Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen yritys menee tärkeysjärjestyksessä aina ykkösenä.

Vierailija
11.04.2014 |

Tarvii vaan avautua, välillä se niin vituttaa. 

Voi olla, että mies on töissä ja muissa siihen liittyviin asioissa viikonloput, illat ja toki arkipäivätkin. Tätä tapahtuu ainakin joka toinen viikko keskimäärin.

Hyvä kun klo 22-23 tulee kotiin. 

Joka toinen viikko on vaihtelevasti klo 16 eteenpäin kotona, mutta tekee myös niitä hommia kotoa käsin..

Ihmettelee, kuin ennen isintyttö nyt uhmaa sille, miksiköhän? Kun ei se ikinä ole kotona ja jos on, niin on kireä ja kiireinen. "ei nyt ehdi leikkiä".

Olen yrittänyt puhua ja pyytää hankkimaan vapaata, se on aivan mahdollista koska yrityksen tulos on hyvä ja pärjäisi myös vähemmällä. 

Pystyy ihan itse kontrolloimaan paljonko niitä hommia tekee. 

Eilen jotenkin konkretisoitui, kun juoksi ympäriinsä jotta teki asiakkaan onnelliseksi. Tekee käytännössä mitä  vaan jotta asiakas on tyytyväinen, millä hinnalla hyvänsä. 

Helvetin hienoahan se. 

Kesällekin on jokainen viikonloppu varattu valmiiksi, puhumattakaan viikolle osuvista hommista. 

Kotiäitinä hoidan yksin ihan kaiken. Mutta enhän mä saa olla koskaan väsynyt, vaan heti jos olen hetkenkin huonolla tuulella alkaa tuo sankarikin äyskiä ja marttyyrin asenteella puhumaan että no lopettaako sitten kaiken toiminnan ja on vaan.

Kiitos kun luit, jos luit. Sekavaa on. 

Kommentit (212)

Vierailija
181/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mies on töissä ja muissa siihen liittyviin asioissa viikonloput, illat ja toki arkipäivätkin. Tätä tapahtuu ainakin joka toinen viikko keskimäärin.

Hyvä kun klo 22-23 tulee kotiin. 

Vastaus: on kotona joka toinen viikko aiemmin, ei siis tee JOKA VIIKKO noin myöhään töitä. Pahemminkin voisi olla. 

Joka toinen viikko on vaihtelevasti klo 16 eteenpäin kotona, mutta tekee myös niitä hommia kotoa käsin..

Vastaus: Ei tee JOKA PÄIVÄ kotona iltakaudet firman töitä, Voisiko auttaa selkeästi toimistopäivä tai vastaava jolloin hoitaa esim. sähköpostia, tilauksia, tarjouksia yms. mitä tarvitsee hoitaa. Sähköpostiin automaattinen vastaus lähettäjälle," kiitos viestistä, olemme yhteydessä teihin 2 arkipäivän kuluessa terveisin fiman nimi ja miehesi nimi+kuva ja yhteystiedot"

Ihmettelee, kuin ennen isintyttö nyt uhmaa sille, miksiköhän? Kun ei se ikinä ole kotona ja jos on, niin on kireä ja kiireinen. "ei nyt ehdi leikkiä".

Vastaus: Miehesi on joka toinen viikko aiemmin kotona,on liioittelua sanoa etteikö olisi  IKINÄ KOTONA. Auttaisko kireyteen LÄMMIN RUOKA, kun tulee töistä ja OMA RAUHA HETI TÖIDEN JÄLKEEN. ( kun tämän ymmärsin oman miehen kohdalla niin johan helpotti molempia) 

Olen yrittänyt puhua ja pyytää hankkimaan vapaata, se on aivan mahdollista koska yrityksen tulos on hyvä ja pärjäisi myös vähemmällä. 

Pystyy ihan itse kontrolloimaan paljonko niitä hommia tekee. 

Vastaus: Yritys on nuori ja hakee vielä paikkaa markkinoilla. Työn vähentäminen näkyy palkassa. 

