Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo kokeilleet hoitoaine ennen shampoota -kikkaa?

Vierailija
08.04.2014 |

Jompikumpi iltapäivälehdistä uutisoi muutama päivä sitten toimittaja kokeesta pestä hiukset ensin houtoaine sitten shampoo järjestyksessä. Ohuet littanat hiukset tuuhentuivat selvästi. Nyt olen kokellut muutaman päivän itse ja toimii hyvin. Kaikki hentohiuksiset kokeilkaa ihmeessä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hiustyypillä ei tulisi mieleenkään. Karheat hiukset ja luonnonkiharat.

Vierailija
22/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

V'ttu mitä pelleilyä. Shampoon idea on hiussuomujen avaaminen sekä puhdistus ja hoitoaineen idea hiussuomujen sulkeminen. Ei ole ihme jos hiukset tuntuivat tuuheilta, kun hiussuomut ovat auki shampoon jäljiltä. Eli ihan sama laittaako sitä hoitoainetta vai jättääkö laittamatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin, kokeilin ja havaitsin hölynpölyksi. Nimenomaan, shampoo avaa ja hoitoaine sulkee hiussuomut. Mitä iloa hoitoaineesta on ennen shampoota? Turha sitten laittaa ollenkaan.

Mulla on suht paksu ja pitkä tukka, ei hamppu vaan hyväkuntoinen. Tolla kikalla jäi vaikeasti harjattavaksi ja takkuuntui kuten ilman hoitoainettakin. Tietenkin.

Vierailija
24/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:38"]Mä pesen usein pelkällä hoitoaineella. Ei varmaan sovi kaikille, mutta minulle sopii. 

[/quote]

Hyi mikä liimaletti mahdat olla

Vierailija
25/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen hiukset vallan palashampoolla ja en tarvitse mitään hoitoaineita. Hiukseni ovat kiiltävät, paksut ja kuohkeat.

Vierailija
26/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:38"]Mä pesen usein pelkällä hoitoaineella. Ei varmaan sovi kaikille, mutta minulle sopii. 

[/quote]

[/quote]

Paksu, luonnonkihara ja käsitelty. Vallan mainoa kikka.

Vierailija
27/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te käytännössä teette tuon hoitoaine ennen shampoota- jutun? Vääntäkää rautalangasta minullekin!

Vierailija
28/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just kokeilu meneillään, ja toimii! 

Vierailija
29/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:38"]

Mä pesen usein pelkällä hoitoaineella. Ei varmaan sovi kaikille, mutta minulle sopii[/quote]

Hoitoaineessa ei ole peseviä ainesosia, joten se ei "pese" hiuksia.

Vierailija
30/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:38"]Mä pesen usein pelkällä hoitoaineella. Ei varmaan sovi kaikille, mutta minulle sopii. 

[/quote]

[/quote]

Ei usein ole sama asia kuin aina. 

Vierailija
31/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole kuullutkaan. Tuuheutuskikkoja tuntuu olevan ihan kivasti ja esim. tuuheuttavia shampoita, mutta entäs sitten kun hiukset on liian tuuheat? Missä viipyy ohentava shampoo? :)

Vierailija
32/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:56"]

Tällä hiustyypillä ei tulisi mieleenkään. Karheat hiukset ja luonnonkiharat.

[/quote]

Mulla myös luonnonkiharat ja usein pesun jälkeen tosi takussa. Kokeilin noin päin, ensin hoitoaine ja sitten shampoo pesu. Eivät jäänneet takkuun niinkuin tavallisesti, normaalisti sitten sipaisin vielä hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Yleensä ongelma on se, että shampoolla pestessä ne kiharat menee takkuun eikä tahdo aueta millään keinolla tai aineella.

Vierailija
33/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut monta vuotta sitten kampaajan suosituksesta ja on todella huono idea. Hoitoaine vain pitää olla viimeisenä hiuksissa, muuten tuloksena on itkua ja parkua. Nimim. Pitkä ja paksu arvatkaa mikä.

Vierailija
34/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:22"]Enpäs ole kuullutkaan. Tuuheutuskikkoja tuntuu olevan ihan kivasti ja esim. tuuheuttavia shampoita, mutta entäs sitten kun hiukset on liian tuuheat? Missä viipyy ohentava shampoo? :)

[/quote]

Ohentavana toimii jokin hyvin silottava, silikoninen aine

Vierailija
35/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivahiuksisena laitan hoitoainetta latvoihin suojaamaan niitä shampoolta, mutta käytän aina hoitoainetta pesun jälkeen.

Vierailija
36/36 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:38"]

Mä pesen usein pelkällä hoitoaineella. Ei varmaan sovi kaikille, mutta minulle sopii[/quote]

Hoitoaineessa ei ole peseviä ainesosia, joten se ei "pese" hiuksia.

[/quote]

No ehkä olisi voinut laittaa lainausmerkkeihin. Hikoan niin paljon yöllä,että on käytävä suihkussa joka aamu ja jos pelkästään kastelen hiukset, ne jää sähköiseksi, kun minussa tuntuu sähköä olevan. Shampoo kuivattaa liikaa usein käytettynä. 2-3 kertaa viikossa kunnon pesu ja muullon pieni määrä laimennettua hoitoainetta, niin hiukset ei tunnu likaisilta, eikä jää sähköiseksi. Tämän neuvoi mulle kampaaja.