Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 27 formulakisa Unkarissa

Vierailija
09.04.2014 |

Mielipiteitä, jaksaako? Onko turvallista?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä halusit mielipiteitä? Siitä formulakisasta? Mistä me voimme tietää kuinka sinä raskaana ollessasi jaksat tehdä mitäkin. Ja mikä on turvaölista? Formulat? No toki kiille kuskeille joskus onnetyomuuksia sattuu,. Oli muutem jarginaowen epäselvä ja vajavainen aloitus.

Vierailija
2/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harvinaisen kirjoitusvirheistä tekstiä onnistuin tuottamaan. Turvallista*, niille*, onnettomuuksia*, muuten* ja harvinaisen*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tiiä. miten aiot mahtua ohjaamoon?

Vierailija
4/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietin et onko raskasta olla siellä , onko muutenkin miehen raskasta olla katsomossa. Meillä olis jo liput ostettu ja matka varattu, nyt aloin pohtimaan perumista.

Vierailija
5/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:47"]Niin mistä halusit mielipiteitä? Siitä formulakisasta? Mistä me voimme tietää kuinka sinä raskaana ollessasi jaksat tehdä mitäkin. Ja mikä on turvaölista? Formulat? No toki kiille kuskeille joskus onnetyomuuksia sattuu,. Oli muutem jarginaowen epäselvä ja vajavainen aloitus.

[/quote]

Ja vastaus muutem jarginaowen epäselvä ja vajavainen

Vierailija
6/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan vastaavissa matkoissa , niin ei ole mihin verrata

Vierailija
7/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te miehinä neuvoisitte?

Vierailija
8/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tungosta, jonoja, pitkää istumista paikalla, tönimistä

Vierailija
9/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi mennä, muista hommata lentokonetta varten tukisukat. Syömisten ja juomisten kanssa normaali varovaisuus, kylpylöitä en suosittele. En ollut raskaana käydessä, mutta sain kylpylästä kampylobakteerin.

Ps. Unkarilaiset naisetkin saavat ihan normaaleja lapsia:)

Vierailija
10/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:02"]Mietin tungosta, jonoja, pitkää istumista paikalla, tönimistä

[/quote]

Miten tämä formulat nyt liittyy näihin? Vai etkö voi käydä missään isoissa yleisötapahtumissa raskaana ollessasi? Miten tungos ja jonot vaikuttavat vaarallisilta raskaana olevalle? Ja ainahan sinä vöit käppäillä jos et paria tuntia jaksa istua.

Vierailija
11/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:47"]

Niin mistä halusit mielipiteitä? Siitä formulakisasta? Mistä me voimme tietää kuinka sinä raskaana ollessasi jaksat tehdä mitäkin. Ja mikä on turvaölista? Formulat? No toki kiille kuskeille joskus onnetyomuuksia sattuu,. Oli muutem jarginaowen epäselvä ja vajavainen aloitus.

[/quote]

RV = RengasValita 27.

Luulisi sinulla idiotilla olevan senverran perus sivistystä!

ihmetellen

ap 

Vierailija
12/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä? Matka itse paikalle on pitkä jos meet metrolla ja sen jälkeen pitää kävellä yli puol tuntia yli 30 asteessa itse paikalle. Junat on täynnä, jos joku tönii, niin se on siinä. Ja mihin sä lähet kävelee kesken kisaa???Joka 15 minsaa on päästävä wc:aan.

Vierailija
13/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö sinne nykyään naiset mukaan?

Voihan vehje, notta ajat tosiaan muuttuu. Sillon kun me kierrettiin noita GP:tä nuorina, Unkariin lähdettiin nimenomaan äijäporukassa... noh, erinäisistä syistä :D

Vierailija
14/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parempi kun kukaan äijäporukka, tosin raskaana nyt olen, ja mietin nyt tätä , ku en haluaisi pilata miehen kisaa.

Miks, ette voi antaa asiallista neuvoa?

Mä olisin teinä ainakin kertonut , jos asia olis niin , etten todellakaan ottais omaa raskaana olevaa vaimoa sellaseen paikkaan.

Vierailija
15/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kierrelty miehen kanssa puol maailmaa.

Vierailija
16/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:14"]

Oletko tyhmä? Matka itse paikalle on pitkä jos meet metrolla ja sen jälkeen pitää kävellä yli puol tuntia yli 30 asteessa itse paikalle. Junat on täynnä, jos joku tönii, niin se on siinä. Ja mihin sä lähet kävelee kesken kisaa???Joka 15 minsaa on päästävä wc:aan.

[/quote]

Komppaan tätä. Nyt järki käteen, ap. Miehen kisan pilaamista tärkeämpää on vauvan terveys. Unkarissa on elokuussa ihan saatanan kuuma. Tukalat oltavat, vaikka olisi hoikka tai normaalikuntoinen.

Vierailija
17/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:17"]

Olen parempi kun kukaan äijäporukka, tosin raskaana nyt olen, ja mietin nyt tätä , 

[/quote]

No voi voi olisit ottanut suihin sen lastin :D

toivoen avaaja

ap. 

Vierailija
18/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli mun kirjoittama. Ap

Vierailija
19/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:14"]Oletko tyhmä? Matka itse paikalle on pitkä jos meet metrolla ja sen jälkeen pitää kävellä yli puol tuntia yli 30 asteessa itse paikalle. Junat on täynnä, jos joku tönii, niin se on siinä. Ja mihin sä lähet kävelee kesken kisaa???Joka 15 minsaa on päästävä wc:aan.

[/quote] tää on mun kirjoittama. Ap

Vierailija
20/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:14"]

[/quote]

Komppaan tätä. Nyt järki käteen, ap. Miehen kisan pilaamista tärkeämpää on vauvan terveys. Unkarissa on elokuussa ihan saatanan kuuma. Tukalat oltavat, vaikka olisi hoikka tai normaalikuntoinen.

[/quote] no sitä just mietin, että jäisin hotelliin 3 ksi päiväksi ja mies kävisi yksin kisoissa