Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä on persjalkauisuus? voitteko linkittää kuvan kiitos :)

Vierailija
09.04.2014 |

linkkejä?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhtjalkainen ja persjalkainen on eri asia, joillakin lyhytjalkaisilla on muodot kohdallaan ja sääret kun taas persjalkainen voi olla pidempisäärinenkin mutta jonka perse tuntuu ulottuvan polviin asti joten ihan turhaan mittailette itseänne. 

Vierailija
62/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174 cm, ja jalan pituus haarasta lattiaan on näköjään 80 cm. Ei ehkä mistään pahimmasta päästä, mutta on silti masentavaa istua penkillä 195-senttisen enon vieressä niin, että päämme ovat täysin samalla tasolla. Tämä eno siis on käytännössä pelkkää jalkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä persjalkaisuudessa on niin kamalaa? Minusta ainakin se on ihan normaali, ellei jopa viehättävä piirre naisessa :) Ei sillä että pitkäjalkaisissakaan mitään vikaa olisi!

t. nainen itsekin

Vierailija
64/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajista ainakin Anna <3 You on persjalkojen persjalka.

Vierailija
65/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashian on tosi persjalkanen, on vielä niin lyhyt (157) muistaakseni. Lisäksi ahterinsa on massiivinen ja kaikki tämä yhdessä saa näyttämään ettei ne kintut on about 50cm

Vierailija
66/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkaisuus ei itsessään ole erityisen nätin näköistä, mutta persjalkaisilla on yleensä sivutuotteena muhkeat perskannikat, mikä on iso plussa.

Vierailija
67/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyyy! Oon 163cm ja jalan pituus haaroista lattiaan noin 72cm. Olen siis persjalkanen?? Maailma romahti :(

Vierailija
68/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:46"]

Yhyyy! Oon 163cm ja jalan pituus haaroista lattiaan noin 72cm. Olen siis persjalkanen?? Maailma romahti :(

[/quote]

Huoh, etkö osaa laskea ollenkaan? Et voi tietenkään verrata tuon kuvan mittoihin, kun olet melkein 10cm lyhyempi! Kuvan pointti oli se, että 73cm jalat 173cm pitkällä ihmisellä ovat vain reilu 40% hänen pituudestaan.

Minulla on pituutta 168cm ja jalkani ovat 86cm eli melko tasan puolet pituudestani, olen siis melko pitkäjalkainen mutta en kuitenkaan kohtuuttoman lyhytselkäinen.

Vierailija
69/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa se pitää mitata ja miten?

Vierailija
71/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 15:07"]linkkejä?

[/quote]

Persjalkainen on lyhyt jalkainen, kuten suomalaiset ovat, varsinkin suomalaiset naiset.

Vierailija
72/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä paperille perse ja heti perseen alapuolelle lenkkarit. Sellainen on persjalkainen. Ominaisuutena ei mitenkään tavoiteltava.

Persjalkaisen vastakohta on pitkäsäärinen.

Synonyymeja: mm. Pitkäselkäinen, "nainen/mies joka on pelkkää selkää" ja juustoukko-vartaloinen.

Tunnettuja persjalkoja ovat mm. Britney Spears, Juustoukko ja Muna-mies

Persjalkaisuus on periytyvä ominaisuus, mutta käyttämällä korkeita korkoja persjalkaiset voivat saavuttaa vartalon normaalit mittasuhteet.

Vierailija
73/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en ole, pituus 171 ja jalat 81. Mutta toki sen huomaa housustakin. Jos 32 tuumaa pitkät on liian lyhyet, et ole kovin persjalkainen. Onneksi 34 ja 36 tuumaisia tehdään. Miehet on muuten useimmin persjalkaisia kuin naiset. Tom Cruise, Jude Law...

Vierailija
74/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:46"]

[/quote]

Huoh, etkö osaa laskea ollenkaan? Et voi tietenkään verrata tuon kuvan mittoihin, kun olet melkein 10cm lyhyempi! Kuvan pointti oli se, että 73cm jalat 173cm pitkällä ihmisellä ovat vain reilu 40% hänen pituudestaan.

[/quote]

No onhan tuo aikaisempi lyhytjalkainen. 163/72 = 0,442 => 44,2%. Keskivertonaisella prosenttiosuus on 45% ja ainakin jossain ilmaistiin, että yli 48 % pidetään viehättävänä.

Vierailija
75/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm ja persjalkainen asteikolla 1 - 5 noin 3.5. Käytän usein aika korkeita korkoja ja silloin maittasuhteeni tasoittuvat. Persjalkaisuuteni ei kuitenkaan ole silmiinpistävää ja toisaalta - pidän mielummin muhkea perseeni, kuin olisin todella pitkäjalkainen ja perseetön. Pahin vartalovaihtoehtohan olisi olla lyhytjalkainen JA neliöperseinen, persposketon nainen - sellainen, jolla pakarat ovat lähes rypyssä ja ovat ns. löysät pussit.

Vierailija
76/76 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 15:32"]

Mä tajusin olevani persjalkainen kun minusta ja 11v tyttärestäni otettiin kuva vierekkäin takaapäin: olimme kuvassa saman pituisia mutta tyttären lantio mun vyötärön korkeudella :) Hänen kasvuennuste on reilusti yli 170 cm kun minä olen vain tällainen 162cm. Onneksi sopusuhtaisesti persjalkainen....

[/quote]

Miten voi olla samalla persjalkainen ja sopusuhtainen? Juu ei mitenkään.

Persjalkainenhan nimenomaan tarkoittaa sitä, ettei ole sopusuhtainen, vaan yksi osa kehosta on epäsuhdassa muihin verrattuna.