Miksi niin moni poistaa nykyään kaikki sometilit?
Kommentit (286)
Monista somealustoista on tullut täysiä kaatopaikkoja, se on varmasti yksi suurimpia syitä miksi niitä tilejä poistellaan.
Miksi ei poistaisi? Elämä ennen ja/tai ilman niitä on niin paljon mielekkäämpää, että en keksi syitä miksi siellä pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Monista somealustoista on tullut täysiä kaatopaikkoja, se on varmasti yksi suurimpia syitä miksi niitä tilejä poistellaan.
Yksi kerrallaan ihmiset tajuavat että ovat tehneet itsestään tuotteen joka on päätynyt ilmaiseksi täysin häikäilemättömän ja kaikkien lakien yläpuolella toimivan ylikansallisen somejätin hyväksikäytettäväksi saamatta itse vastineeksi käytännössä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some on lantaa. Oliko muuta kysyttävää?
Siellä voi pitää yhteyttä tärkeisiin ihmisiin ja kertoa elämästään
On kyllä tärkeää tietää koiran kusetusreissut, mitä ruokaa söin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some on kuraa
Jätin Facebookin 2017. Vuosi sen jälkeen yksi FB-kaveri soitti minulle ja kysyi, että olenko masentunut. Sanoin, etten jaksanut sitä ajan tuhlaamista Facebookissa ja voinhan minä pitää muutenkin yhteyttä ihmisiin. Siihen hän totesi, että kyllä se somettomuus on masennuksen merkki. Päätin keskustelun sanoen, ettei se koske minua.
Mistään muusta tuo henkilö ei halunnut kanssani keskustella. Puhelun jälkeen tuli mieleen, että minkäköhän vuoksi olimme siellä FB:ssä kavereita? Meillä ei ollut mitään yhteistä puheenaihettakaan. Toki nyt ymmärrän, miksi osa ihmisistä ei ole vastannut yhteydenottoihini, jos kerran somettomuutta luullaan masennukseksi.Vai että masentunut kun lopettaa sometilin. 😄 Entä ne jotka ei ole ollut somessa?
Tää suomalainen ajatus, että jos poistaa sometilin on masentunut tai menee jotenkin huonosti. 😅
En vain halua käyttää mun aikaa katsomalla sisältöä, josta osa ei ole edes totta. Tai ostaa tavaroita yms joita en tarvitse.
Nyt mulla on käsityö projekteja, viherkasvi juttuja, lenkkeilyä, kirjojen lukemista ja ideoita mitä luen seuraavaksi ja suunnittelen ulkomaan matkoja, säästän rahaa yms.
Aivan!