Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
841/2388 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tinderin kautta sovitut treffit ja hyvin samantapaisia kokeet muksia kuin muillakin täällä.

Suomalaiset miehet on sitten juntteja!!!

Alan lesboksi

Senkus alat! Tuleepa väistettyä luoti, kun et enää ole markkinoilla.

Vierailija
842/2388 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tuli treffeille ihan normaaleissa vaatteissa, ei meikkiä, hiukset ponnarilla, ei kivoja kenkiä tai mitään. Fjällräven reppu. Itselläni oli smart casual ja ostin ison nipun ruusuja ja Proseccoa.

No en sanonut mitään ja lähdin pois. Varmaan sinkkuus kestää tuolla henkilöllä pitkään)

Siis et sanonut naiselle mitään koska hän oli pukeutunut eri tavalla kuin olit odottanut? Teitkö selväksi ennakkoon että kyseessä on hienompi tilaisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä oli kaverini kaveri, olin ennenkin ollut hänen seurassaan baarissa ja hän oli superhauska joten kun tinderissä matchasi, kutsuin hänet kylään netflix and chill.

Pelattiin jotakin, tutustuttiin lisää, sanoi ettei aiemmin oo tullu esim baarissa juttelemaan, koska olin aina kavereiden seurassa.

Aloitimme katsomaan leffaa ja kysyin häneltä haluaako itsetekemääni jääkahvia, sanoi kyllä ja menin tekemään. Sanoin, että se maistuu nyt vaan maidolle, mutta kun kahvijääpalat sulaa niin se on valmista. Silti hän joi siitä heti ja sanoi "hyi hitto maistuu vaan maidolle, en juo"

No sitten oltaisiin alettu petipuuhiin, mutta tajuttiin että värkkimme ei ole soveltuvat yhtymään koko eron takia, joten sanoin että voin runkata häntä. Otin liukkaria ja aloin hommiin, mutta jätkä toteaa "tuntuu ällöttävältä ton liukkarin kanssa" no lopetimme homman siihen.

Sitten oli kello jo 2 yöllä, sanoin, että mua väsyttää ihan kauheesti, mutta voidaan koittaa katsoa leffaa loppuun (se hänen valitsema leffa kesti 3h ja oli tosi tylsä).

Nukahdin.

Aamulla jätkä toteaa "olipa kiva kun kutsuit yökylään kun kesken kaiken vaan nukahdat"

Selvisi että hän valvoo yöt ja nukkuu päivät.

Hän lähti emmekä enää jutelleet. No ehkä mä sit olin tää surkeus näissä treffeissä, mutta ei voe mitään.

Vierailija
844/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä surkeimmat, mutta jännittyneen ujot treffit, kun viestitellen osattiin puhua, mutta paikan päällä se oli ujoilua.

Hän tuli kahville, juotiin sekä pelattiin siinä. Hyvä jos puhuttiin, sitten nähtiin muutaman kerran uudelleen ja molempien jännitys laukesi niin tuntui niin hyvältä olla yhdessä.

Nyt ollaan 3 vuotta asuttu saman katon alla!

Vierailija
845/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä surkeimmat, mutta jännittyneen ujot treffit, kun viestitellen osattiin puhua, mutta paikan päällä se oli ujoilua.

Hän tuli kahville, juotiin sekä pelattiin siinä. Hyvä jos puhuttiin, sitten nähtiin muutaman kerran uudelleen ja molempien jännitys laukesi niin tuntui niin hyvältä olla yhdessä.

Ainiin, paras kohta ensitreffeillä oli kun mies kommentoi että "aika jännä tapetti seinässä" sit tuijoteltii sitä ja juteltii siitä tapetista xD

Ja mää jo aattelin ettei mies ole kiinnostunut kun tapetista puhuttiin. Mutta olin väärässä, hän sano jälkikäteen että oli niin hermostunut ja päässä ääni sano että keksi ny prkl jotain sanomista ja sit se vaan tuli ulos suusta.

Vierailija
846/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeimmat treffit oli kun en tiennyt olleeni treffeillä ja mies kysy kun käveltiin kurssille takaisin, että nytkö ollaan parisuhteessa...

(Oonkoha kertonut tän jo tänne..)

