Masentaa kun moni muu menee naimisiin ja itse on tälläinen ikisinkku
Miksen minäkin voi jo löytää ihmistä jonka kanssa viettää koko loppu elämä. Ahdistaa ja masentaa. Ennen olin täynnä toivoa ja jaksoin odottaa, mutta nyt minusta on tullut jotenkin malttamaton.
Kommentit (116)
Yhteenveto kommenteista: naiset saavat liikaa huomiota, mutta vääränlaisilta miehiltä. Miehet eivät saa huomiota minkäänlaisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto kommenteista: naiset saavat liikaa huomiota, mutta vääränlaisilta miehiltä. Miehet eivät saa huomiota minkäänlaisilta naisilta.
Sanoisin mieluummin että naiset saavat vääränlaista huomiota. Miesten olisi syytä tajuta että suurin osa naisista ei halua mitään kevyt suhteita. Ei vaikka on muotia toitottaa niitä mediassa. Miehet taas voisivat viettää vaikka koko elämänsä pelkillä irtosuhteilla jos se olisi mahdollista.
Tähän perustuu väite, että irtosuhteissa on naisten markkinat ja parisuhdematsku-miehillä on markkinat, koska vastaavasti heitä on vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö treffeillä?
Kerrohan ensin miten päästä treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on pääasiassa oksettavia, mikään muu mielessä kuin pillu ja panot. Runkutirunk päivät pitkät. Hyi hitto
Älä yleistä. Kaikki miehet eivät ole kuvailemasi kaltaisia, joten vaihda parempaan seuraan jossa mies kohtelee sinua hyvin ja rakastaa sekä kunnioittaa. Älä tuhlaa aikaa vääriin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollu kuusi vuotta tinderissä enkä ole ikinä seurustellut.
N24
Eikö siis yksikään niistä lukemattomista miehistä kelvannut sinulle?
Ei vaan toisinpäin.
N24
Tuota nyt ei usko erkkikään.
Kellä meitä vaan on, vaikka kuinka intät vastaan. Olen 27v enkä ole päässyt edes satunnaiselle tapailuasteelle yhdenkään miehen kanssa koko elämäni aikana. Monilla teineillä on enemmän seurustelukokemusta kuin itselläni. Olen joutunut (naiselle epätyypilliseen tapaan) olemaan itse aktiivinen ja tarjolla, silti olen aina saanut pakit. Kelpaisin seksiin mutta en kelpaa suhteeseen. Syyksi epäilen rumuutta. Sori, tämä on asia joka vaikuttaa. Alapeukuttakaa niin paljon kuin haluatte, ei tätä käsitäkään normaalin tai kauniin näköiset ihmiset, joiden ulkonäössä ei töki mikään.
Normaalisti kyllä vaikka naisena olisi pahasti lihava niin saa valtavan määrä matcheja.
Nykyään taitaa sitten olla lihavien naisten markkinat...
Aivan kaikenlaisten naisten markkinat. Deittipalveluissa on kaksi kertaa enemmän miehiä käyttäjinä kuin mitä naisia.
Oletko koskaan kuullut sanontaa "määrä ei korvaa laatua"?
Mielenkiintoinen keskustelu. Olen 23-vuotias nainen ja olen nyt korona-aikana havahtunut tähän todellisuuteen, että en ole koskaan seurustellut. Olen myös neitsyt enkä ole koskaan edes suudellut! En kärsi ulkonäköongelmista. Olen nätti, hoikka ja vaalea nainen, missiksi kehuttu. Olen iloinen ja huumorintajuinen, mutta jokseenkin ujo/ahdistunut/pelokas (varmaan ongelmia kiintymyssuhteessa). Itse asiassa olen 17-vuotiaasta lähtien ollut niin ahdistunut, ettei mulla ole enää edes kavereita.
Tällä hetkellä opiskelen amkissa ja koulu on etänä. Olen todella yksinäinen. Ennen tätä pakollista koronaeristäytymistä olen vain paiskinut töitä, opiskellut ja pohdiskellut elämääni. Mutta nyt olen niin kyllästynyt tähän oman pään sisällä elämiseen ja asioiden pohdiskeluun, että haluan oikeasti tehdä asialle jotain! Olisipa edes kavereita.
Olen pienestä pitäen ihastunut tyttöihin ja olen hyvin uskovaisesta perheestä, joten tämä yhtälö aiheuttaa tietenkin ongelmia. Kukaan ei tiedä homoseksuaalisuudestani. Aikuisiällä olen kuitenkin huomannut, että tunnen vetoa myös miehiä kohtaan. Ehkä siksi, koska miehiltä saa huomiota ja koen olevani kaunis. Mutta he varmaan ovat vain seksin perässä, kuten tästä keskustelustakin voi lukea.
