Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi pehmolelut pitää pestä kerran viikossa?

Vierailija
10.04.2014 |

Toisesta ketjusta poimin tuollaisen ihmetyksen. Niin et miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka järkyttävän likaista ja tautista on teillä, jotka pesette ne joka viikko?

Meilläkään ei ole kovin siistiä ja koiriakin on, mutta pehmoleluja ei ole pesty edes joka vuosi.

Vierailija
2/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pesty pehmolelut lähinnä vain kihomatotartunnan tai oksennustaudin yhteydessä - muutoin ehkä kerran vuodessa kun valkoinen nalle ei enää näytä valkoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli kolmesataa pehmolelua, en muuta tekiskään koko viikolla jos pesisin. Tuuletan muutamia kertoja vuodessa.

Vierailija
4/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:47"]

Ällöttää, kun ne pyörivät lattioilla, keräävät pölyä, voivat mennä tunkkaiseksi, likaantuvat... talossa myös koira, joten pehmoihin voi päätyä myös koirankarvaa ja kuolaa.

t. Se, joka pesee pehmolelut joka viikko

[/quote]

Pesettehän kädet myös kun olette koskeneet koiraan? Ja käytätte sitä naurettavaa saippua-annostelijaa, ettei tule pöpöjä? Onhan teillä myös allergioita vaikka muille jakaa?

Meillä ei tosiaankaan pestä pehmoleluja, vain jos niihin tulee näkyvää likaa.

Vierailija
5/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:47"]

Ällöttää, kun ne pyörivät lattioilla, keräävät pölyä, voivat mennä tunkkaiseksi, likaantuvat... talossa myös koira, joten pehmoihin voi päätyä myös koirankarvaa ja kuolaa.

[/quote]

Neuroottista!

Vierailija
6/14 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa "unikavereina" olevat pehmolelut pesen joka viikko. Ne ovat ainu-pupuja joten kestävät pesut. Laitan ne pesukoneeseen ja pesen pyyhkeiden kanssa 60 asteessa. En pese muita paitsi jos on esim. oksennusta tai räkäkuolaa.

Vierailija
7/14 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisikö?

Kyllä mä yritän silloin tällöin muistaa pudistella ne pölystä mutta enpä ole koskaan noita pessyt (jos joku pehmo ei ole sitten tosiaan ollut tosi likainen).

Vierailija
8/14 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/14 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minä olisi muksuna antanut äidille ikinä anteeksi jos se minun pehmoni olisi johonkin pesukoneeseen heittänyt. Kyllä silloin tällöin tuuletus riittää.

Vierailija
10/14 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahahha! Mut kysymys, miten saat ne kuivaksi?

Vierailija
11/14 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:47"]Ällöttää, kun ne pyörivät lattioilla, keräävät pölyä, voivat mennä tunkkaiseksi, likaantuvat... talossa myös koira, joten pehmoihin voi päätyä myös koirankarvaa ja kuolaa.

[/quote]

Ei oo normaalia:D

Vierailija
12/14 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pienenä niin paljon pehmoleluja että niiden pesemiseen olisi mennyt viikko.

Vierailija
13/14 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena valkoinen käsinukkenalle.

Äiti oli pessyt sen kun en ollut kotona. Sanoi sitten että kutistui niin pesukoneessa että piti heittää roskiin.

Muistan suruni edelleen.

Luulen että äitini ei pitänyt nallesta kun siitä irtosi karvaa ja heitti sen vain menemään.

Vierailija
14/14 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrummussa tulee kuivaa ja pehmoista taas leikkeihin ;)

t. Pesijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän