Mistä ulkonäön piirteistä et pidä naisissa?
iso maha
iso perse
läski naama
lihavuus
kaksoisleuka
nainen, joka yrittää vaikuttaa teiniltä vaikka 20 lasissa
toppaliivi (sekä tissiliivi että takki)
mustat farkut
kiero luonne
juoruilu (tämäkin näkyy vittumaisena naamana)
päihteidenkäyttö (näkyy naamassa)
urheilemattomuus, yleinen veltto läski ulkonäkö
synnytyksen aiheuttamat muutokset
pukeutuminen halpaketjujen "muotivaatteisiin". Jonkun mielestä esim. glitterillä koristellut farkut ovat tyylikkäät?
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:13"]
Sellaiset reidet, joiden väliin ei jää lainkaan rakoa. Hyi!
[/quote]Lääkkeet!!! Tai mene pro-anaan levittelemään anaaliasi.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:22"]
Kuvailen nyt itseäni: liian iso perse ja selluliittiä, roikkuvat tissit, karvoja jotka kasvavat leuassa, vatsassa, persposkissa jne., voimakkaat nenä-suupieli-juonteet, laajentuneet ihohuokoset ja epätasainen iho, silmäpussit ja tummat silmänaluset, valjun väriset ripset ja kulmat, aavistuksen liian raskaat yläluomet, löysät käsivarret, kuiva ja punoittava säärien iho, tukka, joka alkaa loppupäivästä hapsottamaan sinne tänne, liian iso nenä, leuanalusen lisääntynyt löysyys, väsynyt yleisilme, huonontunut ryhti.
[/quote]MINÄ!!!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:13"]
"Pitkät hiukset tekevät naisen" - kyllä ja myös hevarimiehen, liivijengiläisen, merirosvon, ja inkkarisoturin...
Itse välttelen naisena miehiä, jotka kirjoittavat sanan 'college' tyyliin gollege...
[/quote]Naisethan sen GOLITSIN ovat keksineet lapsillensa hiekkalaatikolle pukea.
t:nainen
Voiko naisella olla liian isot silmät? Mulla tosi isot silmät ja oon saanut vain positiivista palautetta (ei kukaan julkea sanoa vissiin negatiivista!!?)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:56"]
Pukeutuminen aseenteellisiin ja halpisketjujen kuten H&M vaatteisiin. Pidän tyylikkäästi pukeutuvista naisista. Kaikki legginsit ja gollegehousut kierrän kaukaa.
[/quote]Kierrä vaan. Sopii minulle. Collegehousuistani ja legginseistäni en luovu jonkun möhömaha runkkarin takia. Vitustako edes tiedät mikä on Henkkamaukalta ja mikä ei?
Tuosta hiustenpituuden vaikutuksesta naisen viehättävyyteen oli jossain joskus (ei ole tallessa itselläni, en jaksa etsiä lähdettä..) ihan oikea tieteellinen tutkimus, jonka tulos oli, että pitkät hiukset kaunistavat ainoastaan kasvoiltaan vähemmän viehättäviä (=rumia) naisia. Jos naisella oli viehättävät, eli ensiluokkaisesta geneettisestä laadusta ja terveydestä, viestivät kasvot, hiusten pituus ei muuttanut miesten mielipidettä naisen kauneudesta. Pitkät hiukset kaunistivat VAIN rumakasvoisten naisten ulkonäköä. Eli, jos kasvot ovat kauniit, hiusten pituudella ei ole ulkonäölle merkitystä. Jos taas naama on ruma, kannattaa kasvattaa pitkät hiukset! ;)
Rasvainen tukka, pitkät yksittäiset karvat poskissa, lävistykset.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:23"]
Voiko naisella olla liian isot silmät? Mulla tosi isot silmät ja oon saanut vain positiivista palautetta (ei kukaan julkea sanoa vissiin negatiivista!!?)
[/quote]
En ainakaan ole sellaisia nähnyt. Eli tuskin, ellei mitkään alienin silmät ole kuitenkaan :D
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:24"]
Kierrä vaan. Sopii minulle. Collegehousuistani ja legginseistäni en luovu jonkun möhömaha runkkarin takia. Vitustako edes tiedät mikä on Henkkamaukalta ja mikä ei?
[/quote]
Beibi, nyt sä aliarvioit miehiä.
Kyllä sen vaan näkee jos nainen on hankkinut vaatteensa muualta kuin halpisketjuista.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 18:58"]
iso maha
iso perse
läski naama
lihavuus
kaksoisleuka
nainen, joka yrittää vaikuttaa teiniltä vaikka 20 lasissa
toppaliivi (sekä tissiliivi että takki)
mustat farkut
kiero luonne
juoruilu (tämäkin näkyy vittumaisena naamana)
päihteidenkäyttö (näkyy naamassa)
urheilemattomuus, yleinen veltto läski ulkonäkö
synnytyksen aiheuttamat muutokset
pukeutuminen halpaketjujen "muotivaatteisiin". Jonkun mielestä esim. glitterillä koristellut farkut ovat tyylikkäät?
[/quote]
Pitäisikö noista valita vai onko tuo lista siitä mistä piirteistä ap ei pidä? En osaa ottaa siihen kantaa.
En lukenut muita, joten voi tulla toistoa ja osa on luonteenpiirteitä, jotka näkyvät ulospäin eli ulkonäössä. Suurin osa pätee molempiin sukupuoliin:
- tympeys, tylyys, henkinen laiskuus (joka on pahempaa kuin suoranainen, synnynnäinen tyhmyys)
- tosikkomaisuus, huumorintajun puute, suupielet roikkuu suunnilleen lantion kohdalla
- muodin orjallinen seuraaminen, "trendikkyys". Naisella ei ole omaa tyyliä, eli käsitystä omasta itsestään. Omaperäisyyden puute
- plastiikkakirurgilla korjattu ulkonäkö, ilmeettömät/ kuolleet kasvot, suhteettomat piirteet (ylisuuret huulet, liian korkealla olevat kulmakarvat, liian isot ja/ tai valkoiset hampaat, väärän kokoiset rinnat suhteessa vartalon mittaisuhteisiin jne.)
- botox-look, ilmeettömyys, ylisileys
- vakava yli- tai alipaino
Tässä muutama, tosin kokonaisuus ratkaisee:
- Tatuoinnit
- Lävärit
- Persjalkaisuus
- Ikenet näkyy hymyillessä. Yh.
- Väli etuhampaiden välissä, varsinkin iso
- Huonosti hoidetut kynnet (purtu, kynsinauhat päin helvettiä)
- Pienet tihrusilmät, ei luomivakoa
- hyvin leveä suu
- vaatteilla ei väliä, mikä tahansa voi näyttää hyvältä, jos sen kantaa oikein
- pituudella ei väliä
Täällä on jo pari kertaa joku kyselly mutta vastausta kukaan ei ole antanu eli : Minkälainen on kouvolatukka???????
Karvoitus naamassa, mustat, varsinkin värjätyt hiukset.