Mulla oli tinder ensimmäisen ja viimeisen kerran 21 vuotiaana. Etsin sieltä silloin vain naisia ja muutama olisi halunnut tavata. En kuitenkaan uskaltanut tavata, joten poistin koko tinderin. Nyt olen taas ajatellut ladata sen ja oikeasti myös tavata ihmisiä. Olen vain niin kokematon kaikessa tällaisessa... seksiä en kyllä harrasta kuin suhteessa, että ei mulla kiire ole neitsyydestä päästä. Mutta jos sieltä sattuisi joku ihana löytymään, niin olisihan se mahtavaa. Onko se sitten mies vai nainen, en tiedä. Haluaisin vain kokea rakkautta.
Sori, tämmönen avautuminen tähän väliin. Olen pohdiskellut näitä asioita yksikseni täällä opiskelijakämpässäni ja koin tilaisuuden saada ne ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan vakavan parisuhteen niin miksi mun pitäisi olla onnellinen tollasesta?
Edes pieni itsetunnon vahvistus siitä, että joku saattaa olla kiinnostunut? On kamalaa elää niin, ettei kukaan koskaan kiinnostu eikä kelpaa naisille edes seksisuhteeseen.
Ei se ole naiselle mikään haluttavuuden merkki että mies haluaa tyhjentää kassinsa häneen eikä mitään muuta. Miehet panee mitä tahansa elollista lihamöykkyä.
Luulis nyt muutakin. Siinä on mukava jutella samalla tyhjennellessä.
Nyt on haku auki Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan.
Minua puolestaan ei masenna. Ihanaa kun ei tarvitse olla naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että Tinder saa miehet jotenkin sekoamaan. Vai onko se niin päin että sekopäät sinne juuri hakeutuu?
Varmaan kumpikin pitää paikkansa. Deittisovelluksethan on aina tehty epätoivoisten miesten rahastamiseksi. Siksi niihin luodaan niitä valeprofiileitakin naisista. Erityisesti seksipainotteisissa deittipalveluissa on aina ollut pulaa naisista, joten valeprofiileja tarvitaan että miehillä pysyisi edes vähän toivoa yllä. Kaikkihan muistaa varmasti tapauksen Sampo Syreeni, joka tuli omalla nimellään julkisuuteen kertomaan työstään jossa esitti nuoria naisia treffisivustoilla. Miehiä on uskomattoman helppo höynäyttää, mutta ei se silti tarkoita että niin saa tehdä.
Miehet selvästi oikein vonkaa naisia sinne Tinderiin ja syyllistää naista yksinäisyydestä, "oma vika kun et oo tinderissä". Kyllähän se selvästi kertoo jo siitä kuinka tosielämä on hämärtynyt deittisivustojen aiheuttaman stressin vaikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Deittisovelluksethan on aina tehty epätoivoisten miesten rahastamiseksi.
Ja mistä se taas johtuu? Ei vaan siitä, että pariutuminen on naisille paljon helpompaa? Historiallisestikin naisella on aina ollut se toppuuttelijan ja siveyden varjelijan rooli parisuhdeasioissa.
Ihmiset ovat velliperseitä nykyään ja eivät ole valmiita sitoutumaan. Tinder ja muu rappiokulttuuri (sinkkuelämää tv-sarja jne) ovat omiaan ruokkimaan tätä kulttuuria.
Mitään ei olla valmiita tekemään ja kestämään. Kun toinen ei miellytä sekuntin ajaksi toista, niin mennään voimaantumaan facebookkiin. Tinderiä käytetään kuin irtokarkkitiskinä.
Karmea ajatella minkälainen maailma on, kun tämä velliperseiden joukko on keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Kyllä mä ainakin uskon. Ei minustakaan ole kuin 2 miestä ollut kiinnostunut koko elämäni aikana ja hekin olivat varattuja. Enkä edes ole rumilus, sanoisin että ihan sellainen perusnätti. Meikattuna on kehuttu jopa kauniiksi. Tietysti voi olla että minusta on hyvinkin moni mies ollut kiinnostunut ilman että ovat sitä minulle mitenkään paljastaneet, mutta vain pari tyyppiä on siis tehneet aloitteen. Itse olen tehnyt aloitteita paljon enemmän kuin mitä mulle on tehty.
Ihmettelen miksi miehet luulee, että kaikki naiset saavat aloitteita jatkuvasti? Mistä tämä valheellinen mielikuva on peräisin?
Täysin sama juttu. Nuorempana minua kehuttiin välillä jopa kauniiksi. Annettiin kyllä myös ymmärtää etten mikään kaunotar ole. Mutta en minä silloinkaan saanut mitään aloitteita kuin ehkä kerran 10 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on haku auki Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan.
Jep, haluan että rakkauselämääni ruoditaan kameroiden avulla tv:ssä kaikkien nähtävillä... not.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kauan aikaa sinkku ja mistään muusta en haaveillutkaan kuin parisuhteesta ja rakkaudesta. Ahkerasti ns. heitin verkkoja vesille ja kävin treffeillä. Ei osunut kohdalle sopivaa. Pieniä ja lyhyitä tapailusuhteita parhaimmillaan. Sitten vaan luovutin ja päätin keskittyä itseeni ja luomaan elämääni oman näköiseksi. Ja kappas kummaa, heti löytyi rakkaus. Ja vieläpä tuntuu että elämäni rakkaus.
