Miten pukeudutte jouluaattona? Entä lapset/teinit?
Onko teillä tapana pistää parempaa päälle jouluna vai oletteko tavallisissa kuteissa?
Kommentit (706)
Jouluna olen perinteisesti pukeutunut punaiseen kotelomekkoon, kaulassa helmet ja punaista huulipunaa huulissa.
Tänä jouluna aion tilata netistä jouluaiheisen tunikan piristämään itseäni ja lapsia.
Myönnän olevani joulufriikki.
Vierailija kirjoitti:
Murtsikkareleet koko perheellä.
Asutte siis jossain oulun yläpuolella,jos lunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieruverkkarit.
Miksi? Maistuuko se kinkku paremmalta kun sen tarjoilee hopeavadilta? Ei maistu. Täysin turhaa alkaa hienostella
Itse asiassa on jopa tutkittu, että esillepano vaikuttaa makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieruverkkarit.
Miksi? Maistuuko se kinkku paremmalta kun sen tarjoilee hopeavadilta? Ei maistu. Täysin turhaa alkaa hienostella
Itse asiassa on jopa tutkittu, että esillepano vaikuttaa makuun.
Ei se makuun vaikuta kun korvien välissä se asia on maistuuko paremmalta vai ei.
Aina poikkeuksetta juhlavat vaatteet, kengät, korut, esim. pikkumusta, korkkarit, näyttävä kaulakoru.
Pojalla (nyt 12v.) ja miehellä puku ja solmio.
Joulu on JUHLA, ei mikään kalsarikännin paikka.
Ihan sama miten muut jouluaattoa viettävät, mutta meillä ei ole kummankaan suvussa harrastettu mitään yöpukubileitä.
Tämän joulun olen yksin verkkareissa. Silloin kun oli vielä perhejouluja, laitettiin kyllä vähän parempaa päälle aattona pöytään.
Lyhyt hame ja korkkarit. Miesväki laittaa myös jotain tavallista siistimpää.
Ostin kivan puna-mustan kietaisumekon joulua varten. Meitä on yleensä koolla 8 ja kyllä kaikki pukeutuvat siististi ja juhlavasti.
Villasukat, collarit ja huppari. Jos kylillä pitää käydä niin farkut jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina poikkeuksetta juhlavat vaatteet, kengät, korut, esim. pikkumusta, korkkarit, näyttävä kaulakoru.
Pojalla (nyt 12v.) ja miehellä puku ja solmio.
Joulu on JUHLA, ei mikään kalsarikännin paikka.
Ihan sama miten muut jouluaattoa viettävät, mutta meillä ei ole kummankaan suvussa harrastettu mitään yöpukubileitä.
Miksi haluat kiusata poikaasi vaatekokonaisuudella mikä pitäisi oikeasti kieltää laissa kaikessa epämukavuudessaan ja kesäisinkin on kuuma kuin mikä? Empatiakyky puuttuu sinulta täysin, oletko kenties sosiopaatti tai psykopaatti? Kannattaisi tutkituttsa.
Alasti mennään koko joulu miehen kanssa, ollaan kahdestaan ja nudisteja.
Olen alasti kuten miehenikin. Olemme kauniita ja tällä tavoin pääsemme tositoimiin heti. Lahjatkin on mukavampi avata alasti.
Itse pukeudun vähän paremmin, ehkä mekkoon, teinit saavat pukeutua miten tahtovat, kunhan eivät kalsareissaan hillu. Ovat yleensä kyllä ymmärtäneet pukeutua siististi. Meille tulee vieraita. Mun mielestä juhlavampi pukeutuminen tekee osaltaan juhlasta juhlan.
Miehillä tumma puku ja solmio,naisilla juhlamekko,korut sekä korkokengät. Meillä ei olla mitään verkkari-villasukka-porukkaa. Tänä vuonna joudutaan ehkä olemaan kahden,mutta kaikki vermeet päälle ja juhlakattaus ruokasaliin.
Tämän ketjun mekkoihmisten innoittamana tilasin Nansolta jouluksi punaisen mekon. Yleensä olen jouluna juhlavassa housuasussa.
Päivällä tavalliset siistit arkivaatteet kun käydään haudoilla.
Oloasut päällä ollaan iltapäivästä saunan jälkeen. Tänä vuonna olen tilannut kivat jouluaiheiset t-paidat koko perheelle, kaikille samanlaiset.
Ruoka on katettu kyllä juhlaviin vanhoihin astioihin ja juomille on kristallilasit. Pääasia että on mukavasti päällä. Oman perheen kesken kuitenkin ollaan vain.
Ei. Mutta siten taas monet valittavat, että joulu ei tunnu kyllä yhtään miltään ja miksi sitä viettämään
Ehkä tuntuisi jos vaivautuisi jotenkin vähän erottamaan sitä normaalista arjesta ?