Mitä ostit Hulluilta päiviltä??
Itse ostin Helly Hansenin valkoisen veden pitävän takin. Olisi varmaan tehnyt enemmänkin ostoksia verkkokaupassa, mutta piti äkkiä mennä maksamaan jotta sain takin. Hölmä systeemi että ostoskorissa oleva tuote ei ole varattu sinne.
Kommentit (99)
Kaksi eriväristä Filippa K:n raitapaitaa ja nahkahanskat. Ja salaattia, croisantin ja aaverahkaa illaksi herkutteluun.
Vauvalle yhden bodyn ja housut, kun tuli selkäkakat ja varavaatteet unohtui ottaa mukaan.
Muuten olin oikeasti menossa ostamaan esikoiselle kumisaappaita, mutta unohdin ne sitten.
Tarvitsitteko oikeasti noita asioita vai ostitteko vaan ostamisen ilosta? Mitä teette vanhalle tavaralle, jos ostatte tuollaisia määriä lisää aina joka hullareilta (ja varmaan monesta muustakin paikasta)? Onko teillä paljon rahaa?
Ostin viimeksi vuonna 1990, sen jälkeen ei ole tarvetta ko päiville ilmennyt (vaikka asunkin melkein vieressä).
Vakiohankintoja: sukkahousuja, Filippa K paitoja, miehelle kalsareita, lakanoita, lapsille sukkia ja pari paitaa. Nomess henkarit ja Filippa K villatakki enemmän heräteosyoksena.
Katselin kuvaston läpi, mutta suurin osa elektroniikasta oli kalliimpaa, kuin mitä muualla normaalit hinnat ovat.
Ettekö vuosien ajan ole oppinut, että tässäkin on kyseessä nopeuslaji. Teillä on ollut hyvin aikaa miettiä ja pohtia mitä ostatte, klik klik nettikaupasta koriin maksu ja pois.. turhaan mariset jos tuote pääsee loppumaan näin käy jos jäät miettimään onkohan tuote sinulle sopiva.. Ja mahdollisesti saldot näyttävät tyhjää tietyn tuotteen kohdalla SIKSI, että tuote ei ole sinä päivänä myynnissä. Vaan tulee esim seuraavana päivänä. Opetelkaa niin ei tarvitse valittaa.
Loreal Serie Blonde shampoo ja hoitoaine, Tangle Teezer, sähköhammasharjan vaihtopäitä, Nike juoksulenkkarit ja Havainasit (kesäksi). Ainiin ja Neekerin suukkoja (vanilja).
Tuhlasin liikaa, mutta kaikkea noita tarviin. Enää ei ole rahaa, viimeinen äp-raha tuli ja köyhäily alkaa nyt.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:05"]
Loreal Serie Blonde shampoo ja hoitoaine, Tangle Teezer, sähköhammasharjan vaihtopäitä, Nike juoksulenkkarit ja Havainasit (kesäksi). Ainiin ja Neekerin suukkoja (vanilja).
Tuhlasin liikaa, mutta kaikkea noita tarviin. Enää ei ole rahaa, viimeinen äp-raha tuli ja köyhäily alkaa nyt.
[/quote]
Ainoo mikä vielä jäi harmittamaan oli, että Ralph Laurenin paidassa (39 €) ei ollut jäljellä S-kokoa, vaan XS ja XL. Jäi sit ostamatta. Olen toki laihtunut mutta pitkä joten XS on turhan nafti. Olis ollut tosi nätti ja edullinen. Kaikki kivat menee heti aamulla ja mun vauva on aamu-uninen :( Klo 12 oli jo moni kiva juttu loppu.
Harmi ettei ihonhoitotuotteita yms. saa netistä tilattua juuri mitään, miksiköhän ei? Olisi usein hyviä tarjouksia kalliimpien tuotteiden kohdalla ja paikalle kun ei pääse satojen kilometrien päästä:/
Pari bluraytä, cdn, ps-pelin, vaniljapusuja, tobleronea, riisisuklaata ja irtokarkkeja. :)
Niken juoksutrikoot, urheilusukkia ja Ralph Laurenin ballerinat.
Tänä vuonna on muuten verkkokaupassa riittänyt tosi hyvin tavaraa. Katsoin äsken, että ennen viidessä minuutissa loppuunmyytyjä Gantin pyyhkeitäkin oli vielä jäljellä. Hyvä parannus Stockmannilta.
Dieselin farkut, vero modan topin ja toisen juhlatopin 49 €, merkkiä en muista, 2 tavallista toppia, kansion, vihkon, 2 kpl Cliniquen saippuapulloa, valokynän, meikkisieniä ja herkusta kaikkea hyvää.
Tosi vähän oli mitään ostettavaa.
En saanut mitään kun olivat loppuneet verkkokaupassa.
Mitkä tuotteet on loppu verkkokaupasta? Itse katselin ja tuntui kaikkea olevan. Muina vuosina on tosiaan kaikki ollut loppu.
Ainakin se ostamani takki on nyt loppu...t. ap
Ostin lentoliput.