En tiedä mitä tämä ketään lohduttaa, mutta pointti ehkä oli että keskity itseesi. Tee juttuja jotka tekee sinut onnelliseksi ja pirteäksi. Ehkä silloin vaikutat tasapainoiselta ja iloiselta ja vedät puoleesi huomaamattasi kivoja tyyppejä. Sellainen vinkki vielä; älä etsi täydellisyyttä. Ethän sinäkään ole täydellinen. Älä tee liian isoja kompromisseja (mies ei tahdo lapsia, mutta sinä tahdot ja sitten tyydyt yksinäisyydenpelosta) mutta älä jää kiinni pieniin asioihin kuten miehen pituuteen, ammattiin, koulutukseen, varakkuuteen, pömppikseen jne. Ne on pieniä asioita sen rinnalla että löydät vierellesi turvallisen, kunnioittavan, luotettavan ja rakastavan ihmisen.
No, mä käytin ikävuodet 16-29 aktiivisesti parisuhdetta etsien. Tuloksena 100% torjunta. Ei treffejä, romantiikkaa, suukkoa, seksiä, ei mitään. Enkä ollut mitenkään ruma, päinvastoin. Kukaan vaan ei ollut kiinnostunut.
No 30-vuotissynttäreiden kunniaksi päätin keskittyä itseeni. Luen, kirjoitan, maalaan, aloitan treenaamisen, otan lemmikkejä, matkustan yksin, yritän kasvaa ihmisenä. Ja niin olen tehnytkin - ja kiinnostuneita miehiä on edelleen 0. Olen 38 ja näinä kahdeksana vuotena kun olen keskittynyt olemaan onnellinen, minua on lähestytty 0 kertaa. Itse ihastuin palavasti kahdesti ja molemmilla kerroilla sain pakit.
Että eipä se mikään taikasana ole. Olen tälläkin hetkellä elämäni parhaassa kunnossa, tyytyväinen itseeni ja ylipäätään onnellinen. Yksin nämä päivät silti kuluvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Kyllä mä ainakin uskon. Ei minustakaan ole kuin 2 miestä ollut kiinnostunut koko elämäni aikana ja hekin olivat varattuja. Enkä edes ole rumilus, sanoisin että ihan sellainen perusnätti. Meikattuna on kehuttu jopa kauniiksi. Tietysti voi olla että minusta on hyvinkin moni mies ollut kiinnostunut ilman että ovat sitä minulle mitenkään paljastaneet, mutta vain pari tyyppiä on siis tehneet aloitteen. Itse olen tehnyt aloitteita paljon enemmän kuin mitä mulle on tehty.
Ihmettelen miksi miehet luulee, että kaikki naiset saavat aloitteita jatkuvasti? Mistä tämä valheellinen mielikuva on peräisin?Täysin sama juttu. Nuorempana minua kehuttiin välillä jopa kauniiksi. Annettiin kyllä myös ymmärtää etten mikään kaunotar ole. Mutta en minä silloinkaan saanut mitään aloitteita kuin ehkä kerran 10 vuodessa.
Sama. Olen kuten tuossa yllä mainitsin 38 eikä minulle ole koskaan tehty aloitetta. Omat aloitteni torpattu. Jos tämän rehellisesti kerron, valehtelijaksi haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
N24
Mitä nyt 1 000 000 000 äijää on sinä aikana halunnut treffeille kanssasi. Kaikilla ei ole sellaisia valinnan mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin mieluummin että naiset saavat vääränlaista huomiota. Miesten olisi syytä tajuta että suurin osa naisista ei halua mitään kevyt suhteita. Ei vaikka on muotia toitottaa niitä mediassa. Miehet taas voisivat viettää vaikka koko elämänsä pelkillä irtosuhteilla jos se olisi mahdollista.
Tähän perustuu väite, että irtosuhteissa on naisten markkinat ja parisuhdematsku-miehillä on markkinat, koska vastaavasti heitä on vähemmän.
Miehillä ei ole mitään matskuja mihinkään, koska naisten vaatimukset ovat pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole mitään matskuja mihinkään, koska naisten vaatimukset ovat pilvissä.
Tai sitten vaan oletatte niin pelkän naiseen vilkaisun jälkeen...
Mutta tuohan se pointti osaltaan on: vaikka se mies muuten olisikin ihana, hän ei ikinä tule olemaan uskollinen, koska se on miehelle mahdotonta. Eli vaikka olisikin iloinen ynnä muuta ei niitä sopivia, USKOLLISIA, miehiä silti löydy. Eli tajuan kyllä täysin deittailun ärsyttävyyden! Tämän takia on parempi pysyä sinkkuna, koska sentään luottamustaan itseään kohtaan ei ikinä voi rikkoa