Mies ihastunut tuohon imitoija/laulaja Saaraan!
Ovatko teidän?Onhan hän aika nätti.Ja lahjakas on.Mutta ärrrrsyttävä!
Kommentit (17)
Todellakin lähinnä rasittava kun joka päivä iltapäivälehdissä esillä.
Siis on ärsyttävä koska on saanut mieheni pauloihinsa!Oon typerän mustasukkainen,tiedän!:D ap
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:08"]
lievästi rasittavaa tuo fanitus..
[/quote]
Jos te mammat ette olisi niin vastenmielisiä, niin teihinkin voisi ihastua. Mutta kun haluatte vaan istua sohvalla ja nalkuttaa miehillenne, niin onhan se selvää että miehenne ihastuu normaalipainoiseen viehättävään naiseen.
Minkäikäisiä teidän miehet on?? Mieheni sanoi, että lahjakas# tyttö". Sehän on vielä tein:-)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:00"]Siis on ärsyttävä koska on saanut mieheni pauloihinsa!Oon typerän mustasukkainen,tiedän!:D ap
[/quote]
No mieluummin se nyt sitä kattelee ku sua ja tynnyrimahaas senki vanha fatso.
Ihastuttava ja lahjakas tyttö, jolle toivon roppakaupalla menestystä ja kaikkea hyvää tulevaisuudessa. Fanitamme miehen kanssa häntä kumpikin :)
En ollut kuullut hänestä aiemmin, mutta googletin. Aivan mahtava! :) Niin ja nainen siis olen itse.
No mikä ihme se on, ihastuttava, taitava tyttö. Ihastuin itsekin videot katsottuani. Ja olen viisikymppinen heteronainen.
Hauskan oloinen ja taitava kyllä! Silti menee ehkä jo vähän yli tämä hehkutus ;)
Siis mikä tossa naisessa ihastuttaa?Ärsyttävä ylinäyttelijä, tosi rasittava. Ymmärrän että on lahjakas imitoimaan ja laulamaan, mutta onko hän teistä todella jotenkin hauska?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:00"]Siis on ärsyttävä koska on saanut mieheni pauloihinsa!Oon typerän mustasukkainen,tiedän!:D ap
[/quote]
No mieluummin se nyt sitä kattelee ku sua ja tynnyrimahaas senki vanha fatso.
[/quote]
Höh, en mä mitenkään kovin tosissani ollut, naureskelin enemmänkin itselleni!Sitäpaits en oo mikään fatso (mitä lie tarkoittaakin?), vaan sairaan kuuma pakkaus, ettäs tiedät!(:
ap
Tarkoitatko sara marieta? Vai onko pinnalla nyt joku toinenkin imitoija/laulaja?