Masentaa kun moni muu menee naimisiin ja itse on tälläinen ikisinkku
Miksen minäkin voi jo löytää ihmistä jonka kanssa viettää koko loppu elämä. Ahdistaa ja masentaa. Ennen olin täynnä toivoa ja jaksoin odottaa, mutta nyt minusta on tullut jotenkin malttamaton.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollu kuusi vuotta tinderissä enkä ole ikinä seurustellut.
N24
Eikö siis yksikään niistä lukemattomista miehistä kelvannut sinulle?
Ei vaan toisinpäin.
N24
Tuota nyt ei usko erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran masennus sana mainittu. Niin itselläni oli masennuslääkitys, joka vaikutti ihastumisenkin tunteeseen. Todella pitkän kaavan mukaan heräsi vasta jotain tunteita.
Ei pahemmin noista sivuvaikutuksista ole tietoa tai ne pimitetään tarkoituksella, mutta on iso merkitys ihmisten elämään.
Jotkut on olleet huonossa parisuhteessa tai työpaikassa, mutta lääkittynä ei ole oma itsensä niin saattaa mennä pitkään ennenkuin tulee herätys.
No en mä nyt mitään masennuslääkkeitä syö. Jos sitä luulit.
Totuus sattuu, mutta rehellisesti ap kerrohan mitä olet tehnyt asian eteen? Tiedätkö minkälaisen miehen haluat? Lopeta itsesäälissä rypeminen ja valitus, ei ne tuo sinulle rakkautta vaan lisää pahaa oloa. Ole onnellinen toisten puolesta, äläkä ole katkera ja pahansuopa. Keskity siihen mitä juuri sinä haluat.
Miehet on pääasiassa oksettavia, mikään muu mielessä kuin pillu ja panot. Runkutirunk päivät pitkät. Hyi hitto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran masennus sana mainittu. Niin itselläni oli masennuslääkitys, joka vaikutti ihastumisenkin tunteeseen. Todella pitkän kaavan mukaan heräsi vasta jotain tunteita.
Ei pahemmin noista sivuvaikutuksista ole tietoa tai ne pimitetään tarkoituksella, mutta on iso merkitys ihmisten elämään.
Jotkut on olleet huonossa parisuhteessa tai työpaikassa, mutta lääkittynä ei ole oma itsensä niin saattaa mennä pitkään ennenkuin tulee herätys.No en mä nyt mitään masennuslääkkeitä syö. Jos sitä luulit.
En luullut. Todella moni syö niin kirjoitin vaan oman kokemukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Kellä meitä vaan on, vaikka kuinka intät vastaan. Olen 27v enkä ole päässyt edes satunnaiselle tapailuasteelle yhdenkään miehen kanssa koko elämäni aikana. Monilla teineillä on enemmän seurustelukokemusta kuin itselläni. Olen joutunut (naiselle epätyypilliseen tapaan) olemaan itse aktiivinen ja tarjolla, silti olen aina saanut pakit. Kelpaisin seksiin mutta en kelpaa suhteeseen. Syyksi epäilen rumuutta. Sori, tämä on asia joka vaikuttaa. Alapeukuttakaa niin paljon kuin haluatte, ei tätä käsitäkään normaalin tai kauniin näköiset ihmiset, joiden ulkonäössä ei töki mikään.
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu, mutta rehellisesti ap kerrohan mitä olet tehnyt asian eteen? Tiedätkö minkälaisen miehen haluat? Lopeta itsesäälissä rypeminen ja valitus, ei ne tuo sinulle rakkautta vaan lisää pahaa oloa. Ole onnellinen toisten puolesta, äläkä ole katkera ja pahansuopa. Keskity siihen mitä juuri sinä haluat.
Tiedän että pitäisi mutta välillä se epätoivo iskee ja siihen jää sitten vellomaan eikä tiedä miten eteenpäin kun joka kerta sama lopputulos. Sitten taas tuntuu että itsessä on jotain vialla vaikka kuinka yrittää parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Kellä meitä vaan on, vaikka kuinka intät vastaan. Olen 27v enkä ole päässyt edes satunnaiselle tapailuasteelle yhdenkään miehen kanssa koko elämäni aikana. Monilla teineillä on enemmän seurustelukokemusta kuin itselläni. Olen joutunut (naiselle epätyypilliseen tapaan) olemaan itse aktiivinen ja tarjolla, silti olen aina saanut pakit. Kelpaisin seksiin mutta en kelpaa suhteeseen. Syyksi epäilen rumuutta. Sori, tämä on asia joka vaikuttaa. Alapeukuttakaa niin paljon kuin haluatte, ei tätä käsitäkään normaalin tai kauniin näköiset ihmiset, joiden ulkonäössä ei töki mikään.
Normaalisti kyllä vaikka naisena olisi pahasti lihava niin saa valtavan määrä matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Eipä se kauneuskaan auta. Ite saan paljon kehuja ulkonäöstä ja aina ihmetellään miten mulla ei ole ketään. Olen siis tuo kuusi vuotta tinderöinyt. Lisäksi miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu ollenkaan eikä varsinkaan vähemmän suositun naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Normaalisti kyllä vaikka naisena olisi pahasti lihava niin saa valtavan määrä matcheja.
Nykyään taitaa sitten olla lihavien naisten markkinat...
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ollut rakastunut?
Et vastannut kysymykseen joten tulkitsen ettet ole. Et tiedä mitä se rakkaus on, et tunnista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen joten tulkitsen ettet ole. Et tiedä mitä se rakkaus on, et tunnista sitä.
En tiedä olenko. Miten tämä liittyy aiheeseen?
ymmärrän että parisuhde ja naimisiin meno voi vaikuttaa ulkopuolisen silmin jotenkin onnelalta mutta sori, ei se ole. en ole naimisissa mutta seurustellut saman ukonkaa nyt 13vuotta. meillä oli aika monta ekaa vuotta sellaista kliseistä huumaa ja onnea, vaikutettiin kaikin puolin täydelliseltä parilta ja olin ihan varma että me ollaan onnellisia koko loppuelämä. no, tosiasia on vain se että ei ole tällaisia ns täydellisiä pareja muualla kuin leffoissa ja kirjoissa. parisuhteissa on ihan aina jotain ongelmia. (edellisenkin miehenkaa olin n 6vuotta ja ihan sama kuvio kuin tässä nykyisessäkin)
ei ehkä aina ole mitään isoja ongelmia, kuten pahoinpitelyä yms, mutta ikinä ei ole kyllä helppoakaan, kun pitää yrittää sovittaa omaa elämäänsä, luonteenpiirteitä, tapoja sun muita yhteen toisen ihmisen kanssa. ja jos eroan nykyisestäni, mikä vaikuttaa tällä menolla aika todennäköiseltä, en jaksa enää aloittaa tätä uuvuttavaa rumbaa kolmatta kertaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Onhan sitä voinut treffeillä käydä, mutta ei se tarkoita että on seurustellut? Itse en ainakaan koe, että seurustelen, jos olen miehen kanssa käynyt vaan neljillä treffeillä. Ja miksi pitäisi ajatella, että kukaan ei ole kelvannut? Mitä jos ei vaan kemiat ole kohdannut?
Mulle ei ainakaan tullut tinderissä vastaan tasan yhtäkään miestä, joka olisi ollut sitä mitä etsin. Niinpä ekat treffit jäivät yhtä poikkeusta lukuun ottamatta viimeisiksi, vaikka miehillä kiinnsotusta olisikin ollut jatkoon. Ja se jonka kanssa katsoin useammat treffit, paljastui myös ihan vääränlaiseksi minulle. Ilmeisesti sitten olisi pitänyt vain katsoa ohi omien tarpeiden ja valita sieltä joku, joka on aivan toisenlainen kuin mitä haluan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko. Miten tämä liittyy aiheeseen?
Aika olennaisesti.
Jos et ihastu etkä rakastu, miten silloin pääsee parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Onhan sitä voinut treffeillä käydä, mutta ei se tarkoita että on seurustellut? Itse en ainakaan koe, että seurustelen, jos olen miehen kanssa käynyt vaan neljillä treffeillä. Ja miksi pitäisi ajatella, että kukaan ei ole kelvannut? Mitä jos ei vaan kemiat ole kohdannut?
Mulle ei ainakaan tullut tinderissä vastaan tasan yhtäkään miestä, joka olisi ollut sitä mitä etsin. Niinpä ekat treffit jäivät yhtä poikkeusta lukuun ottamatta viimeisiksi, vaikka miehillä kiinnsotusta olisikin ollut jatkoon. Ja se jonka kanssa katsoin useammat treffit, paljastui myös ihan vääränlaiseksi minulle. Ilmeisesti sitten olisi pitänyt vain katsoa ohi omien tarpeiden ja valita sieltä joku, joka on aivan toisenlainen kuin mitä haluan?
Valitettavan moni on kyllä tuolla kannalla, että pitäisi vaan tyytyä semi-ok:hon ja hankkia ne lapset. Monet ei myöskään tajua, kuinka harvoin ne kemiat ihan oikeasti kohtaa. Eli symppaan kyllä tilannettasi!
- Tuo kenelle vastasit
Vetovoiman laki. Keskityt liikaa siihen mitä sulla ei ole ja tällöin et pysty vetämään puoleesi sitä mitä haluat, koska sulla on tällöin ns. lack mentality ja keskity vain siihen mikä sulta puuttuu. Energiasi eivät ole tuolloin auki vastaanottamaan suhdetta ja rakkautta. Kun näet onnellisia pareja sun pitää yrittää opetella ajatelemaan, että onpas ihana nähdä näitä pareja ja tuollaista minunkin elämä tulee pian olemaan. Kun pystyt muuttaman tuon sisäisen ajatusmaailmasi positiivisemmaksi, tällöin alat myös vetämään haluttua kumppania puoleesi.
Rakkaus löytyy sitten kun on siihen kypsä. Siksi niitä avioeroja on niin paljon kun pari-kolmekymppiset kuvittelevat olevansa kypsiä pariutumaan. Rakkaudella ei ole myöskään mitään tekemistä tahdon kanssa, mitä avioliitossa jankutetaan. Miksi toista ihmistä pitäisi mitenkään omistaa, vuonna 2020?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Nykyään taitaa sitten olla lihavien naisten markkinat...
Aivan kaikenlaisten naisten markkinat. Deittipalveluissa on kaksi kertaa enemmän miehiä käyttäjinä kuin mitä naisia.
Kyllä muakin se harmitti nuorena, mutta nythän he ovat kaikki jo eronneet. Tosin useimmat heistä on menneet uudestaan naimisiin/avoliittoon pari-kolme kertaa ja se touhu ilmeisesti jatkuu heillä loppuelämän. On jännä sivusta seurata kuinka nää jutut muilla menee, että aina heillä on joku ja mulla ei koskaan ketään. Että miten joillakin riittää loputtomiin ottajia ja toiset ovat sellaisia yksinäisiä susia?