Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka herkästi soitat hätäkeskukseen

Vierailija
23.07.2025 |

jos on kyse oudosta, hieman epäselvästä tilanteesta - tapahtuu jotain normaalista poikkeavaa - etkä saa helposti selvää, onko kyse jonkun hädästä tai parhaillaan tapahtuvasta rikoksesta?

Vai annatko asian olla kokonaan ja sivuutat sen. Ei ole sinun murheesi.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden tappelusta soitin hätäkeskukseen,ja hätäkeskus kuuli sen tappelun, kun menin naapurin oven taakse soittaessani. Kohta pihalla oli monta partiota.

Vierailija
2/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteeriset tädit jo siitä että naapurissa teini pelaa räiskintäpeliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli soittamassa siitä kun hellepäivänä meidän mökkirannassa oli hauki ihan laiturin vieressä.

Vierailija
4/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen soitti hätäkeskukseen yli 1 200 kertaa reilun kolmen viikon aikana oikeus ei uskonut selitystä ja antoi tuomion

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006622942.html

Vierailija
5/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli soittamassa siitä kun hellepäivänä meidän mökkirannassa oli hauki ihan laiturin vieressä.

Heitti jotain läppää ja sinä otit todesta?

Vierailija
6/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tahallani källejä, jotta kyylät soittaisivat hätäkeskukseen.

Vierailija
7/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kuormittaa hätäkeskusta. Toiset ovat huolissaa ja sinä vaan teet källejä. Idiootti. 

Vierailija
8/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kuormittaa hätäkeskusta. Toiset ovat huolissaa ja sinä vaan teet källejä. Idiootti. 

Haluan antaa kyylille opetuksen. Usein källini koskee vanhaa autoani, johon voin vaikka "murtautua" tai "sotata".

Vierailija
9/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan antaa kyylille opetuksen. Usein källini koskee vanhaa autoani, johon voin vaikka "murtautua" tai "sotata".

Joku päivä tarvitset oikeasti apua eikä ketään enää kiinnosta, kiitos sinun källien 

Vierailija
10/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta joutua "kolmannen asteen kuulusteluun":

Vierailija
11/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppojen kahinasta soitin. Katsoin että parempi soittaa kuin mennä itse selvittämään onko kyse mistä. Kello oli kuitenkin ennen kuutta aamulla ja olivat toisissaan kiinni ja kovaäänisiä. Sanoin vielä etten ole varma mikä tilanne ja olen itse täällä vähän piilossa. Päivystäjä sanoi että toimin ihan oikein. 

Vierailija
12/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Koivu rimpauttaa häkeen tuon tuosta, jos on jotain itse aiheutettua draamaa exänsä kanssa. Törkeä tyyppi.

Vierailija
13/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen soitti viime vuoden aikana vajaa 300 kertaa hätäkeskukseen aiheettomasti. Oikeus tuomitsi naisen tietoliikenteen häirinnästä sakkoihin.

Vierailija
14/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen muutaman kerran soittanut. Siellä osataan kysyä sellaisia asioita, että apua lähetetään tai neuvotaan muuten miten menetellä.

Eikä saa liitoilla vaivojaan, niin kuin julkkikset kehuvat tekevänsä. Silloin voi resurssit olla poissa vaikka hengenhädässä olevalta.

Vierailija
15/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä ovatkin aina naisia:

Nainen soitti hätäkeskukseen turhaan yli 230 kertaa syyttäjä vaatii ehdollista vankeutta

Vierailija
16/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mua ärsyttää tää mun herkkä huolestuneisuuspiirteeni. Mä näen ja havaitsen jotain outoa, normaalista poikkeavaa, ja mun mieleni alkaa keksiä kaikenlaisia skenaarioita, mitä pahaa on saattanut tapahtua. Tietenkin mun on pakko soittaa hätäkeskukseen, koska muuten mä en saa itselleni mielenrauhaa. Parempi sälyttää vastuu reagoimattomuudesta niiden harteille, joilla on todellinen mahdollisuus reagoida ja tehdä jotain asian selvittämiseksi.

Vierailija
17/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen soitti hätäkeskukseen 1 700 kertaa "Lapset liikkuvat ulkona yksinään"

Vierailija
18/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkeliläinen nainen soitti hätäkeskukseen turhaan yli 200 kertaa, syyttäjä vaatii ehdollista vankeutta

Vierailija
19/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi soitin kun vilkkaan autotien varressa paikassa jossa ei saisi kävellä, käveli vanha nainen, irtonaiset happiviikset naamallaan. Arvelin että muistisairas oli eksyksissä.

Vierailija
20/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku päivä tarvitset oikeasti apua eikä ketään enää kiinnosta, kiitos sinun källien 

Ei vaan kyylät alkavat ajattelemaan ennen kuin soittavat hätäkeskukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi