Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sukujuhlat, minun lapseni eivät tervetulleita juhliin

Vierailija
09.04.2014 |

Ilmoitettiin, että koska ko. henkilö ei ole vielä nähnyt lapsiani, mutta mieheni lapset on, kutsu koskee vain mieheni lapsia (huomautus: minun lapseni osaatav käyttäytyä hyvin eri tilanteissa ja juhlissa, miehen lapset sellaisia, joiden perään JOKA HETKI täytyy katsoa, eli ei ole kyse siitä, etteivätkö lapseni osaisi käyttäytyä).

Minä olen kyllä erittäin tervetullut, miehen äiti kertoi oikein puhelimessa minulle juhlista. Munko täytyis sinne lähteä esittämään big happy familya miehen  ja hänen lastensa kanssa? Eikö meidän nyt kuitenkin kaikkien, munkin lapsien, pitäisi olla kutsuttuja? Ollaanhan me nyt perheyhteisö, huolimatta siitä, kuka kenenkin biologinen vanhempi on. Jos sattuu niin, että mun suvun sukujuhlat olis sinä vkl:na kun miehen lapset on meillä, en voisi kuvitella, etteikö he sinne mukaan lähtisi.

Noh, en kyllä noihin juhliin pääse, kun sattuu omat lapset olemaan juuri tuona viikonloppuna.

Ja taitaa muutkin heidän sukujuhlansa jäädä multa välistä nyt.

Mies jo soitti äidilleen ja ilmoitti, ettei ole synttäreille tulossa.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisia he keillä on tavallinen ydinperhe. Ei tarvitse sekoilla sinun minun ja yhteisten lasten eikä molempien sukujen kanssa kenties vielä exänkin suvun kanssa. Ei tuollainen ole lapsillekaan hyväksi.

Onhan se selvä että mummoille ja vaareille on ne omat lapsenlapset tärkeimmät, eikä välttämättä muiden lapset kiinnosta ja se on aivan luonnollista. Ei kaikki halua siihen ulkopuolisia jopa ihan täysin vieraita ihmisiä sotkemaan sukujuhlia, niin se vaan on totuus. Itse en vanhempana edes tunkisi vieraiden ihmisten juhliin lasteni kanssa, onneksi ei ole niitä kuvioita.

Vierailija
102/102 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:38"]

Off topic, mutta...Kyllä diagnosoimattomat lapset tarvitsevat ihan yhtä huomioonottavaa kohtelua kuin käyttäytymishäiriöisetkin. Joskus kyllä tuntuu, että jäävät ihan käyttäytymishäiriöisten varjoon..Erityislapsethan saavat koko ajan nyt jo erityiskohtelua joka paikassa! Kuka ajattelisikaan niitä "tavallisia" lapsia ja pitäisi heidän puoliaan...Ja muuten KAIKKI lapset ovat erityisiä. Minusta "erityislapsi" on huono termi kuvaamaan lasta, jolla on erityisvaikeuksia jossakin asiassa.

[/quote]

No toivottavasti vanhemmat ajattelevat ja rakastavat omiaan ovat ne sitten tavallisia tai erityisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla