Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 27 formulakisa Unkarissa

Vierailija
09.04.2014 |

Mielipiteitä, jaksaako? Onko turvallista?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:17"]

Olen parempi kun kukaan äijäporukka, tosin raskaana nyt olen, ja mietin nyt tätä , ku en haluaisi pilata miehen kisaa.

Miks, ette voi antaa asiallista neuvoa?

Mä olisin teinä ainakin kertonut , jos asia olis niin , etten todellakaan ottais omaa raskaana olevaa vaimoa sellaseen paikkaan.

[/quote]

No: en ottaisi raskaana olevaa vaimoa mukaan. Pelottaisi liikaa, että sattuisi jotakin vieraassa maassa. En toisaalta haluaisi tuossa tilanteessa jättää reissun ajaksi yksin kotiinkaan, joten paha tilanne...

Vierailija
22/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli paikkanne eivät ole katetussa pääkatsomossa, siellä tulee tuskainen olo jo tunnin istumisen jälkeen, on sen verran kuuma paikka heinäkuussa. Naama palaa takuuvarmasti. Vessat on yököttävät, onneksi hikoilin niin paljon, että pystyin pidättämään lähes koko päivän. Ja yököttävällä tarkoitan kahta senttiä kusta lattialla, oksennusta pöntönreunalla ja huumaavaa paskanhajua. Virvokkeet on pirun kalliita, jonot mittavat, onneksi oli useampi pullo virvokkeita mukana omasta takaa. Ilman korvatulppia et pärjää, koska meteli on korviahuumaava, varsinkin varikkosuoralla ennen kisaa, kun tiimit testaa ja huudattaa moottoreita. Liikenneruuhkat on mittavat, matkaa kaupungista radalle on montakymmentä kilometriä. Parkkipaikat kaukana kisapaikalta, joutuu kävelemään paljon. Maasto erittäin kumpuilevaa eli raskaita mäkiä riittää. Itse en voi suositella raskaana olevalle, ellei sitten ole lippua Paddockille eli sinne luxus-puolen ravintolakatsomoon ja mahdollisuutta käyttää kopterikyytiä mennen tullen. Muuten kyllä kiva kokemus, seuraavalla kerralla tosin vuokrataan se helikopterikyyti, niin säästetään tuntien ruuhkissa istumiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:17"]

Olen parempi kun kukaan äijäporukka, tosin raskaana nyt olen, ja mietin nyt tätä , 

[/quote]

No voi voi olisit ottanut suihin sen lastin :D

toivoen avaaja

ap. 

[/quote] sun äitisi piti ottaa lastin suuhun!

Vierailija
24/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:26"]Mikäli paikkanne eivät ole katetussa pääkatsomossa, siellä tulee tuskainen olo jo tunnin istumisen jälkeen, on sen verran kuuma paikka heinäkuussa. Naama palaa takuuvarmasti. Vessat on yököttävät, onneksi hikoilin niin paljon, että pystyin pidättämään lähes koko päivän. Ja yököttävällä tarkoitan kahta senttiä kusta lattialla, oksennusta pöntönreunalla ja huumaavaa paskanhajua. Virvokkeet on pirun kalliita, jonot mittavat, onneksi oli useampi pullo virvokkeita mukana omasta takaa. Ilman korvatulppia et pärjää, koska meteli on korviahuumaava, varsinkin varikkosuoralla ennen kisaa, kun tiimit testaa ja huudattaa moottoreita. Liikenneruuhkat on mittavat, matkaa kaupungista radalle on montakymmentä kilometriä. Parkkipaikat kaukana kisapaikalta, joutuu kävelemään paljon. Maasto erittäin kumpuilevaa eli raskaita mäkiä riittää. Itse en voi suositella raskaana olevalle, ellei sitten ole lippua Paddockille eli sinne luxus-puolen ravintolakatsomoon ja mahdollisuutta käyttää kopterikyytiä mennen tullen. Muuten kyllä kiva kokemus, seuraavalla kerralla tosin vuokrataan se helikopterikyyti, niin säästetään tuntien ruuhkissa istumiset.

[/quote] kiitos asiallisesta vastauksesta. Onneksi osasin odottaa, etten pystyis olemaan siellä .

Vierailija
25/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:17"]

Olen parempi kun kukaan äijäporukka, tosin raskaana nyt olen, ja mietin nyt tätä , ku en haluaisi pilata miehen kisaa.

Miks, ette voi antaa asiallista neuvoa?

Mä olisin teinä ainakin kertonut , jos asia olis niin , etten todellakaan ottais omaa raskaana olevaa vaimoa sellaseen paikkaan.

[/quote]

No: en ottaisi raskaana olevaa vaimoa mukaan. Pelottaisi liikaa, että sattuisi jotakin vieraassa maassa. En toisaalta haluaisi tuossa tilanteessa jättää reissun ajaksi yksin kotiinkaan, joten paha tilanne...

[/quote] lähdetään nyt kk päästä reissuun koko perheen kaa,mutta taidan jättää kisat väliin siinä toisessa reissussa.