Eilen jotenkin konkretisoitui, kun juoksi ympäriinsä jotta teki asiakkaan onnelliseksi. Tekee käytännössä mitä  vaan jotta asiakas on tyytyväinen, millä hinnalla hyvänsä. 

Helvetin hienoahan se. 

vastaus: Hyvä kello kauas kuulu, huono vielä kauemmaksi.

Kesällekin on jokainen viikonloppu varattu valmiiksi, puhumattakaan viikolle osuvista hommista. 

Vastaus: TEILLÄ ON JOKA TOINEN  VIIKONLOPPU YHTEISTÄ AIKAA, Muutkin ihmiset ovat kesäisin töissä vaikka aurinko paistaisi kuinka nätisti. Voithan joskus käydä lapsen kanssa viemässä iskälle jäätelöt töihin ja nauttia ne yhdessä paisteesta nauttien. 

Kotiäitinä hoidan yksin ihan kaiken. Mutta enhän mä saa olla koskaan väsynyt, vaan heti jos olen hetkenkin huonolla tuulella alkaa tuo sankarikin äyskiä ja marttyyrin asenteella puhumaan että no lopettaako sitten kaiken toiminnan ja on vaan.

Vastaus: Minusta oli loogista, että silloin, kun itse olin kotona lasten kanssa ja mies paahtoi töissä niin hoidin silloin kodin ja lapset mielelläni, se oli minun työ. Mikä sinua etenkin kotona olossa väsyttää? voiko omaa vaatimustasoa laskea? Tarvitseeko kaikkia vaatteita esim silittää, voiko välillä ostaa valmisruokaa, Voiko töitä jakaa useammalle päivälle, esim ei koko talon suursiivousta joka perjantai vaan perussiivousta jaetaan useammale päivälle huoneittain. Onko sinulla kavereita joita nähdä vaikka lasten kanssa lenkkeilen yms..Itseäni auttoi, että joka ilta kirjoitin 5 tarkeintä asiaa mitkä piti hoitaa seuraavana päivänä ja aloitin aina siitä vaikeammasta.. Se kun oli alta pois niin päivät sujuivat kivasti, koska se ei enää kaivellut mielesssä. Samoin käytän viikko ja kuukausi listoja, mitä tulee tehdä sen kysyeisen ajanjakson aikana. Helpottaa suunnittelua. Meillä on myös miehen kanssa helpottanut se kun ymmärsimme, että ei jokaista asiaa tarvitse tehdä molempien ja tasa-arvoisesti. Mies hoitaa meillä kaikki autoon liittyvät hommat, hoitaa nurmikonleikkuun ja puut, autan tarvittaessa. Keittiö on minun valtakuntaa, mies auttaa jos annan luvan ;) siivouksesta vastaan minä ja jos olen itse kovin kiireinen niin sitten mies ja lapset hoitavat sen omalla tavallaan. Lapset on opetettu keräämään omat tavarat paikoilleen ja vaatteet ovat vieneet heti kävelemään opittuaan itse pyykkikoriin. 

Teidän täytyy vaan sopia ja hyväksyä toisenne. Teillä on nyt tämmöinen vaihe elämässä menossa,  jossain vaiheessa se on toisenlainen. Mitkä ovat teidän haaveet ja mitenkä ne ovat sovitettavissa yhteen, mitä se vaati teiltä molemmilta, mihin olette valmiit yksilötasolla, että teillä perheenä olisi hyvä olla? 

Vierailija
182/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:51"]Keskustelkaa sinun paluusta työelämään niin koko perheen toimeentuloa ei tarvitse miehen selkänahasta kiskoa.

[/quote]

Mulla on rahaa omasta takaa vielä reilu kymppitonni säästössä jolla eletään hyvin mun loppu kotonaoloaika, kiitos vain.

-ap

[/quote]

Kymppitonnilla ei kauaa elä. Maksatko muka puolet kaikista perheen menoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastaus: Miehesi on joka toinen viikko aiemmin kotona,on liioittelua sanoa etteikö olisi  IKINÄ KOTONA. Auttaisko kireyteen LÄMMIN RUOKA, kun tulee töistä ja OMA RAUHA HETI TÖIDEN JÄLKEEN. ( kun tämän ymmärsin oman miehen kohdalla niin johan helpotti molempia) " 

Ei auta vaikka olisi mitä kotona kun tulee. Sitä stressaa ne työt, eikä koti. Se saa sitä omaa rauhaa joka ilta 23- 03 kun joskus sitten kömpii nukkumaan. 

Silloin kai tekee niitä firman hommia. 

Väite että meillä olisi joka toinen viikonloppu aikaa, ei ole! Vaikka hän olisi kotona niin hän ei ole läsnä, vaan miettii jatkuvasti jotain. Emme tee siis mitään perheenä. 

Kun tekee paljon hommia jotka vaatii kotona vielä loppuvalmistelujen tekemisen, sitä aikaa ei todellakaan jää. 

Keskusteltu on, mutta kun mitään ei tapahdu. Se tässä ongelma on. Pelkään että palaa loppuun ja muuta ikävää tapahtuu. 

Tuntuu että mä vaadin jotenkin ihan liikoja jos toivon, että mies voisi edes 2 tuntia viikossa olla perheen kanssa, ilman häiriötekijöitä.

Vierailija
184/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:57"]Miettikää jos nainen toimisi samoin!

[/quote]

Niin?!

Vierailija
185/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:51"]Keskustelkaa sinun paluusta työelämään niin koko perheen toimeentuloa ei tarvitse miehen selkänahasta kiskoa.

[/quote]

Mulla on rahaa omasta takaa vielä reilu kymppitonni säästössä jolla eletään hyvin mun loppu kotonaoloaika, kiitos vain.

-ap

[/quote]

Kymppitonnilla ei kauaa elä. Maksatko muka puolet kaikista perheen menoista?

[/quote]

Kyllä maksan. Kyllä me sillä kymppitonnilla sen 6 kk eletään helpostikin jonka jälkeen palaan töihin. 

Vierailija
186/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:57"]Miettikää jos nainen toimisi samoin!

[/quote]

Olen yrittäjä ja paljon poissa kotoa. Sekä mieheni ja lapseni ovat sopeutuneet, että tilanne on toistaiseksi tämä. Tilannetta katsotaan uudelleen, kun mies palaa työelämään.

Vierailija
187/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastaus: Minusta oli loogista, että silloin, kun itse olin kotona lasten kanssa ja mies paahtoi töissä niin hoidin silloin kodin ja lapset mielelläni, se oli minun työ. Mikä sinua etenkin kotona olossa väsyttää? voiko omaa vaatimustasoa laskea? Tarvitseeko kaikkia vaatteita esim silittää, voiko välillä ostaa valmisruokaa, Voiko töitä jakaa useammalle päivälle, esim ei koko talon suursiivousta joka perjantai vaan perussiivousta jaetaan useammale päivälle huoneittain. Onko sinulla kavereita joita nähdä vaikka lasten kanssa lenkkeilen yms..Itseäni auttoi, että joka ilta kirjoitin 5 tarkeintä asiaa mitkä piti hoitaa seuraavana päivänä ja aloitin aina siitä vaikeammasta.. Se kun oli alta pois niin päivät sujuivat kivasti, koska se ei enää kaivellut mielesssä. Samoin käytän viikko ja kuukausi listoja, mitä tulee tehdä sen kysyeisen ajanjakson aikana. Helpottaa suunnittelua. Meillä on myös miehen kanssa helpottanut se kun ymmärsimme, että ei jokaista asiaa tarvitse tehdä molempien ja tasa-arvoisesti. Mies hoitaa meillä kaikki autoon liittyvät hommat, hoitaa nurmikonleikkuun ja puut, autan tarvittaessa. Keittiö on minun valtakuntaa, mies auttaa jos annan luvan ;) siivouksesta vastaan minä ja jos olen itse kovin kiireinen niin sitten mies ja lapset hoitavat sen omalla tavallaan. Lapset on opetettu keräämään omat tavarat paikoilleen ja vaatteet ovat vieneet heti kävelemään opittuaan itse pyykkikoriin. "

Öh.. Sun mies autohommat, ruohonleikkuut, puun kaadot ja auttaa sua.. ei ihme ettet ole väsynyt. 

Mä teen ton kaiken yksin. Olen jatkuvasti kotona ja yksin. En pääse harrastuksiin, koska isä ei ehdi jäädä lapsen kanssa. Listaa on ties kuin paljon. 

Onhan niitä ystäviä, mutta poikkeuksetta on lapsi mukana, koska ei ole mahdollista saada omaa aikaa. 

Tehdään mahdollisimman paljon lapsen kanssa kaikkea, mutta kai jokainen toivoisi joskus omaa aikaa ja väsähtää ilman sitä?

Vierailija
188/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:36"]

Yrittäjän vaimona en näe tuossa mitään ongelmaa niin kauan, kun yritys ei ole tappiolla.

Parisuhteessa ei ole tarkoitus roikkua puolisossa vaan elää hyvää elämää. Anna miehen tehdä töitä ja nauti kotiäidin vapaudesta. Jos kerran on rahaa, niin asiat ovat todella hyvin.

[/quote]

Juu just. Eli en saa toivoa, että lapsella olisi isä, edes kerran viikossa päivän, tai edes puolipäivää kotona? Joka viettäisi lapsen kanssa aikaa. 

Parisuhteessakin varmaan on kyse siitä, että ollaan pari, ollaan edes joskus yhdessä, vai mitä?

[/quote]

Sellaista se yrittäjän elämä on. Tämä maa voisi paljon paremmin kun niitä olisi enemmänkin. Ihminen EI voi saada kaikkea. 

Vierailija
189/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:22"]

Yrittäjän vaimona en näe tuossa mitään ongelmaa niin kauan, kun yritys ei ole tappiolla.

Parisuhteessa ei ole tarkoitus roikkua puolisossa vaan elää hyvää elämää. Anna miehen tehdä töitä ja nauti kotiäidin vapaudesta. Jos kerran on rahaa, niin asiat ovat todella hyvin.

[/quote]

Juu just. Eli en saa toivoa, että lapsella olisi isä, edes kerran viikossa päivän, tai edes puolipäivää kotona? Joka viettäisi lapsen kanssa aikaa. 

Parisuhteessakin varmaan on kyse siitä, että ollaan pari, ollaan edes joskus yhdessä, vai mitä?

[/quote]

Sellaista se yrittäjän elämä on. Tämä maa voisi paljon paremmin kun niitä olisi enemmänkin. Ihminen EI voi saada kaikkea. 

[/quote]

Nokun ei kuule ole. 

Mä tiedän monta yrittäjää, oma synnyinperheeni mukaanlukien jotka ovat yrittäjiä ja tiedän heidän alkuaikansa. 

Kukaan heistä ei ole vääntänyt niskalimassa hommia jatkuvasti, niin ettei muulle elämälle jää aikaa ja silti yrittäjyys on oikein onnistunutta. 

Vierailija
190/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:45"]

Ja ikä oli?! Kiukuttelet kun pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit kun kaikki ei menekään niin kuin itse haluat ja suunnittelet. Te olette perheenä tehneet päätöksen, että mies ryhtyy yrittäjäksi ja väheiselläkin järjellä varustettu aikuinen kyllä ymmärtää, että silloin ei tunteja lasketa, varsinkaan kun kyse on noinkin tuoreesta yrityksestä niin mikään ei vielä pyöri itsestään. Palaa asiaan parin vuoden päästä.

[/quote]

Kyllä pyörii, hän voi ihan itse valita ottaako keikan vai ei tietylle päivälle. Siinä yritys menee aina perheen edelle, sinua tälläinen ei haittaisi ollenkaan?

Ja kun yrityksestä päätimme, mieskin oli sitä mieltä että perheelle ilman muuta jää aikaa kun yritys alkaa tuottamaan. Toisin kuule kävi.

[/quote]

Yritys menee AINA kaiken edelle. Suurin osa yrityksistä menee konkurssiin vaikka omistajat painavat 7 päivää viikossa 12 tuntista päivää. Kilpailu on todella kova. 

Asia on niin että kun kieltäytyy yhdestä keikasta niin voi olla että se asiakas ei enää palaa. Pahimmassa tapauksessa se kertoo siitä eteenpäin ja menetät vielä lisää asiakkaita. 

Harva yrittäjä voi valita asiakkaitaan

Vierailija
191/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:26"]

Ja ikä oli?! Kiukuttelet kun pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit kun kaikki ei menekään niin kuin itse haluat ja suunnittelet. Te olette perheenä tehneet päätöksen, että mies ryhtyy yrittäjäksi ja väheiselläkin järjellä varustettu aikuinen kyllä ymmärtää, että silloin ei tunteja lasketa, varsinkaan kun kyse on noinkin tuoreesta yrityksestä niin mikään ei vielä pyöri itsestään. Palaa asiaan parin vuoden päästä.

[/quote]

Kyllä pyörii, hän voi ihan itse valita ottaako keikan vai ei tietylle päivälle. Siinä yritys menee aina perheen edelle, sinua tälläinen ei haittaisi ollenkaan?

Ja kun yrityksestä päätimme, mieskin oli sitä mieltä että perheelle ilman muuta jää aikaa kun yritys alkaa tuottamaan. Toisin kuule kävi.

[/quote]

Yritys menee AINA kaiken edelle. Suurin osa yrityksistä menee konkurssiin vaikka omistajat painavat 7 päivää viikossa 12 tuntista päivää. Kilpailu on todella kova. 

Asia on niin että kun kieltäytyy yhdestä keikasta niin voi olla että se asiakas ei enää palaa. Pahimmassa tapauksessa se kertoo siitä eteenpäin ja menetät vielä lisää asiakkaita. 

[/quote]

Keikastahan ei tarvitse kieltäytyä, mutta kukaan ei voi ottaa asiakkaita enemmän kuin ehtii ottaa?

Vierailija
192/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:59"]

[/quote]

[/quote]

Ootko ottanut huomioon, että jos miehesi alkaa kieltäytymään työkeikoistaan ja valikoi vaan sinulle sopivat päivät, sitä yritystä ei kauaa tarvitse ylläpitää. 

[/quote]

Höpö höpö. Jos siirtää yhden 2 tunnin keikan tältä viikolta seuraavalle viikolle, ei se yritys ihan siihen kaadu. Mä en vaadi sitä olemaan päiviä kotona, ihan muutama tunti joskus riittäisi. 

Niin että se olisi kotona edes joskus ennen kuin lapsi menee nukkumaan.

[/quote]

Ei yrittäjä niitä aikoja päätä vaan asiakas. Asiakas päättää mitä hän haluaa ja koska hän haluaa. Jos yritys ei sitä tarjoa niin etsitään muualta

Vierailija
193/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:59"]

[/quote]

[/quote]

Ootko ottanut huomioon, että jos miehesi alkaa kieltäytymään työkeikoistaan ja valikoi vaan sinulle sopivat päivät, sitä yritystä ei kauaa tarvitse ylläpitää. 

[/quote]

Höpö höpö. Jos siirtää yhden 2 tunnin keikan tältä viikolta seuraavalle viikolle, ei se yritys ihan siihen kaadu. Mä en vaadi sitä olemaan päiviä kotona, ihan muutama tunti joskus riittäisi. 

Niin että se olisi kotona edes joskus ennen kuin lapsi menee nukkumaan.

[/quote]

Ei yrittäjä niitä aikoja päätä vaan asiakas. Asiakas päättää mitä hän haluaa ja koska hän haluaa. Jos yritys ei sitä tarjoa niin etsitään muualta

[/quote]

Ihanko totta? Yritys ei silti voi tarjota aikaa joka on jo varattu vaan ehdottaa toista aikaa, se on asiakkaan asia jos haluaa päästä nopeammin kuin tälle yrittäjälle on mahdollista.

Vierailija
194/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:08"]

Mä jätin mun yrittäjämiehen. On yhteiset lapset. En kestänyt aina olla yksin. Rahaa oli, mutta se ei tehnyt onnelliseksi. En vain kestänyt olla "se toinen" eikä keskustelusta ollut mitään apua. Mies ei ymmärtänyt ja päätin muuttaa omilleni. Nyt tapailen ihanaa duunarimiestä (tekee hänkin "liikaa" töitä) ja olen onnellinen siitä, että miehellä riittää aikaa sekä omalle elämälleen että meidän suhteelle. I'm happy :)

[/quote]

Säälittävää. Eikö sinulla ole muuta elämää kuin mies?

Vierailija
195/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea yhtälö, mutta ehkä tuota ei voi ratkaista juuri nyt mitenkään? Ruuhkavuodet ovat "ruuhkavuosia" ihan syystäkin, työn ja perheen yhteensovittaminen ON haastavaa. :) Voi olla että miehesi haluaisi olla perheensä kanssa, mutta pienten lasten kanssa ei kamalasti kiinnosta olla, jos uhmaavat ja kiukuttelevat muutenkin tukka putkella juoksevalle, stressaantuneelle miehelle. Joissakin maissa lapset hädin tuskin näkevät isäänsä, koska tämä on aina töissä. En nyt sano että tämä on hyvä juttu, mutta ikävä kyllä arkea hyvin monessa perheessä...

Minusta tuo "jätskin vieminen töihin" on hyvä idea, ja siitä kannattaa lähteä: pienin askelin. Lähesty miestäsi ystävällisesti ja kerro, miten mielelläsi viettäisit hänen kanssaan esim. lounastauon. Vasta sitten jos mikään perustason aktiviteetti ei tahdo onnistua, ota vakavasti puheeksi tarpeesi yhteiseen aikaan ja lasten kehitys ilman isänsä huomiota. Jos firma tuottaa hyvin, vaadi itsellesi arkeen helpotusta, niin et ainakaan sen takia jää katkeraksi vaan voit keskittyä mukavaan elämään!

Vierailija
196/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyvin mielelläni tekisin tuollaista, pientä töihin viemistä jne. Mies kulkee ympäriinsä, hän ei siis istu tietyssä paikkaa yleensä ikinä, vaan kiertää autolla milloin missäkin. 

Lounastauot ei sen takia ole edes mahdollisia viettää yhdessä, se syö matkalla autossa. 

Minusta on todella outoa, että miehille on edes jollain tasolla sallittua olla "epäkiinnostunut olemaan pienten lasten kanssa", kun lapsi on kuitenkin miehenkin oma. 

Vierailija
197/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nokun ei kuule ole. 

Mä tiedän monta yrittäjää, oma synnyinperheeni mukaanlukien jotka ovat yrittäjiä ja tiedän heidän alkuaikansa. 

Kukaan heistä ei ole vääntänyt niskalimassa hommia jatkuvasti, niin ettei muulle elämälle jää aikaa ja silti yrittäjyys on oikein onnistunutta. 

[/quote]

Enpä usko. Riippuu tietenkin alasta. Mutta yrittäjyyden idea on että yritys kasvaa ja se palkkaa työntekijöitä jolloin se voi kasvaa edelleen. 

Vierailija
198/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nokun ei kuule ole. 

[/quote]

Enpä usko. Riippuu tietenkin alasta. Mutta yrittäjyyden idea on että yritys kasvaa ja se palkkaa työntekijöitä jolloin se voi kasvaa edelleen. 

[/quote]

No älä ihmeessä usko.  Kaikki yritykset jotka tiedän henkilökohtaisesti on kasvanut ilman perheen ja oman terveyden laiminlyöntiä.

Vierailija
199/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Keikastahan ei tarvitse kieltäytyä, mutta kukaan ei voi ottaa asiakkaita enemmän kuin ehtii ottaa?

[/quote]

Asiakkaiden mukaan siinä mennään. On vain kyllä ja ei vastaukset. 

Vierailija
200/212 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Asiakkaiden mukaan siinä mennään. On vain kyllä ja ei vastaukset. 

[/quote]

Niin on, yrittäjä ei voi sanoa kaikille kyllä jos aikaa ei ole. Simppeliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä