Onko aikuisena pakko yrittää kaataa nainen sänkyyn mahdollisimman nopeasti?
Olen kolmevitonen mies enkä ole deittaillut moneen vuoteen. Nyt jos on ehkä jotain alkamassa jonkun naisen kanssa, niin onko pakko yrittää mahdollisimman nopeasti viedä nainen sänkyyn? Pitääkö tämänikäinen nainen heti homona tai nössönä, jos ei muutaman tapaamisen jälkeen ole päädytty sänkyyn?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan kannattaa. Itse kun olen edennyt hitaasti naisten kanssa niin lopulta kuulee "ei oo kemiaa" tai "oltaisko vaan kavereita?"
Tämä. Älä usko naisia tässä asiassa vaan kuuntele miesten kokemuksia..
Turhauttavaa käydä useiden naisten kanssa 3. ja 4. treffeillä ja saada silti kaveripakit.
Riippuu naisesta. Itselleni on turn off jos mies yrittää heti iholle. Haluan tutustua ja sitä kautta herää myös halu miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan kannattaa. Itse kun olen edennyt hitaasti naisten kanssa niin lopulta kuulee "ei oo kemiaa" tai "oltaisko vaan kavereita?"
Seksi ei tee kemiaa. Kemia pitää syntyä ilman seksiä. Miten tuollainen parisuhde kestäisi, jos se perustuu pelkkään panemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhauttavaa käydä useiden naisten kanssa 3. ja 4. treffeillä ja saada silti kaveripakit.
Jos etsit pelkkää seksiseuraa niin miksi et suoraan sanonut sitä ensimmäisessä viestissäsi tai treffeillä? Sinähän toisen aikaa olet tuhlannut, jos et etsi parisuhdetta?
Jos ekalla treffillä ehdottelet, olet törkimys. Jos kolmannenkaan treffin jälkeen et ole edes vihjaillut, olet nahjus.
Itsestäänselvä vastaus: Ei tietenkään ole pakko.
Eikä edes suositeltavaa.
Monet naiset arvostavat enemmän sellaista miestä, joka ei heti ala vongata sitä yhtä asiaa.
Keskity enemmän tutustumaan kumppaniisi. Keskustelkaa paljon. Nainen arvostaa sitä, että olet aidosti kiinnostunut hänen ajatuksistaan, harrastuksistaan ja mitä hän tekee.
Jos teillä löytyy yhteisiä mielenkiinnon ja harrastuksenkohteita. Ja kemiat ja tunteet synkkaa, niin se sänkytouhu tulee ennemmin, tai myöhemmin mukaan kuvioihin. Ei niissä asioissa tarvitse, eikä kannata kiirehtiä.
Ei heti, mut kolmannella deitillä pitää viimeistään antaa. Tämä on kautta aikojen ollut nyrkkisääntö.
Varmaan on silloin jos nainen on hakemassa seksiä. Esim. kostopettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei tee kemiaa. Kemia pitää syntyä ilman seksiä. Miten tuollainen parisuhde kestäisi, jos se perustuu pelkkään panemiseen?
Ihmiset voi laittaa tällaiselle jatkumolle:
Tosiessa ääripäässä on ihmiset, joille seksi ON kemiaa, ja parisuhde ON seksiä. Seksi ei edellytä tunteita, mutta saattaa sytyttää ne.
Toisessa ääripäässä ovat ne, jotka edellyttävät kemiaa, jotta voisi olla parisuhde, ja edellyttävät parisuhdetta, jotta voisi olla seksiä. Tai he ehkä mielummin käyttäisivät sanaa rakastelu, koska heille kyse on hyvin paljon myös tunteista.
Suurin osa ihmisistä osuu johonkin tähän väliin. Siksi ap:n kysymykseen ei ole yksiselitteistä vastausta. Mutta jos ap tunnistaa, kumpaan päähän jatkumoa hän ja hänen toivekumppaninsa sijoittuvat, niin ap tietää hänelle itselleen sopivan vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voi laittaa tällaiselle jatkumolle:
Tosiessa ääripäässä on ihmiset, joille seksi ON kemiaa, ja parisuhde ON seksiä. Seksi ei edellytä tunteita, mutta saattaa sytyttää ne.
Toisessa ääripäässä ovat ne, jotka edellyttävät kemiaa, jotta voisi olla parisuhde, ja edellyttävät parisuhdetta, jotta voisi olla seksiä. Tai he ehkä mielummin käyttäisivät sanaa rakastelu, koska heille kyse on hyvin paljon myös tunteista.
Suurin osa ihmisistä osuu johonkin tähän väliin. Siksi ap:n kysymykseen ei ole yksiselitteistä vastausta. Mutta jos ap tunnistaa, kumpaan päähän jatkumoa hän ja hänen toivekumppaninsa sijoittuvat, niin ap tietää hänelle itselleen sopivan vastauksen.
Mistä tietää millä kohtaa jatkumoa nainen on?
Alle kolmekymppisenä se oli niin, että naiset halusivat seksiä ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. En itsekään tiedä, onko kolmekymppisten deittailu jotenkin erilaista. En ole päätynyt vielä tänä vuonna sänkyyn yhdenkään deittini kanssa.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt vähän hassua tuhlata aikaa.
Ei tunnu luontevalta minulle mennä heti sänkyyn. Haluaisin tutustua naiseen paremmin. Ja rehellisesti sanottuna kyllä arvostaisin suuresti, jos nainen ei itsekään olisi sellainen joka tutustuu miehiin lähinnä seksin kautta.
t. ap
Ei ole viisasta kiirehtiä, kun haet parisuhdetta. Etkä vain seksiä. Noita vain seksin haluavia on paljon. Ne miehet kyllä löytää kaltaisiaan naisia myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessa naiset ovat käyneet monilla treffeillä katsoakseen, onko tästä johonkin ja todenneet ei. Itse tapailin miestäni monta viikkoa ennenkuin menimme sänkyyn. Seksielämämme on hyvin vilkasta. En ehkä haluaisi tavata enää miestä, joka heti pyrkisi sänkyyn.
Jos et yritä heti pöksyihin , niin nainen pitää sua homona. Valitse kumpi haluat olla naisen silmissä, sika vai homo. Vaihtoehdot on tasan siinä
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuulin kun yksi deitti hiljaa itsekseen totesi nukkumaan mennessämme, että ”taas homo.” Kun en yrittänyt pöksyihin. Oli vain niin epäviehättävä että ei pystynyt.
Älä deittaa mielestäsi epäviehättäviä. Suosi maksullisia, jolloin pääset valitsemaan.
Kaikkein helpointa on panna, jos nainen sitä haluaa. En edes deittailisi jos en itse sitä haluaisi.
Deittailu on nykyisin siitä kivaa, että mitään yhtä oikeaa kaavaa ei ole. Kerro varhaisessa vaiheessa, että tykkäät edetä hitaammin, niin kanssasi yhteensopimattomat karsiutuvat pois. Monet naiset etsivät juuri hidasta rytmiä. Joudut kohtaamaan heidän joukossaan myös enemmän sellaisia, joilla on emotionaalisia tai seksuaalisia lukkoja, mutta ymmärrystä preferenssejäsi kohtaan kyllä löytyy.
Itse en ylipäätään tapaile naisia, joiden kanssa en ole jo harrastanut hyvää seksiä. Ensin tulee seksi, sitten mahdollinen muu.
Tämä toimii minulle erittäin hyvin. Jollekulle toiselle jokin muu.
Tuolla tyylillä saa vaan pakit aika nopeasti, kun naista alkaa ärsyttämään esineellistäminen. Kerrothan aina myös naiselle etukäteen, ettet ole kiinnostunut parisuhteesta, vaan vain seksistä. Mies joka vonkaa kolmella ensimmäisellä treffeillä on jakorasia, eikä parisuhdemateriaalia.