Onko aikuisena pakko yrittää kaataa nainen sänkyyn mahdollisimman nopeasti?
Olen kolmevitonen mies enkä ole deittaillut moneen vuoteen. Nyt jos on ehkä jotain alkamassa jonkun naisen kanssa, niin onko pakko yrittää mahdollisimman nopeasti viedä nainen sänkyyn? Pitääkö tämänikäinen nainen heti homona tai nössönä, jos ei muutaman tapaamisen jälkeen ole päädytty sänkyyn?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan kannattaa. Itse kun olen edennyt hitaasti naisten kanssa niin lopulta kuulee "ei oo kemiaa" tai "oltaisko vaan kavereita?"
Seksi ei tee kemiaa. Kemia pitää syntyä ilman seksiä. Miten tuollainen parisuhde kestäisi, jos se perustuu pelkkään panemiseen?
Kuka sanoo, että se parisuhde perustuisi pelkkään panemiseen? Kyllähän siihen parisuhteeseen muutkin asiat vaikuttavat, mutta seksi on ainakin itselleni aika luonnollinen osa hyvää parisuhdetta, enkä ymmärrä, miksi sitä pitäisi jotenkin säästellä. Jos molempia panettaa, niin sitten pannaan. Jos jompaakumpaa ei paneta, ei panna. Miksi kemian pitäisi syntyä ilman seksiä? Mitä niin ihmeellistä seksissä on, että se pitää jotenkin erottaa erilliseksi osaksi kaikesta muusta parisuhteessa? Parisuhteessa on kyse kokonaisuudesta, ja minä olen ainakin rakastunut siihen ihmiseen kokonaisuutena. Kun kolahtaa niin kolahtaa, ja kun kolahtaa, tekee usein mieli seksiä sen ihmisen kanssa.
Eiköhän paras lähtökohta ole, että nainen haluaa seksiä kanssasi. Anna hänen tehdä aloite, viesti kuitenkin riittävän selvästi, jos olet itse kiinnostunut. Lue siis tilannetta ja etene sen mukaan, ei miehen tarvitse nykyään yksin kantaa vastuuta.
Kuulostaa siltä, että ap ei ole kovinkaan miehekkäästi varustettu alapäästä. Pelkona on, että kun naiselle selviää, mikä hän on "miehiään", loppuu suhde siihen. Mitä pidempään pystyy pidättäytymästä siltä, että naiselle selviää karu totuus, sitä pidempään suhteen kulissit saa pidettyä pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ei heti, mut kolmannella deitillä pitää viimeistään antaa. Tämä on kautta aikojen ollut nyrkkisääntö.
Nykyään on ihan uudet nyrkkisäännöt noissa hommeleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit että homma etenee?
Tapana oli mun nuoruudessa (80-luku) ensin tutustua ihmiseen, luonteeseen, ajatuksiin, arvoihin, ennenkuin hypättiin sänkyyn. Toki osa hyppäs nopeasti silloinkin. Eikä kaikki hyppää nytkään nopeasti.
Näinpä.
Oikeasti se homma etenee helpommin tietyllä tasolla, jos ei heti ala seksitouhuihin. Niin monien kohdalla se menee niin, että ollaan siellä sängyssä kaiket päivät/ yöt, niin paljon kun ehditään, ja ei ehditä tutustumaan toiseen muilla saroilla.
Jos taas ensin tutustuu, niin se "homma etenee" syvemmälle henkiselle tasolle nopeammin. Sinulle siis, joka kysyit et "Miten ajattelit että homma etenee". Hassu ajatus, et vain sextaus olisi homman etenemistä.
Eronneena 40+ miehenä olen joutunut toteamaan, että ne naiset kyllä kaataa sänkyyn, vaikka itse olisikin epäröivä. Parempi pitää ainakin ne ensimmäiset kaksi treffiä julkisella paikalla, jos tuosta kolmen treffin säännöstä haluaa pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan kannattaa. Itse kun olen edennyt hitaasti naisten kanssa niin lopulta kuulee "ei oo kemiaa" tai "oltaisko vaan kavereita?"
Seksi ei tee kemiaa. Kemia pitää syntyä ilman seksiä. Miten tuollainen parisuhde kestäisi, jos se perustuu pelkkään panemiseen?
Kuka sanoo, että se parisuhde perustuisi pelkkään panemiseen? Kyllähän siihen parisuhteeseen muutkin asiat vaikuttavat, mutta seksi on ainakin itselleni aika luonnollinen osa hyvää parisuhdetta, enkä ymmärrä, miksi sitä pitäisi jotenkin säästellä. Jos molempia panettaa, niin sitten pannaan. Jos jompaakumpaa ei paneta, ei panna. Miksi kemian pitäisi syntyä ilman seksiä? Mitä niin ihmeellistä seksissä on, että se pitää jotenkin erottaa erilliseksi osaksi kaikesta muusta parisuhteessa? Parisuhteessa on kyse kokonaisuudesta, ja minä olen ainakin rakastunut siihen ihmiseen kokonaisuutena. Kun kolahtaa niin kolahtaa, ja kun kolahtaa, tekee usein mieli seksiä sen ihmisen kanssa.
Olen eri, mutta. Luulen että pointti on, et kemiaa ON ilman seksiäkin, jos on ollakseen. Sitä ei todellakaan tarvitse testata seksillä vaan se huokuu jo kun on toisen lähellä.
Yhdyntä = uskovaiselle avioliitto. Kyllä avioliitto on ihmeellinen asia, joten ymmärrät varmaan et siihen ei heti hypätä, vaikka kuinka panettaisi :) *been there*
Mitä sä mietit tuollaisia "pakkoja"? Mikä pakko maailmassa on mitään? Ja jos oliskin, niitä pitäisikö sun lampaan tavoin tehdä samoin?
Elä kuten itse haluat! Ei kannata yrittää mielistellä ketään tai tehdä jonkun kuvitteellisen "pakon" mukaan.
Tsemppiä!
Aika hurjaa, jos 35-vuotias oikeasti miettii tällaisia asioita :(
Eiköhän se seksi tule jossain vaiheessa väkisinkin kuvioihin, jos suhde etenee. Jos asiaa alkaa liikaa miettimään ja stressaamaan, saati välttelemään, niin huonosti voi käydä. Anna asioiden edetä omalla painollaan.
Miksi deittailet jotakuta, jonka kanssa et halua harrastaa seksiä?