Vierailija
26/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikamme ei olle katetussa pääkatsomossa. Mies saa kärsiä siellä yksin

Vierailija
27/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:26"]Mikäli paikkanne eivät ole katetussa pääkatsomossa, siellä tulee tuskainen olo jo tunnin istumisen jälkeen, on sen verran kuuma paikka heinäkuussa. Naama palaa takuuvarmasti. Vessat on yököttävät, onneksi hikoilin niin paljon, että pystyin pidättämään lähes koko päivän. Ja yököttävällä tarkoitan kahta senttiä kusta lattialla, oksennusta pöntönreunalla ja huumaavaa paskanhajua. Virvokkeet on pirun kalliita, jonot mittavat, onneksi oli useampi pullo virvokkeita mukana omasta takaa. Ilman korvatulppia et pärjää, koska meteli on korviahuumaava, varsinkin varikkosuoralla ennen kisaa, kun tiimit testaa ja huudattaa moottoreita. Liikenneruuhkat on mittavat, matkaa kaupungista radalle on montakymmentä kilometriä. Parkkipaikat kaukana kisapaikalta, joutuu kävelemään paljon. Maasto erittäin kumpuilevaa eli raskaita mäkiä riittää. Itse en voi suositella raskaana olevalle, ellei sitten ole lippua Paddockille eli sinne luxus-puolen ravintolakatsomoon ja mahdollisuutta käyttää kopterikyytiä mennen tullen. Muuten kyllä kiva kokemus, seuraavalla kerralla tosin vuokrataan se helikopterikyyti, niin säästetään tuntien ruuhkissa istumiset.

[/quote] kiitos asiallisesta vastauksesta. Onneksi osasin odottaa, etten pystyis olemaan siellä .

[/quote]

Lisään vielä, että radalle tosiaan joutuu lähtemään jo aikaisin aamulla, vaikka kisa olisi vasta iltapäivällä. Sieltä ei myöskään pääse pois heti kisan jälkeen, esim. me jouduimme odottamaan noin kaksi tuntia kuumassa bussissa kännisten puolalaisfanien kanssa parkkialueella, että ruuhkasuma purkautui moottoritielle. Siitä sitten vielä muistaakseni vajaa tunti hotellille Budapestiin. Oltiin aivan rättejä molempina päivinä kun päästiin hotellille ja kaaduttiin sänkyyn saman tien.

Vierailija
28/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:26"]Mikäli paikkanne eivät ole katetussa pääkatsomossa, siellä tulee tuskainen olo jo tunnin istumisen jälkeen, on sen verran kuuma paikka heinäkuussa. Naama palaa takuuvarmasti. Vessat on yököttävät, onneksi hikoilin niin paljon, että pystyin pidättämään lähes koko päivän. Ja yököttävällä tarkoitan kahta senttiä kusta lattialla, oksennusta pöntönreunalla ja huumaavaa paskanhajua. Virvokkeet on pirun kalliita, jonot mittavat, onneksi oli useampi pullo virvokkeita mukana omasta takaa. Ilman korvatulppia et pärjää, koska meteli on korviahuumaava, varsinkin varikkosuoralla ennen kisaa, kun tiimit testaa ja huudattaa moottoreita. Liikenneruuhkat on mittavat, matkaa kaupungista radalle on montakymmentä kilometriä. Parkkipaikat kaukana kisapaikalta, joutuu kävelemään paljon. Maasto erittäin kumpuilevaa eli raskaita mäkiä riittää. Itse en voi suositella raskaana olevalle, ellei sitten ole lippua Paddockille eli sinne luxus-puolen ravintolakatsomoon ja mahdollisuutta käyttää kopterikyytiä mennen tullen. Muuten kyllä kiva kokemus, seuraavalla kerralla tosin vuokrataan se helikopterikyyti, niin säästetään tuntien ruuhkissa istumiset.

[/quote]

Lisään vielä, että radalle tosiaan joutuu lähtemään jo aikaisin aamulla, vaikka kisa olisi vasta iltapäivällä. Sieltä ei myöskään pääse pois heti kisan jälkeen, esim. me jouduimme odottamaan noin kaksi tuntia kuumassa bussissa kännisten puolalaisfanien kanssa parkkialueella, että ruuhkasuma purkautui moottoritielle. Siitä sitten vielä muistaakseni vajaa tunti hotellille Budapestiin. Oltiin aivan rättejä molempina päivinä kun päästiin hotellille ja kaaduttiin sänkyyn saman tien.

Vierailija
29/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Nyt selvisi tämäkin mulle.

Vierailija
30/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin unkariin mutta mies saisi mennä kisapaikalle yksin tai jonkun kaverinsa kanssa. Itse tekisin sillävälin kävelyretken, istuisin kahvilassa, shoppailisin vähän ja menisin vaikka kasvohoitoon.

Vierailija
31/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt se suunnitelmamme, et mies lähtis ilman mua ja itse ottaisin rennosti, lukisin lehtiä ja kävisin syömässä / shoppailemassa.

Vierailija
32/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viikoilla 39+3 eikä päivääkään ole ollut huono tai "sairas" olo. Ei vessassakaan tarvitse ravata vartin välein - 3-4h välein tosin kyllä. Olen tähän saakka toiminut normaalisti, äitiysloman ajattelin aloittaa ensi viikolla, voi tosin olla että jos vauva panttaa tuloaan niin käyn yhä töissä.

Tästä voinee siis päätellä, että kaikki on hyvin yksilöllistä. Viikolla 27 minua ei olisi edes äkännyt odottavaksi äidiksi ulkomuodon tai olon perusteella.

Oma vointisi ja olosi sen ratkaisee, ei mikään muu :)

Vierailija
33/33 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli viime raskaudessa iso maha rv 24, vaikka hoikka olen+ alkoi liitoskivut, jolloin en pystynyt liikkumaan, töistä jäin rv 28 pois. Vältin tungosta, jonoja ja ruuhkia. Selkäkin oli kipeä koko aika ja wc:ssa juoksin koko ajan. En osaa sanoa, miten tällä kertaa käy, mut lapsi on paljon tärkeempi kun formulakisa. Reissuja tulee ja menee, aina ehtii lähteä katsomaan. Lasta en ole valmis menettää, nimittäin on 2 vuoden yritys.