Miten pukeudutte jouluaattona? Entä lapset/teinit?
Onko teillä tapana pistää parempaa päälle jouluna vai oletteko tavallisissa kuteissa?
Kommentit (706)
Samalla lailla kuin tavallisena arkipäivänä. Miksi pitäisi olla jotain muuta??
Shortsit ja teepaita päällä. Huusholli on niin pirun kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Se sosiaaliluokka näkyy näissä vastauksissa.
Ehkä enemmän ihmisten omat mieltymykset. Meillä juhlitaan kolmessa polvessa, nuorisolla farkut ja flanellipaita, nuorilla aikuisilla jotkut perussiistit vaatteet, keski-ikäisillä farkut ja kauluspaita/hame ja neuletakki, isovanhemmilla siistit perusvaatteet. Ja suvussa on tutkintojen kirjo FT:stä maistereihin ja amiksiin. MItähän sosiaaliluokkaa ollaan?
Löysiin boksereihin joihin olen piereskellyt jo melkein pari viikkoa, harmaisiin collegehousuihin ja pubin mainospaitaan.
Iltapukua ajattelin, tai tonttupukua.
Äh ei, ihan tavisvaatteissa aion olla. Meillä jouluhullu tytär pitää huolen joulupukeutumisesta, sitä odotan jännityksellä.
Kun pöytä katetaan juhlavasti meillä sitten myös juhlavaatteet. Vieraat mielummin juhlavammin pukeutuneet. Joskus ollut aikuinen vieras verkkareissa. Olin vähän loukkaantunut. Nytkin tulee muutama vieras kusuttuna, siis lasten perheiden lisäksi.
Pyjamahousut ja collegepaita.
Lenkille sään mukainen ulkoiluvarustus ja heijastinliivi.
Meillä on aina pukeuduttu vähän paremmin jouluaaton illalliselle. Tänä jouluna en kyllä sen kummempaa viitsi, laitan mustaa päälle ja kynsilakka on punaista. Ehkä laitan punaiset villasukat jalkaan pikkukenkien sijaan. Parfyymina Chanel No.5.
Niin mitäpä sitä vuoden suurimpana juhlana vaatteita vaihtamaan, kunhan on rentoo ja mukavaa....
Ollaan vaimon kanssa hirsimökissä kahdestaan. Ihan aatamin ja eevan asuissa.
Vaimolle olen jo sanonut, että nyt täytyy pilluu saada .
t. mies 67 v
Enomies kirjoitti:
Niin mitäpä sitä vuoden suurimpana juhlana vaatteita vaihtamaan, kunhan on rentoo ja mukavaa....
Eivät kaikki halua pingottaa jouluna.
Miksi vuoden suurin juhla ei voisi olla mukava?
Silkkiset tangat ja verkkopaita ovat ylläni.
Vierailija kirjoitti:
Jouluaattona ykköstä ylle, joulupäivänä rennosti.
Miksi? Joulupäivä on se juhlapäivä, aatto on vasta aatto.
En tajua.
No kuule en ole vielä miettinyt. Vasta eilen oli edellinen aatto.
Vierailija kirjoitti:
Onko Harvard-hupparit?
Täksi Jouluksi hankittiin hassut villapaidat koko perheelle kun sellaisista oli kuvia Seiskassa.
Vierailija kirjoitti:
Pyjamahousut ja collegepaita.
Lenkille sään mukainen ulkoiluvarustus ja heijastinliivi.
Onko tavallinen vai se siisti collitsi?
Meillä joka vuosi perinteisesti eli jouluiset T-paidat päällä. Keittiö on niin kuuma laatikoiden lämmityksen jälkeen, ettei pysty hienommin laittautumaan.
Oon yöpuvussa, myös joulupäivänä.
Jos tulee jouluvieraita en välitä.