Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostit Hulluilta päiviltä??

Vierailija
09.04.2014 |

Itse ostin Helly Hansenin valkoisen veden pitävän takin. Olisi varmaan tehnyt enemmänkin ostoksia verkkokaupassa, mutta piti äkkiä mennä maksamaan jotta sain takin. Hölmä systeemi että ostoskorissa oleva tuote ei ole varattu sinne.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän ketjun lähes kaikki kommentit ovat saaneet alapeukutuksia?

Itse ostin Lexingtonin kynnysmaton ja tyynynpäällisen, hammastahnaa, yleispuhdistusainetta, kuivashampoota, Burts Bees-tuotesetin ja käytävämaton. Käytävämatto ja tyynynpäällinen oli heräteostoksia, muut ihan harkittuja ja tarpeellisia. :)

Vierailija
42/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:38"]

Ostin omega 3-kapseleita apteekista. Aivan sairasta menoa tuolla. Suurin osa niistä ihmisistä ei edes tarvitse niitä tavaroita, joita hamstraavat.

[/quote]

Niin mäkin ajattelin ennen kuin sain lapsia. Mokomat eivät voi käyttää montaa vuotta samoja vaatteita, ihan kuule tarvitsevat uusia joka vuosi. On se ihme, on se....

[/quote]

Hih joo. Joillekin on ilmeisen tärkeä itsetunnon rakennusaines paheksua muiden ostoksia ja pitää itseään parempana, kun katsoo Hullareita pitkin nenänvartta.

Oikeasti minä ostan aniharvoin tarpeettomia asioita. Mutta minäkin päivitän lasten vaatevarastoa Hullareilla, koska sieltä saa kerralla huokealla ison läjän käyttövaatetta, pojallekin muuta kuin mustaa ja harmaata (tykkään Cuben värimaailmasta).

Ja sitten ruokaa, sitä nyt kuluu aina. Ja lennot, säästin pari sataa euroa ostamalla Lontoon lennot hullareilta. Joka tapauksessa olisin ne ostanut, sain ne vaan nyt halvemmalla.

Mutta materialistihan minä ;-)

63

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin netistä niitä balmuirin tyynynpäällisiä valkoisena ja vaaleanharmaana.

harmittaa etten gantin pyyhkeitä ostanut.

Vierailija
44/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussillinen irtokarkkeja ja kaksi silkkityynynpäällistä. En ostanut muuta.

Katselin myös lakanoita ja pyyhkeitä, mutta meillä taitaa olla tarpeeksi entisiäkin.

Vierailija
45/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli lentojen tarjouskirje jossa kaikki nuo lennot monta kymppiä halvemmalla mitä hullujen päivien esitteessä, siis miksi porukka luulee että nuo on niitä halvimpia mitä saa????!

Vierailija
46/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:55"]

Minulle tuli lentojen tarjouskirje jossa kaikki nuo lennot monta kymppiä halvemmalla mitä hullujen päivien esitteessä, siis miksi porukka luulee että nuo on niitä halvimpia mitä saa????!

[/quote]

No halpuus on suhteellista. Tietenkin vaikka ryanair voi olla halpa mutta esim. pk-seudulla asuvalle voi olla järkevintä ottaa johonkin kohteeseen suorat lennot kuin ottaa halpalentoyhtiön lennot, joissa välilasku ja menee aikaa ja rahaa joka tapauksessa odotteluun. Tai matkustaa Turkuun tai Tampereelle ensin että saa niitä "halpoja" lentoja.

Vierailija
47/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 09:16"]

Ostin pojalle 13v. viisi t-paitaa, pari dvd, lakanasetin. Paljonko ne sähköhammasharjan vaihtopäät maksoivat hullareilla? Ostin nimittäin kahden kappaleen vaihtosetin marketista oral-b:tä hintaan 11 euroa.

Tänä vuonna ei ollut mitään isoa ryysistä liikkeen puolella.

[/quote]

15,90 maksoi 4 kpl:n vaihtosetti, eli halvaksi tuli.

Vierailija
48/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostan tuolta sellaista mitä muutenkin tarvitsisin. Kuten vaikka ruokaa, lakanoita, pussilakanoita ja muuta kulutustavaraa (ne 20 v sitten ostetut vuodevaatteet ei vaan ikuisuutta kestä - olisko tänä talvenakin 3 lakanaa hajonnut. Se on myönnettävä, että tämän ketjun myötä tuli ne perkaalipuuvillaiset lakanat ostettua, mutta mieluummin kokeilen ne lakanat alehintaan kuin täyteen hintaan. Tänä talvena ostamiini Finlaysonin puuvillasatiinisiin lakanoihin olen tyytymätön, paljon huonompaa laatua kuin 10 v sitten ostamani :(

Mä olin pitkään jo haaveillut Marimekon trikoisista pussilakanoista, mutta hintalapun kohdalla aina pyörtynyt. Nyt tuolta tuli moiset ostettua. Onko kellään teistä sellaisia? Oletteko tykänneet?

Vierailija
49/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:05"]

Vietin vähän omaa "Hullujen Päivää" mutta Pariisissa eilen, ja ostin Chanelin laukun (3390 eur)  ja ballerinat (590 eur), Diorin korvakorut ja kaulakorun (yht. 490 eur), Vuittonin keväisen värisen huivin (390 eur) ja sandaalit (650 eur), Lacosten paitoja ja mekon (yht. 368 eur) , ja sitten vähän edullisempia vaatteita yht. 200 eurolla. Nyt olen ostolakossa ainakin kesäkuun alkuun saakka :)

[/quote]

Mä näin nuo sun instagrammissa, aivan ihania! :-) Oliko tuo Chaneli se sama musta-hopeinen eilisessä kuvassa jonka miehes osti sulle lahjaksi?

Vierailija
50/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen silti iloinen yhdestä asiasta, ETTEN ehtinyt saamaan niitä Missonin pyyhkeitä sillä työkaveri kertoi että ne nyppyyntyy alta aikayksikön ja niistä irtoaa nöyhtää vielä 15 pesun jälkeen ihoon! Oli ostanut samat vuosi sitten. Eikä niitä kuulemma saa edes pestä pyyhkeille tarkoitetussa 60 asteessa vaan ainoastaan 40 asteessa, outoa.

Vierailija
51/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omega 3-kapseleita apteekista. Aivan sairasta menoa tuolla. Suurin osa niistä ihmisistä ei edes tarvitse niitä tavaroita, joita hamstraavat.

Vierailija
52/99 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 03:49"]

Mitkä ihmeen hullut päivät? En ole kuullutkaan. Siwa säpinät on joskus mun lähikaupassa 35km päässä ja se onkin iso tapahtuma se.

[/quote]Nettiin kuitenkin pääset. Etkö koskaan huomaa esim. vauva sivuilla mainoksia? Mulla ei ole Siwan päivistä mitään tietoa, en edes tiedä missä lähin Siwa olisi, googlettamalla sen tietäisin. Mutta ei kiinnosta. Netissä olen Hulluihin päiviin törmännyt, kun täällä sivuilla pyörin. Nyt tein tilauksenkin sieltä.

Lapsille ja itselleni aika paljon vaatteita, niitä tarvitaan meilläkin. Eikä paikallinen K- market myy kuin Pirkka sukkia. Artekin servettejä 6 pakettia kesän juhliin. Niistä en tiedä missä lähinnä meitä myytäisiin. Reissussa suurissa kaupungeissa olen niitä nähnyt. Nyt odottelen paketteja. Onneksi nykyään on netti meille syrjässä asuville...

Vierailija
53/99 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tarkoituksen elämälleni, rakkautta, uuden poikaystävän, pari hymyä, tuulenhuminaa, iltakävelyn, unelman, kuuntelijan murheilleni, menetetyn nuoruuden, mustikkasormet, pölyisen pellonpientareen, käen kukuntaa, päivänokoset, virheettömän ihon, tuuhean tukan, sensuellit huulet, tasaisen hammasrivin, timmin kropan, pystyt rinnat, korvamadon, karvanopat ja joululahjoja.

Vierailija
54/99 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:22"]

Miten niin koriin ei voi varata...? Ei kai kukaan sun ostoskorista mitään voi napata?

Itse ostin vaan jotain tyyliin sukkia ja henkareita. En ikinä löydä Hullareilta oikein mitään.

[/quote]

Vielä käsilaukustakin voidaan napata sukat ja henkarit kotoa kaapista! Mutta surullista on, että et löydä mitään. Minne on kaikki tavara piilotettu?

Vierailija
55/99 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoretta tonnikalaa, pakasteesta kampasimpukoita ja purkin Stockmann pestoa.

Vierailija
56/99 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:33"]

Miten niin koriin ei voi varata...? Ei kai kukaan sun ostoskorista mitään voi napata?

Itse ostin vaan jotain tyyliin sukkia ja henkareita. En ikinä löydä Hullareilta oikein mitään.

[/quote]

Vielä käsilaukustakin voidaan napata sukat ja henkarit kotoa kaapista! Mutta surullista on, että et löydä mitään. Minne on kaikki tavara piilotettu?

[/quote]

Tuliko hyvä mieli? Mikset osaa keskustella ihan tavallisesti, vaan pitää vittuilla ilman mitään syytä?

Vierailija
57/99 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:33"]

[/quote]

[/quote]

Tuliko hyvä mieli? Mikset osaa keskustella ihan tavallisesti, vaan pitää vittuilla ilman mitään syytä?

[/quote]

Anteeksi! Vietän avantgardistista iltaa ja kirjoittelen kokeellisia viestejä av:lle. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä. Valitsin tämän ketjun aivan sattumanvaraisesti eikä minulla ole sinänsä mitään Hulluja päiviä vastaan. :)

Vierailija
58/99 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lennot Saksan, juuri ne mitä halusinkin. Sain tänään tietää bonuksesta, jonka saan ensi kuussa. Joten vien lapsen pienelle kaupunkilomalle.

Vierailija
59/99 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut neljä lentolippua, mutta jonossa oli 37 ennen minua, joten ajattelin ettei oikein kannata seisoa siellä montaa tuntia. Kotona menin Finnairin nettisivuille ja sain lentoni vain 20 eur/lippu kalliimalla ja just niille päiville mille halusin. 

Vierailija
60/99 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeroy&Bochin juomalasit, kasan kirjoja, leivän, kahvia, mangoja ja viininlehtikääryleitä.