Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuja väärinkäsityksiä!

Vierailija
09.04.2014 |

Siis jotain mitä pitkään luulit ja oletit automaattisesti tietyllä tavalla olevan, ja vasta vuosien jälkeen tai jopa aikuisiällä paljastunut totuus?

No itse en koskaan ole ollut kova lukemaan. Luulin sitten tosi pitkään, että sen yhden kirjan nimi on Ron ja ryövärintytär. Totuus selvis vasta kun eräs ystävä tuossa perustelu Ronja-nimivalintaansa. Mä olin vaan, että "Niin? Onko siinä kirjassa sitten joku Ronja?". Kyllä katto ystävä melko hölmistyneenä.

Onneks en ole ainoa, mun mielestä joku julkkis kertoi tän saman jossain ja olin ihan et ei voi olla totta, joku muukin puupää!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 15:45"]Siis jotain mitä pitkään luulit ja oletit automaattisesti tietyllä tavalla olevan, ja vasta vuosien jälkeen tai jopa aikuisiällä paljastunut totuus?

No itse en koskaan ole ollut kova lukemaan. Luulin sitten tosi pitkään, että sen yhden kirjan nimi on Ron ja ryövärintytär. Totuus selvis vasta kun eräs ystävä tuossa perustelu Ronja-nimivalintaansa. Mä olin vaan, että "Niin? Onko siinä kirjassa sitten joku Ronja?". Kyllä katto ystävä melko hölmistyneenä.

Onneks en ole ainoa, mun mielestä joku julkkis kertoi tän saman jossain ja olin ihan et ei voi olla totta, joku muukin puupää!

[/quote]

http://www.feissarimokat.com/2014/01/sekalaisia-osa-178/ sinäkö tuolla yhdessä?

Vierailija
2/2 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään että Lähiömutsi-blogi on joku Vuoden Mutsi -henkinen parodia lähiömutsin elämästä. Kärjistetty lähiömeininki ei kiinnosta minua pätkääkään, joten jätin blogin väliin vaikka sitä suositeltiin minulle. Tajusin vasta vähän aikaa sitten että kyseessä on melko tavallinen, ekohenkinen, äiti-lapsi-blogi eikä kirjoittaja ole lähiömammaa nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän