Mistä ulkonäön piirteistä et pidä naisissa?
Mistä ulkonäön piirteistä et pidä naisissa?
iso maha
iso perse
läski naama
lihavuus
kaksoisleuka
nainen, joka yrittää vaikuttaa teiniltä vaikka 20 lasissa
toppaliivi (sekä tissiliivi että takki)
mustat farkut
kiero luonne
juoruilu (tämäkin näkyy vittumaisena naamana)
päihteidenkäyttö (näkyy naamassa)
urheilemattomuus, yleinen veltto läski ulkonäkö
synnytyksen aiheuttamat muutokset
pukeutuminen halpaketjujen "muotivaatteisiin". Jonkun mielestä esim. glitterillä koristellut farkut ovat tyylikkäät?
Kommentit (73)
Kyllä olette pinnallista porukkaa, ei voi muuta sanoa!!!
Rasvaiset lättänät hiukset
Lihavuus
Rumat ja halvalla tehdyt tatuoinnit
Kirkkaan punaiset hiukset ja kalpea naama
Vesirajamekot
Huonosti piirretyt kulmakarvat
No mistä ne halppisvaatteet erottaa / mistä näkee että nyt onkin vähän parempaa laatua päällä?
Tekorusketus, irtoripset ja kynnet
Ohuet tolppa jalat
punaiset ja mustat hiukset (oli sitten "luonnostaan" tai värjättynä)
lävistykset kasvoissa
marimekko kuosit vaatteissa, crocksit, muut typerät värit ja kuviot vaatteissa kuten pinkki, keltainen, ruskea, pilkut, raidat, leopardit jne.
sikanenä
nahan alle jäävät silmät
piirretyt tai muuten oudot kulmakarvat
löysä olemus
valkoiset saappaat ja muut huora vaatteet
Ne jotka väen vängällä haukkuvat toisia ja mälläävät sillä ovat kiistatta itse inhottavia ja ongelmaisia ihmisiä.
Haluaisin kuitenkin tuoda erään näkökulman: Olen pitänyt omaa nenääni aina rumana, enkä sen takia kehtaa ääneen haukkua muidenkaan. Mutta ihailen kovasti kaunisnenäisiä ja ihmisiä ja kyllä, minua rumanenäistä vähän inhottaa toistenkin rumat nenät.
Kun lihoin lapsen saatuani niin alkoi myös lihavat ärsyttää :D Sitten kun laihduin takaisin hoikaksi niin kas kummaa, ei se muiden lihavuus enää minua hetkauta.
Hyvin ohuet vaaleat hiukset, ns. Katri Helena -tukka.
Pitkät hiukset ovat nätit vain,jos on paksut,hyvinhoidetut/kiiltävät ja kauniin väriset.Suomalaisilla harvoin näin!Muuten lyhyet paljon paremmat,kuin hiirenhäntä/liimaletti.
- naisella tyttöjen vaatteet ja tyyli, parempi vanheta arvokkaasti kuin esittää mitään.
- lyhyet hiukset, myös se lyhyt tukkamalli pidemmällä ohulla taka-/sivupiiskalla lasketaan.
- tatuoinnit.
- ohueksi kynityt/piirretyt kulmakarvat, kyllä ne sais ihan oikeaa karvaa olla..
- kasvojen kohtuuton maalaaminen ja paklaaminen.
- MC Hammer-housut
- kaikki "äijämäisyys" naisilla. Rekkalespoilu.
... eli taidan pitää ns. klassisesta naiskauneudesta.
Terv. Mies 34v
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:24"]
Kierrä vaan. Sopii minulle. Collegehousuistani ja legginseistäni en luovu jonkun möhömaha runkkarin takia. Vitustako edes tiedät mikä on Henkkamaukalta ja mikä ei?
[/quote]
Beibi, nyt sä aliarvioit miehiä.
Kyllä sen vaan näkee jos nainen on hankkinut vaatteensa muualta kuin halpisketjuista.
[/quote]Kyllä sinä vaan nyt luulet näkeväsi.
-liian laiha ja pieni perse
-liian läski tai suuri perse
-kärpäslätkätissit
-liian suuret ja roikkuvat tissit
-punaiseksi värjättu vantaa-look tukka. Ei siis aito redhead
-viikset
-kaksoisleuka
-rasvainen tukka, huono hygienia
-läskimakkarat ja yleensäkin ylipaino
Tiedättekö ohjelman Huutokauppakeisari? Siinä on se Katri vai Katja (mikälie K:lla alkava kuitenkin), se, joka hankkii Akille Helsingistä myytävää. Vastaus kysymykseen: kaikesta, mitä tuo ihminen edustaa! Geometrinen tukka, naukuva ääni, pitkä hongankolistaja.
Kyömynokka kuten Paris Hiltonilla.
Kulmakarvat, jotka on piirretty ihan törkeen epäluonnolliseksi, esim. liian suuret kaaret ja kynän ohuet.
Nyt puolestaan ne merkkivaatteet ja -laukut. Kalliillla asusteilla pröystäily.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:23"]
Voiko naisella olla liian isot silmät? Mulla tosi isot silmät ja oon saanut vain positiivista palautetta (ei kukaan julkea sanoa vissiin negatiivista!!?)
[/quote]
En ainakaan ole sellaisia nähnyt. Eli tuskin, ellei mitkään alienin silmät ole kuitenkaan :D
[/quote]kiitos :) eli kai ne sit ookoo on :) Kaupan kassalla oon töissä ja ventovierailta tullut palautetta, eli kai se uskottava on. Itsekritiikki vissiin liian jyrkkää mulla..
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:46"]Täällä on jo pari kertaa joku kyselly mutta vastausta kukaan ei ole antanu eli : Minkälainen on kouvolatukka???????
[/quote]Taidat olla Kouvolasta? En osaa sanoa, mut mieleen tulee sellanen kananperse -malli :D
Lyhyet hiukset
yli 175cm pitkä
kaksoisleuka
vartalon muodottomuus
Tekoripset, tekokynnet, tekotukka, tekoruskestus, tatuoinnit, liikaa lävistyksiä.
Liian yyber luonnollinen luolapeikko. Ruma nenä. Ikenet näkyy liikaa hymyillessä. Harvahampaisuus. Korkea ääni, kirkuminen ja kälättäminen.
Lihavuus, hiusten värjäämättömyys, kananpersetukka tai kouvolatukka. Isot raajat, lapiokädet, tolppajalat, iso jalankoko (+40), vanhat naiset, lattarintaset, lattaperseet, selluliittipyllyt, iso nenä, isot huulet, isot kasvonpiirteet, leveät hartiat , liian pitkät naiset. Onhan näitä.
Tekotissit unohtui mainita ja se kun turpa on täynnä hyaluronia ja kaikkea paskaa.
Unohtui siksi koska ovat niin itsestäänselviä asioita. Kaikkein pahimmat turnoffit siis.
Hevoshampaisuus, persjalkaisuus ja tatuoinnit.
Lisää kysymyksiä. Tiedän mitkä ovat halpisketjuvaatteet, mutta mitä on "asenteellinen pukeutuminen"? T-paita jossa on sotavuodet ja "kiitos", tai joku muu teksti tai mainos? Maastokuosi arkikäytössä, joka juontuu sotilaiden taisteluasuista? Viestittääkö se tappajan asennetta, että on sotatilassa maailman kanssa? Vai sitä, että maailma on niin pelottava, että pitää maastoutua ja piiloutua?
Osaako joku selventää?