Oletko "epäillyt" jonkun ihmisen olevan sinulle sukua ulkonäön perusteella? :D
Kommentit (14)
Olen. Kerroin äidilleni henkilön nimen, ja kuulinkin että on isäni serkku.
Mun mummilla on kaksoisolento, kävelytyylikin oli sama. Suunnilleen samanpituisia, sama hiustyyli 😂
No kuka tuntee omia pikkuserkujaan esim kaikkia?
Mummuilla ja papoilla esim kaikilla tyyliin 4-6 sisarusta ja heillä lapsia 2-5
Isännällä pelkästään joku melkein 30 serkkua
Sit niillä lapset jotka siis pikkuserkkua minulle.
Luultavasti minullakin on joku 50-100 pikkuserkkua ja emme ole edes uskovaista sukua vaan ennen lapsia oli vaan enemmän
Ajatelkaa paljon sit on tyyliin jotain pikkupikkusekkuja :D joo itsekin näen paljon kadulla ihmisiä joilla esim suvun piirteitä
Vierailija kirjoitti:
No kuka tuntee omia pikkuserkujaan esim kaikkia?
Mummuilla ja papoilla esim kaikilla tyyliin 4-6 sisarusta ja heillä lapsia 2-5
Isännällä pelkästään joku melkein 30 serkkua
Sit niillä lapset jotka siis pikkuserkkua minulle.
Luultavasti minullakin on joku 50-100 pikkuserkkua ja emme ole edes uskovaista sukua vaan ennen lapsia oli vaan enemmän
Ajatelkaa paljon sit on tyyliin jotain pikkupikkusekkuja :D joo itsekin näen paljon kadulla ihmisiä joilla esim suvun piirteitä
50-100, noinkohan?
Olen. Yksi tyttö edellisellä työpaikallani oli mun äidin näköinen. Paljastui lisäksi että tytön isoisä oli asunut samalla paikkakunnalla Karjalassa kuin mun äidin isä. Eli teoriassa hän voisi olla puoliserkku koska mun äidin isällä oli poika jolla eri äiti kuin minun mummoni.
Kotikaupungissani oli 2 kaksoisvoittoa ja hgissä samaten. Ja ulkomailla tapasin hollantilaisen, joka näytti minulta.
Vierailija kirjoitti:
Kotikaupungissani oli 2 kaksoisvoittoa ja hgissä samaten. Ja ulkomailla tapasin hollantilaisen, joka näytti minulta.
Tekstinturmelija teki kaksoisolennoistani kaksoisvoittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstinturmelija teki kaksoisolennoistani kaksoisvoittoja.
😂
No ajattele että sinulla on 4 isovanhempia
Jokaisella heistä olisi 4 sisarusta
Yhteensä 16 ja heillä kaikilla 3 lasta
Saat jo siitä 48 pikkuserkkua ja syrjähyppy lapset päälle
Joo. Taysissa oli 10 vuotta sitten päivystävänä lääkärinä joku aloitteleva, joka oli ihan saman näköinen kuin mun suvun miehet 2 polvea aiemmin. Siis lyhyt, tummahko hiukset, isohko kyömynenä. Samanlaiset silmätkin.
Ja suhtauduin häneen hyvin ystävällisesti ajatellen hänen olevan sukua (Heh). Teki kamalia tekstejä. Olisin kannellut, mutta kun mieheni isä sattui kuolemaan yllättäen hiukan käynnin jälkeen, kantelu jäi. (mulla oli mielettömän kipeä vatsa. Ei kuitenkaan perinteistä mahatautia. Leukosyytit noin 18. Silti se kehtaisi kirjoittaa, että ilmeisesti huumeiden perässä tullut vastaanotolle. Teeskentelen kipuja. Minulla on omituinen yleisvaikutelma. Oli niin katseet kivut että en ollut ihan normaali tietenkään. (en käytä edes alkoholia, saati huumeita)
Shrek. Pipsa Possu. Kermit.
Kovin epäilyttävää.
Mä oon tavannut kerran äitini kaksoisolennon. Näytti siis äidiltäni nuorempana, oli samanlainen tukkakin. Lisäksi mun nuorempi lapsi ja ystäväni lapsi näyttävät ihan samalta, mikä on todella huvittavaa. Me aina sanotaan, että äidistä on näiden kohdalla hieman epäselvyyttä.
Ei voi olla totta. Yks päivä mietin tätä samaa!! Taas telepatiaa av:n välillä.
Yks tyyppi on niin saman näköinen ja oloinen, kuin minä. Enkä ole mikään massatuote ulkonäöltäni ja poikkean keskiverrosta lähes joka asiassa.
Kadonneita sukulaisia ei kyllä pitäisi olla!😂