Miten pukeudutte jouluaattona? Entä lapset/teinit?
Onko teillä tapana pistää parempaa päälle jouluna vai oletteko tavallisissa kuteissa?
Kommentit (706)
Vierailija kirjoitti:
Työvaatteisiin. Teinit viettävät päivän varmaan yövaatteissa.
👆
Punaiseen tiukkaan nahkahameeseen.
Verryttelyhousut ja punainen t-paita on sopiva jouluasuste.
Alasti olen kinkku kainalossa ja sinapit housuissa. Syödään piparia.
K kirjoitti:
Meillä pukeudutaan päivälliselle siistimpiin vaatteisiin. Koti on juhlakunnossa ja ruokaa on valmisteltu monta päivää. Myös vaatteet saavat olla silloin siistimmät. Talon miehillä ja pojilla on farkut ja kauluspaidat, minulla siisti mekko. Tapa on minun kotoani opittu. Minua aina ärsyttää suunnattomasti, kun miehen sukulaiset saattavat tulla meille syömään verkkareissa. Heillä jouluaterialla on syöty vain puuroa ja silloin asu on ihan sopiva, mutta juhlapäivälliselle se ei sovi.
Kuin myös. En ole yhtenäkään jouluna ollut edes housut jalassa, aina olen laittanut mekon päälle. Samoin tyttö. Miesväki on ollut siisteissä farkuissa tai kangashousuissa.
Mulla ja lapsilla on punaiset joulupaidat ja mustat housut, mieheni pukeutuu samalla lailla kuin joka päivä eli bändipaitaan ja farkkuihin. Kotona ollaan perheen kanssa, palkattu pukki tulee todnäk illalla käymään. Meillä joulu on enemmänkin kotoisa kuin juhlava, vaikka kyllä me ruoan kanssa juomat juodaan juhlalaseista ja pöytä on katettu kauniisti.
Joulusukat kruunaa joulun.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Joulu/2210-raitasukat-rudolf
Päivällä siisti villapusero tai kauluspaita, iltasella rennommin.
Yöllä laitetaankin sitten seksikkäät alusvaatteet ja nautitaan aikusten joulusta.
Tonttulakki päässä ja nakit silmillä. Teinit saa tehdä mitä tykkää en tosiaankaan aio niitä valvoo
Nyt kun ollaan keskenämme, niin pukukoodi on vapaa. Sukulounaalla yleensä juhlavaatteet.
Ostin tänävuonna kaikille joulupaidat. Koirallekin 😀
Vierailija kirjoitti:
Yöllä laitetaankin sitten seksikkäät alusvaatteet ja nautitaan aikusten joulusta.
Kaunis iltasatu. Tiedät itsekin Marjatta,että 25 vuoden avioliiton jälkeen Penttiä ei oikein enää napostele
Mekon laitan, teini ostatti itselleen mustan hameen, punaisen bling bling paidan ja mustat sukkikset ja poron sarvi hiusdonitsin. Poika laittaa kuulemma kauluspaidan ja tumman siniset housut. Miehellä on aina juhla pyhinä valkoinen kauluspaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä laitetaankin sitten seksikkäät alusvaatteet ja nautitaan aikusten joulusta.Kaunis iltasatu. Tiedät itsekin Marjatta,että 25 vuoden avioliiton jälkeen Penttiä ei oikein enää napostele
Ehkä teillä on noin, mutta meillä on toisin.
Panostamme estetiikkaan ja erotiikkaan ja meitä hyvinkin napostelee.
normiarkea kun ei perhejoulu.
yöllä ollaan sit kyl ihan alasti peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä laitetaankin sitten seksikkäät alusvaatteet ja nautitaan aikusten joulusta.Kaunis iltasatu. Tiedät itsekin Marjatta,että 25 vuoden avioliiton jälkeen Penttiä ei oikein enää napostele
Ei kun av mammat n****ii yöt läpeensä mustissa latexsaappaissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teillä on noin, mutta meillä on toisin.
Panostamme estetiikkaan ja erotiikkaan ja meitä hyvinkin napostelee.
Mitä sä sit täällä vielä teet? Painu jörnimään
Samanlaiset siistit vaatteet laitetaan mitä töihin (tai lapsi päiväkotiin).
Työvaatteisiin. Teinit viettävät päivän varmaan yövaatteissa.