Te-kurssi ruokatauolla menin subiin, siellä oli täyttä joten menin istumaan samaan pöytään yhden kurssilaisen kanssa. Ei puhuttu oikein mitään, kunhan syötiin. Sitte käveltiin takasin kurssipaikalle jolloin mies "ollaanko nyt parisuhteessa?" Olin silleen o.O wtf "öö ei olla?" "No kun oltiin treffeillä, tulit mun pöytään syömään" "öö mä tulin siihen kun oli täyttä ja olit ainoo tuttu siellä"

Sen jälkeen toi tyyppi seurasi mua joka paikkaan, tiesi missä asun ja mun numeron. Pommitti viesteillä joka paikassa.

Uhkasin poliisillakin, sanoin kurssin vetäjälle ja toi tyyppi siirrettiin muualle ja onneksi lopetti viestittelyn.

Ehkä vähän yksinkertainen ihminen, joten ei saa nauraa, mutta se oli iha hiton ahdistavaa.

Vierailija
847/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä nyt surkeat olleet, mutta ei menestyskään: tapasin toista kertaa erään miehen. Hän haki minut kotoa ja toi ison kimpun ruusujakin. Menimme ravintolaan syömään, ja mies oli järkännyt meille pöydän tilasta, jossa ei ollut muita.

Istuimme vierekkäin sohvalla. Ruoka oli hyvää ja jutut hauskoja, mutta toisen kerran tavatessa tajusin, ettei mitään fyysistä kemiaa ollut.

Mies ei ollut samaa mieltä ja yhtäkkiä kesken juttelun yritti suudella minua. Vetäydyin nopeasti pois, mutta mies ei siitä lannistunut, vaan yritti uudestaan, nyt vielä yritti tarttua päästä kiinni.

Nousin ylös ja menin vessaan haukkaamaan henkeä, ja kun palasin, mies mökötti kuin pikkupoika sohvalla. Oli kuulemma pettynyt itseensä.

Pyysin häntä viemään minut kotiin, minkä tekikin, tosin hän nousi vielä autosta ja halasi minua hyvin pitkään ennen kuin pääsin luikahtamaan kotiin.

Mies eikä tilanne eivät olleet pelottavia, lähinnä huvittavia. Tuli tunne, että hän on kömpelö naisten kanssa ja tarve suudella vei vallan. Muuren oli herrasmies. Ja näytti Danny de Vitolta.

Vierailija
848/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tuli treffeille ihan normaaleissa vaatteissa, ei meikkiä, hiukset ponnarilla, ei kivoja kenkiä tai mitään. Fjällräven reppu. Itselläni oli smart casual ja ostin ison nipun ruusuja ja Proseccoa.

No en sanonut mitään ja lähdin pois. Varmaan sinkkuus kestää tuolla henkilöllä pitkään)

Tämä on kyllä huomattu, että joidenkin naisten panostus treffeille on kuin aamuluennolle menisi bileillan jälkeen. Eli enaimmäiset löytyvät vatteet lattialta, tukka ponnarille, naama kalpeana ja tuulitakki niskaan. Ehkä heillä sitten on varaa olla aitoja itsejänsä heti alusta.

Vierailija
849/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sinänsä surkeat, mutta nettideittimiehen kanssa juttu luisti viestitellen tosi mutkikkaasti, mutta kasvotusten ei _yhtään_ minkäänlaista kemiaa. Treffit oli pelkkää vaivaannuttavaa hiljaisuutta, kuuntelin viereisen pöydän puheensorinaa, kun ei sitä omasta pöydästä kuulunut. Kumpikaan ei osannut puhua toiselle mitään, oikeasti yhtään mitään. Se ei ollut edes ujoutta, tiedätte varmaan, kun jonkun kanssa ei tule edes small-talkia, niin juuri sellaisia olimme toinen toisillemme. Tunnin verran kahvia juotiin ja katseltiin ikkunasta ulos ja sitten heippa. 

Yllättäen kotona tuli viesti, että ois kiva tavata uudelleen?! Olin ihan että ööö, siis mehän ei juteltu yhtään mitään ja ihmettelin, miten toinen kuitenkin sitten koki treffit ilmeisesti onnistuneeksi. 

