Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä laasaslaisten logiikkaa, kun heidän mielestään

Vierailija
09.04.2014 |

nainen kuin nainen saa miehen heti kun haluaa. Sitten itse kertovat sivukaupalla kriteereitä siitä millainen nainen heille kelpaa eli kumoavat täysin oman aatteensa sanoman.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:33"]Mä en oikein ymmärrä mistä kumpuaa joidenkin av-mammojen tarve asettaa laasaslaisten suuhun sanoja ja mielipiteitä, joita he eivät ole sanoneet, jotta saavat esitettyä nämä epäedullisessa valossa. Eikö helpompaa ja tehokkaampaa olisi vain ignoorata nämä laasaslaiset, jos he niin vastenmielisiltä tuntuvat? Miksi kuluttaa omaa aikaansa tehtailemalla tällaisia vääristeltyjä aloituksia, joilla ei ole muuta funktiota kuin mollata laasaslaisia? "No mutku ne sano eka, et... ja sit ne viel..." En keksi tämän ketjun kaltaisille avauksille muuta selitystä kuin sen, että nämä laasaslaiset ovat maalitaulu joita haukkumalla ja vähättelemällä korostetaan omaa paremmuutta. Onko joidenkin mammojen itsetunto todellakin niin huono, että näille laasaslaistenmollausketjuille on tilausta? Ilmeisesti on.

[/quote]

Vertaapa huvikses lassukanhaukkumisketjujen määrää lassukoiden naistenhaukkumisketjujen määrään.. Heti kun annetaan samalla mitalla takaisin niin alkaa kauhea ulina. Melko tekopyhää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla