Rv 27 formulakisa Unkarissa
Kommentit (33)
Ja harvinaisen kirjoitusvirheistä tekstiä onnistuin tuottamaan. Turvallista*, niille*, onnettomuuksia*, muuten* ja harvinaisen*
En mä nyt tiiä. miten aiot mahtua ohjaamoon?
No mietin et onko raskasta olla siellä , onko muutenkin miehen raskasta olla katsomossa. Meillä olis jo liput ostettu ja matka varattu, nyt aloin pohtimaan perumista.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:47"]Niin mistä halusit mielipiteitä? Siitä formulakisasta? Mistä me voimme tietää kuinka sinä raskaana ollessasi jaksat tehdä mitäkin. Ja mikä on turvaölista? Formulat? No toki kiille kuskeille joskus onnetyomuuksia sattuu,. Oli muutem jarginaowen epäselvä ja vajavainen aloitus.
[/quote]
Ja vastaus muutem jarginaowen epäselvä ja vajavainen
En ole käynyt koskaan vastaavissa matkoissa , niin ei ole mihin verrata
Mietin tungosta, jonoja, pitkää istumista paikalla, tönimistä
Tottakai voi mennä, muista hommata lentokonetta varten tukisukat. Syömisten ja juomisten kanssa normaali varovaisuus, kylpylöitä en suosittele. En ollut raskaana käydessä, mutta sain kylpylästä kampylobakteerin.
Ps. Unkarilaiset naisetkin saavat ihan normaaleja lapsia:)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:02"]Mietin tungosta, jonoja, pitkää istumista paikalla, tönimistä
[/quote]
Miten tämä formulat nyt liittyy näihin? Vai etkö voi käydä missään isoissa yleisötapahtumissa raskaana ollessasi? Miten tungos ja jonot vaikuttavat vaarallisilta raskaana olevalle? Ja ainahan sinä vöit käppäillä jos et paria tuntia jaksa istua.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:47"]
Niin mistä halusit mielipiteitä? Siitä formulakisasta? Mistä me voimme tietää kuinka sinä raskaana ollessasi jaksat tehdä mitäkin. Ja mikä on turvaölista? Formulat? No toki kiille kuskeille joskus onnetyomuuksia sattuu,. Oli muutem jarginaowen epäselvä ja vajavainen aloitus.
[/quote]
RV = RengasValita 27.
Luulisi sinulla idiotilla olevan senverran perus sivistystä!
ihmetellen
ap
Oletko tyhmä? Matka itse paikalle on pitkä jos meet metrolla ja sen jälkeen pitää kävellä yli puol tuntia yli 30 asteessa itse paikalle. Junat on täynnä, jos joku tönii, niin se on siinä. Ja mihin sä lähet kävelee kesken kisaa???Joka 15 minsaa on päästävä wc:aan.
Lähteekö sinne nykyään naiset mukaan?
Voihan vehje, notta ajat tosiaan muuttuu. Sillon kun me kierrettiin noita GP:tä nuorina, Unkariin lähdettiin nimenomaan äijäporukassa... noh, erinäisistä syistä :D
Olen parempi kun kukaan äijäporukka, tosin raskaana nyt olen, ja mietin nyt tätä , ku en haluaisi pilata miehen kisaa.
Miks, ette voi antaa asiallista neuvoa?
Mä olisin teinä ainakin kertonut , jos asia olis niin , etten todellakaan ottais omaa raskaana olevaa vaimoa sellaseen paikkaan.
Me ollaan kierrelty miehen kanssa puol maailmaa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:14"]
Oletko tyhmä? Matka itse paikalle on pitkä jos meet metrolla ja sen jälkeen pitää kävellä yli puol tuntia yli 30 asteessa itse paikalle. Junat on täynnä, jos joku tönii, niin se on siinä. Ja mihin sä lähet kävelee kesken kisaa???Joka 15 minsaa on päästävä wc:aan.
[/quote]
Komppaan tätä. Nyt järki käteen, ap. Miehen kisan pilaamista tärkeämpää on vauvan terveys. Unkarissa on elokuussa ihan saatanan kuuma. Tukalat oltavat, vaikka olisi hoikka tai normaalikuntoinen.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:17"]
Olen parempi kun kukaan äijäporukka, tosin raskaana nyt olen, ja mietin nyt tätä ,
[/quote]
No voi voi olisit ottanut suihin sen lastin :D
toivoen avaaja
ap.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:14"]Oletko tyhmä? Matka itse paikalle on pitkä jos meet metrolla ja sen jälkeen pitää kävellä yli puol tuntia yli 30 asteessa itse paikalle. Junat on täynnä, jos joku tönii, niin se on siinä. Ja mihin sä lähet kävelee kesken kisaa???Joka 15 minsaa on päästävä wc:aan.
[/quote] tää on mun kirjoittama. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:14"]
[/quote]
Komppaan tätä. Nyt järki käteen, ap. Miehen kisan pilaamista tärkeämpää on vauvan terveys. Unkarissa on elokuussa ihan saatanan kuuma. Tukalat oltavat, vaikka olisi hoikka tai normaalikuntoinen.
[/quote] no sitä just mietin, että jäisin hotelliin 3 ksi päiväksi ja mies kävisi yksin kisoissa
Niin mistä halusit mielipiteitä? Siitä formulakisasta? Mistä me voimme tietää kuinka sinä raskaana ollessasi jaksat tehdä mitäkin. Ja mikä on turvaölista? Formulat? No toki kiille kuskeille joskus onnetyomuuksia sattuu,. Oli muutem jarginaowen epäselvä ja vajavainen aloitus.