Jos olisi PAKKO valita, olisitko mieluummin kaunis ja lauta, vai..
..isotissinen- ja lanteinen mutta ei kaunis?
Eikä siis saa valita molempia hyviä puolia. Eikä tarvi tulla kehumaan, että minäpä olen kaunis ja isotissinen. Tämä ei ole oikea paikka sille!
Kommentit (34)
Kaunis ja lauta, tietenkin. Isot tissit ja lantio ei minusta ole hyviä puolia.
Minkä ihmeen takia joku haluaisi olla isotissinen ja leveäperseinen? Eihän sellainen voi olla kaunis?
Kaunis ja lauta, ei tarvitse miettiäkään :D
Kaunis ja lauta, nyt olen rintava, enkä edes kaunis.
Kaunis ja lauta - tietenkin. Rinnathan voi aina fiksata maltillisesti, luonnollinen look.
Kaunis ja lauta, kuten nytkin. Hoikat naiset ovat mielestäni kauneimpia eikä sellaiseen kroppaan isot tissit sovikaan. Isot tissit eivät ole erityisen kauniit.
Kaunis ja lauta, ilman muuta. Nyt olen kaunis, isotissininen ja leveäperseinen, hyvä sekin.
Kaunis ja lauta, isot ei oo edes kauniit.
Olen kaunis ja lauta. En halua utareita.
Olen aina ihaillut poikamaista vartaloa naisella. Siis ilman muuta kaunis ja lauta.
Kaunis ja lauta.
Terveisin isotissinen (G75) ja leveälanteinen, kaunis nainen.
Mikä kysymys tämä on? Eikö jokainen, joka haluaa muotoja halua niitä nimenomaan ulkonäön takia?
En haluaisi lantioita isommiksi, enkä tissejäkään. En toisaalta osaa kuvitella, miten muuttumalla laudaksi voisin olla kauniimpi.
Kaunis ja lauta, no question (olen tavis ja lauta).
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:50"]
Kaunis ja lauta, tietenkin. Isot tissit ja lantio ei minusta ole hyviä puolia.
[/quote]
Juuri näin.
Olisin aina mieluummin pieni- kuin isorintainen. Vaikka olisin ruma, en siltikään haluaisi isoja rintoja tai leveää lantiota.
Lauta ei ole kaunista ja laudoista ei saa kaunista tekemälläkään. Kyllä naisella pitää olla muodot.
Itse hieman kärsin nyk.vartalostani, mutta tissit on kyllä the ongelma. Vaikea löytää kivoja rintsikoita, nettishoppailu niiden kohdalla täysin mahdotonta, aina tulee liian pienet rintsikat tai sitten ei löydy kokoja just niistä kivoimmista vaihtoehdoista. Ja by the way, on se vaan niin et hoikille ja laudoille on muutenkin toi vaatevalikoima aika samperin laaja, et valitsisin kaunis ja lauta, takuuvarmasti.
Kaunis ja lauta, ilman muuta.