisen kauan ennenkuin kukaan viitsi huomauttaa asiasta.:p

Vierailija
31/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 01:45"]Ylipainoinen mamma, jolla oli sukkahousukangasta olevat leggingsit ja liian ylhäälle noussut trikoohame/toppi/mikälierätti joka paljasti mummosloggeissa muhivan siteen.

Kaikki huonoja muovisia klipsipidennyksiä käyttävät. Oikeastiko ei tule mieleen, että jos oma tukka on viiden sentin mittainen puhkiblondattu kananperse niin siihen ei tarvitse tunkea puolen metrin tuksutukkaa. Ei ole nättiä kenelläkään, etenkin tuulisella säällä.;)

Oma paras mokani on varmaan yläasteella kun aloittelin meikkaamista, oli ollut sateinen aamu ja "waterproof" oli tuntematon käsite. Ehdin leikkiä uitettua klovnia melkoisen kauan ennenkuin kukaan viitsi huomauttaa asiasta.:p

[/quote]

Meidän koulussa oli kanssa oikeasti ylipainoinen ja lihava nuori nainen joka piti aina hirveän piukkoja läpikuultavia leggingsejä lyhyen minarin tai pitkähkön topin kanssa mistä melkein pillu vilkkui ja ihanat selluliitit näkyi leggingsien läpi.

Voi jeesus. Teki mieli sanoo että pistä nyt paksummat sukkAhousut alle ja joku pitkä tunika päälle

Vierailija
32/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäisenä tulee mieleen erittäin ylipainoinen nainen, joka käytti housuinaan vaaleanpunaisia leggingsejä joista alushousut paistoivat läpi kauas.

Vierailija
33/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri eilen kaupassa miehen jolla oli vaaleat farkut tosi ylös vedettynä vyön kanssa,näki hyvin kummalla puolella vehje oli niin ja komeuden kruunasi valkoiset vähän liian isot tennarit.

Vierailija
34/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi ja mikroshortsit iltapukuhäiden kättelyjonossa...

Vierailija
35/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa selvästi ylipainoinen nainen, likaiset hiukset ja vaatteina just jotkut mustat leggingsit ja musta/printti bändipaita, ja maha tursus sen paidan alta leggingsien päälle. Naisen mies/-ystävä, pitkä ja hoikka, pitkät likaiset hiukset, bändipaita ja paskaset lenkkarit. Siinä vaiheessa tajusin mitä wt tarkoittaa

Vierailija
36/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylimokaaja olin minä itse, menossa puhumaan erääseen seminaariin. Istuin eturivissä kuuntelemassa edellistä puhujaa, kun tajusin että minulla on eripariset kengät. Kyllä. Lähtiessä olin hämärässä eteisessä paimentanut kuopusta, keräillyt tavaroitani ja potkinut jalkoihini matalat mustat avokkaat. Ne olivat hämmentävän saman tuntuiset jalassa, vaikka kärjet olivatkin erilaiset. Toinen oli myös kiiltonahkaa ja toinen tavallista.

Meni aika lailla pasmat sekaisin tämän havainnon jälkeen. Keräilin hetken itseluottamusta mennäkseni yleisön eteen, mutta päätinkin tehdä siitä "jäänmurtajan" ja jaoin tämän hölmöilyni yleisöni kanssa. Siitä irtosi ihan kivat naurut ja puhekin meni sen jälkeen hyvin.

Vierailija
37/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 03:21"]Tyylimokaaja olin minä itse, menossa puhumaan erääseen seminaariin. Istuin eturivissä kuuntelemassa edellistä puhujaa, kun tajusin että minulla on eripariset kengät. Kyllä. Lähtiessä olin hämärässä eteisessä paimentanut kuopusta, keräillyt tavaroitani ja potkinut jalkoihini matalat mustat avokkaat. Ne olivat hämmentävän saman tuntuiset jalassa, vaikka kärjet olivatkin erilaiset. Toinen oli myös kiiltonahkaa ja toinen tavallista.

Meni aika lailla pasmat sekaisin tämän havainnon jälkeen. Keräilin hetken itseluottamusta mennäkseni yleisön eteen, mutta päätinkin tehdä siitä "jäänmurtajan" ja jaoin tämän hölmöilyni yleisöni kanssa. Siitä irtosi ihan kivat naurut ja puhekin meni sen jälkeen hyvin.

[/quote]

Hyvä hyvö, noin se kannattaa tehdäkin. Opin sen, kun eräs proffa kerran tuli luennolle Jenkeissä vaalea puku kauttaaltaan kahvissa. Hän aloitti luennon minuutin mimiikkaesityksellä siitä, kuinka kahviräjähdys oli tapahtunut (mukana myös Batman) jonka jälkeen me söimme hänen kädestään.

Samaa sovelsin, kun olin itse puhumassa - eriparisissa saappaissa.

Vierailija
38/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni kummitäti ilmestyi kastetilaisuuteen farkuissa, t-paidassa, ilman meikkiä & kaula syötynä (30v nainen). kyllä harmittaa katsoa valokuvia kys. juhlasta! :(

Vierailija
39/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 03:21"]

Tyylimokaaja olin minä itse, menossa puhumaan erääseen seminaariin. Istuin eturivissä kuuntelemassa edellistä puhujaa, kun tajusin että minulla on eripariset kengät. Kyllä. Lähtiessä olin hämärässä eteisessä paimentanut kuopusta, keräillyt tavaroitani ja potkinut jalkoihini matalat mustat avokkaat. Ne olivat hämmentävän saman tuntuiset jalassa, vaikka kärjet olivatkin erilaiset. Toinen oli myös kiiltonahkaa ja toinen tavallista.

[/quote]

Mä lähdin kerran junalle eriparikengissä. Asuin silloin Sörnäisten metroaseman lähellä, ja olin ehtinyt metrolaiturille asti, ennen kuin tajusin katsoa jalkoihini! Ei kun takaisin kotiin vain (ison rinkan ja kanin kantohäkin kanssa), kengät vaihtoon ja junaankin ehdin just ja just.

Vierailija
40/56 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun eräällä miehellä on töissä liian kireät farkut - jotka ovat vieläpä ohutta materiaalia - ja munat, pallit sun muut näkyy läpi. Ne housut on vieläpä vedetty niin ylös että se keskussauma vai mikälie on nivusissa asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi