Onko täällä kenelläkään brasilialaista miestä?
Kuulisin mielelläni kulttuurieroista, hyvistä ja huonoista :).
Kommentit (12)
Mun ex oli brassi ja mulla meni hermot sen perheeseen, se oli oikeesti suurin syy miksi erosimme.
Perhe yritti aina saada aikaan jotain draamaa tyhjasta, jotta meille tulisi riita!
Esim muunteli minun sanomisiani ja juoruili sitten valheita miehelleni ja sitten odottivat kieli pitkalla etta millaisen riidan saa aikaan...
En tieda oliko tama kulttuurisidonnaista vai vaan mun exan perheen outo tapa
Ei ole tällä hetkellä mutta kyllä Brasiliassa on miehiä joka lähtöön kuten muissakin maissa.
Yläasteella käytiin kavereiden kanssa Hesa Cup -turnauksen yhteydessä tutustumassa brassipoikiin. En tiedä kulttuurieroista, mutta sexissä ainakin ovat toooosi hyviä. ;)
Varmasti onkin miehiä joka lähtöön, aika suuri maakin kyseessä. Mutta kiva kuulla silti, ihan vaikka stereotypioitakin.
ap
No yritetään. Ensinnäkin en ottaisi kaikkia puheita kovin tosissaan. Puhuvat kyllä kauniisti, ei siinä mitään, mutta eivät aina ihan niin kauheasti tarkoita kaikkea mitä tuli sanottua. Toisekseen kiinnostaisi uskollisuus. Jotkut ovat oikein mukavia tyyppejä, mutta pettävät silmää räpäyttämättä. Aivan ihania ja luotettaviakin löytyy kyllä.
En yhtään brassia tunne. Mutta mun mies on (espanjankielinen) latino. On mustasukkainen, todella mustasukkainen eli vastaa tätä stereotypiaa. Siltikin luotettava ja uskollinen :) Kulttuurieroja on. Mies on Mies ja naisella on oma roolinsa. Pikkaisen häiritsee tämä, koska itse olen vapaamielinen ja suvaitsevainempi, mutta ei mies minua alista tai pidä hellan ja nyrkin välissä :D
Brasseissa on kai machokulttuuri myös hyvissä voimissaan. Varmaan brassit on niin kuin latinot yleensäkin: on hyviä tyyppejä ja sitten on niitä lipeviä pleijereitä.
Jos nyt oikein stereotyyppinen brasilialainen mies pitäisi kuvitella, niin hän olisi meluisa ja vähän poikamaisen höpsö, mutta sydämellinen ja hyväntuulinen hurmuri, jolle tärkeitä ovat perhe, jumala ja ennen kaikkea jalkapallo. Hän asuu äitinsä kanssa vielä kolmekymppisenä, rakastaa syömistä, rannalla lojumista ja grillausta, pukeutuu huolettoman rumasti, käy suihkussa monta kertaa päivässä, eikä koskaan tule paikalle siihen aikaan kun on sovittu.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:01"]En yhtään brassia tunne. Mutta mun mies on (espanjankielinen) latino. On mustasukkainen, todella mustasukkainen eli vastaa tätä stereotypiaa. Siltikin luotettava ja uskollinen :) Kulttuurieroja on. Mies on Mies ja naisella on oma roolinsa. Pikkaisen häiritsee tämä, koska itse olen vapaamielinen ja suvaitsevainempi, mutta ei mies minua alista tai pidä hellan ja nyrkin välissä :D
Brasseissa on kai machokulttuuri myös hyvissä voimissaan. Varmaan brassit on niin kuin latinot yleensäkin: on hyviä tyyppejä ja sitten on niitä lipeviä pleijereitä.
[/quote]
Sama juttu täällä.
Latinoperheeseen ei ole aina helppoa päästä sisään. Jos sinut hyväksytään, otetaan vastaan avosylin, jos sinua ei pidetä hyvänä miehelle, et voi tehdä mitään muuttaaksesi asiaa. Tärkeintä on näyttää että olet rehellinen, luotettava ja kunnollinen, ja rakastat miestäsi todella ja arvostat perhettä.
Irtosuhteet ovat kuulemma yleisiä. Onko seksitaudit miten yleisiä brasiliassa?
Ihana tuo kuvaus stereotyyppisestä brassimiehestä :)!
ap