Juu ei tullut suhdetta eikä edes toisia treffejä.

Vierailija
850/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit sinänsä oli ok, mutta miehestä tuli kamala vainoava stalkkeri vuoden ajaksi ihan kirjaimellisesti :/ Piti hakea lähestymiskielto ihan, jota rikkoi viikottain. Sitten kun löysin nykyisen mieheni, niin lopulta tajusi jättää rauhaan.

Vierailija
851/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tän takia kannattaa olla ihan oma itsensä. Ihmisillä on tosi eri odotuksia ja osa vielä kuvittelee että koko muun maailman tehtävä on vaan miellyttää itseään. Sit ei kukaan tuhlaa aikaa, kun ei tarvitse tuon pidempiä treffejä ihan väärän tyypin kanssa. Itse mä olisin vaan ilahtunut tuollaisesta treffikumppanista, mutta toki mäkään en olis varmaan ollut smart casual :D

Vierailija
852/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin, paras kohta ensitreffeillä oli kun mies kommentoi että "aika jännä tapetti seinässä" sit tuijoteltii sitä ja juteltii siitä tapetista xD

Ja mää jo aattelin ettei mies ole kiinnostunut kun tapetista puhuttiin. Mutta olin väärässä, hän sano jälkikäteen että oli niin hermostunut ja päässä ääni sano että keksi ny prkl jotain sanomista ja sit se vaan tuli ulos suusta.

Ihana :D. Mulle on juteltu mm. turkkilaisesta arkkitehtuurista (ei siis oltu Turkissa tms), ja mä vaan nyökyttelin että joo, hmmm, mmmm. Just tommonen sano nyt jotain -tilanne! :D

Vierailija
853/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kuulostavat hauskoilta kohtaamisilta. Pääsisipä joskus treffeille...

Vierailija
854/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja hyypiöitä oman deittihistorian varrelta:

- Omasta mielestään Russell Crowen näköinen. Näin mainosti minulle, että monet on sanoneet tämän Gladiator näyttelijän näköiseksi. En minä silti odottanut että on, mutta oli se järkytys kun treffeille tuli varmaan 130 kg painava kaljamahainen äijänrohjake, jossa ei ollut yhtään mitään Crowen näköistä. Lisäksi oli ylimielinen, yritti jotenkin esittää coolia mutta se oli vain luotaantyöntävää.

- Ulkonäön arvostelija. Oli alkuun ihan ystävällinen, mutta otettuaan pari kaljaa alkoi todella tarkkaan katsella minua ja arvosteli. Minulla oli sammakon silmät ja oksettavan vinot hampaat (1 alahammas on aavistuksen taempana kuin muut, muuten ei ole kyllä), ja vartalon muotonikin muistuttaa vanhaa mammaa. Ookoo, no, selvä, en hänelle kelpaa joten voitaneen lopettaa nämä treffit, ajattelin ja aloin tehdä lähtöä. Hän oli ihan yllättynyt, koska hän haluaisi tavata toistekin ja mielellään lähteä illalla kanssani radalle vähän juomille. Joo ei.

- 42 v mies, joka näytti seitsenkymppiseltä ja jonka kotikin näytti seitsenkymppisen kodilta, huonekalut isän ja äidin jäämistöstä. Itki (kirjaimellisesti) miten on yksinäinen ja kaipaa naista elämäänsä. Sääliksi kävi, mutta en sekaantunut sen enempää.

- Joku asperger tai vastaava. Selitti lähinnä jostain kvanttifysiikasta ja kvanttitietokoneista juttuja eikä ollut ollenkaan kiinnostunut minusta ihmisenä. Yritin itse jututtaa vähän hänen omasta elämästään ja harrastuksistaan, mutta hankalaa se oli. 

Vierailija
855/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkä oli kaverini kaveri, olin ennenkin ollut hänen seurassaan baarissa ja hän oli superhauska

No sitten oltaisiin alettu petipuuhiin, mutta tajuttiin että värkkimme ei ole soveltuvat yhtymään koko eron takia, joten sanoin että voin runkata häntä. Otin liukkaria ja aloin hommiin, mutta jätkä toteaa "tuntuu ällöttävältä ton liukkarin kanssa" no lopetimme homman siihen.

mutta ei voe mitään.

öö eli siis kuitenkin halusit harrastaa seksiä sen kaa vai mikäs teidän vehkeissä mätti kun eivät sopineet?

Vierailija
856/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli ne, kun epäröiden valmistelin treffeille menoa. Sitten päätin, että en mene. Itkin ja surin itsekseni petturuuttani. Niistä treffeistä tuli tosi surkeat. 

Vierailija
857/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkä oli kaverini kaveri, olin ennenkin ollut hänen seurassaan baarissa ja hän oli superhauska joten kun tinderissä matchasi, kutsuin hänet kylään netflix and chill.

Pelattiin jotakin, tutustuttiin lisää, sanoi ettei aiemmin oo tullu esim baarissa juttelemaan, koska olin aina kavereiden seurassa.

Aloitimme katsomaan leffaa ja kysyin häneltä haluaako itsetekemääni jääkahvia, sanoi kyllä ja menin tekemään. Sanoin, että se maistuu nyt vaan maidolle, mutta kun kahvijääpalat sulaa niin se on valmista. Silti hän joi siitä heti ja sanoi "hyi hitto maistuu vaan maidolle, en juo"

Sitten oli kello jo 2 yöllä, sanoin, että mua väsyttää ihan kauheesti, mutta voidaan koittaa katsoa leffaa loppuun (se hänen valitsema leffa kesti 3h ja oli tosi tylsä).

Nukahdin.

Aamulla jätkä toteaa "olipa kiva kun kutsuit yökylään kun kesken kaiken vaan nukahdat"

Hän lähti emmekä enää jutelleet. No ehkä mä sit olin tää surkeus näissä treffeissä, mutta ei voe mitään.

Eihän tuollasta tilannetta voi ollakaan että värkit ei sovi yhteen liian ison kokoeron takia, kyllähän sieltä lapsikin mahtuu ulos. Olisitte vaan käyttäneet sitä liukkaria johonkin muuhun kuin r...nkkaukseen.

Vierailija
858/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätkä oli kaverini kaveri, olin ennenkin ollut hänen seurassaan baarissa ja hän oli superhauska

mutta ei voe mitään.

öö eli siis kuitenkin halusit harrastaa seksiä sen kaa vai mikäs teidän vehkeissä mätti kun eivät sopineet?

En ole tuon kirjoittaja mutta minulle ainakin tuli mieleen ettei kaikkien naisten värkki ole sellainen 7 leivän uuniin jonne mahtuu vaikka hevosmies kärryineen.

Vierailija
859/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukahdin.

Eihän tuollasta tilannetta voi ollakaan että värkit ei sovi yhteen liian ison kokoeron takia, kyllähän sieltä lapsikin mahtuu ulos. Olisitte vaan käyttäneet sitä liukkaria johonkin muuhun kuin r...nkkaukseen.

No mutta niin mukavaa se lapsen ulos punnertaminen ei ole että ihan miestä miellyttääkseen viitsis kestää vastaavanlaista hinkkausta edestakaisin puoli tuntia.

Vierailija
860/2388 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin... Mies kysyy ekaksi ravintolatreffeillä, kun ruokatilaukset on tehty, että ei mulla olisi sattumoisiin lainata koon 45 korkokenkiä. Siis mitä? Sanoin että ei ole, kokoni on vain 37, ja kysyin saako kysyä mihin käyttöön tulee. No, tälle oli vielä ihan ok selitys, mies oli harrastelijanäyttelijä kesäteatterissa ja oli päätynyt naiskuorolaisen rooliin. Mutta jatkokin oli tätä että heitti jotain ihan omituisia kysymyksiä selittämättä ollenkaan, ja osa mauttomia. Kuten "tiedätkö sen tunteen kun maha ei ole toiminut päiväkausiin, ja lopulta se toimii" tai "panettaako sua koskaan niin kovin ettei työnteostakaan tule mitään". Halusi myös varmistaa, että nukke mukana seksileikeissä olisi minulle ok, ja että kakkosen antaminen sopii. Ensitreffeillä! Totesin näihin että ei ole, olen erittäin estoinen vanhapiika, joten parempi varmaan lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi