Masentaa kun moni muu menee naimisiin ja itse on tälläinen ikisinkku
Miksen minäkin voi jo löytää ihmistä jonka kanssa viettää koko loppu elämä. Ahdistaa ja masentaa. Ennen olin täynnä toivoa ja jaksoin odottaa, mutta nyt minusta on tullut jotenkin malttamaton.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollu kuusi vuotta tinderissä enkä ole ikinä seurustellut.
N24
Eikö siis yksikään niistä lukemattomista miehistä kelvannut sinulle?
Ei vaan toisinpäin.
N24
Tuota nyt ei usko erkkikään.
Kyllä mä ainakin uskon. Ei minustakaan ole kuin 2 miestä ollut kiinnostunut koko elämäni aikana ja hekin olivat varattuja. Enkä edes ole rumilus, sanoisin että ihan sellainen perusnätti. Meikattuna on kehuttu jopa kauniiksi. Tietysti voi olla että minusta on hyvinkin moni mies ollut kiinnostunut ilman että ovat sitä minulle mitenkään paljastaneet, mutta vain pari tyyppiä on siis tehneet aloitteen. Itse olen tehnyt aloitteita paljon enemmän kuin mitä mulle on tehty.
Ihmettelen miksi miehet luulee, että kaikki naiset saavat aloitteita jatkuvasti? Mistä tämä valheellinen mielikuva on peräisin?
Ap on mies, joka tehtailee näitä aloituksia. Tunnistaa siitä, että rakkaudesta ei tietoakaan, eikä päähän mahdu kuin se T-inder.
Lopeta, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen.
Miehistä ei ole kuin harmia.Aika epätodennäköistä että ap olisi nainen.
Nimittäin nainen kun menee tinderiin, niin siellä on kymmeniä miehiä päivässä jotka swaippaavat hänet oikealle. Niistä sitten vaan valitsee sen parhaan.
Ei ole mitään syytä miksi nainen olisi vastentahtoisesti ikisinkku.
Kyllä olen nainen. Eikö nyt nykymaailmassa saa enää parisuhdetta muuten kuin menemällä johonkin tinderiin? Täälläkin saa jatkuvasti lukea kuinka tinderistä haetaan vaan seksiseuraa,,, eli ei kuulosta kovin hyvältä paikalta minunlaiselle.
Pariutuminen on siirtynyt nykyisin tinderiin. Ihan niin kuin vaikka pankkiasiat ovat siirtyneet nettiin. Maailma muuttuu.
Tinderistä ei löydy kunnollisia miehiä. Kunnolliset miehet etsivät muualta seuraa.
Mistä?? Olisi kiva tietää. En edes viitsi mennä neitsytnaisena tinderiin jos siellä on vaan jotain vonkaajia. Johan ne naurais mut ulos sieltä.
"Vaan" vonkaajia? Miehenä olisin ikionnellinen jos saisin huomiota edes vonkaajanaiselta, mutta sellainenkin on jäänyt vain haaveeksi.
Niin miehenä, jos etsit vain seksiseuraa niin olisit tyytyväinen, mutta jos nainen etsii parisuhdetta niin hän tuskin on tyytyväinen, että häntä käytetään vain hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies, joka tehtailee näitä aloituksia. Tunnistaa siitä, että rakkaudesta ei tietoakaan, eikä päähän mahdu kuin se T-inder.
Lopeta, ap.
Voi helvetti, kyllä olen nainen! Ja miksiköhän mainitsen tinderin, no siksi koska sitä aina toitotetaan täällä.
Tuntuu että Tinder saa miehet jotenkin sekoamaan. Vai onko se niin päin että sekopäät sinne juuri hakeutuu?
Vierailija kirjoitti:
Aivan kaikenlaisten naisten markkinat. Deittipalveluissa on kaksi kertaa enemmän miehiä käyttäjinä kuin mitä naisia.
Asia ei ole lähellekään noin. Sanoisin jopa, että miehiä on 3-4 kertaa enemmän kuin naisia. Tämän voit testata vaikka s24-treffeissä. Teet sinne profiilin mahdollisimman vähin hakuperustein, ja voit helposti todeta asian, koska palvelu näyttää profiilien lukumäärän. Samat miehet on tuolla, ja kaikkialla muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Kyllä mä ainakin uskon. Ei minustakaan ole kuin 2 miestä ollut kiinnostunut koko elämäni aikana ja hekin olivat varattuja. Enkä edes ole rumilus, sanoisin että ihan sellainen perusnätti. Meikattuna on kehuttu jopa kauniiksi. Tietysti voi olla että minusta on hyvinkin moni mies ollut kiinnostunut ilman että ovat sitä minulle mitenkään paljastaneet, mutta vain pari tyyppiä on siis tehneet aloitteen. Itse olen tehnyt aloitteita paljon enemmän kuin mitä mulle on tehty.
Ihmettelen miksi miehet luulee, että kaikki naiset saavat aloitteita jatkuvasti? Mistä tämä valheellinen mielikuva on peräisin?
Kyllä huomaa että et ole ollut tinderissä. Pariutumismarkkinoilla on tapahtunut täysi vallankumous tinderin myötä.
Mä olin kauan aikaa sinkku ja mistään muusta en haaveillutkaan kuin parisuhteesta ja rakkaudesta. Ahkerasti ns. heitin verkkoja vesille ja kävin treffeillä. Ei osunut kohdalle sopivaa. Pieniä ja lyhyitä tapailusuhteita parhaimmillaan. Sitten vaan luovutin ja päätin keskittyä itseeni ja luomaan elämääni oman näköiseksi. Ja kappas kummaa, heti löytyi rakkaus. Ja vieläpä tuntuu että elämäni rakkaus.
En tiedä mitä tämä ketään lohduttaa, mutta pointti ehkä oli että keskity itseesi. Tee juttuja jotka tekee sinut onnelliseksi ja pirteäksi. Ehkä silloin vaikutat tasapainoiselta ja iloiselta ja vedät puoleesi huomaamattasi kivoja tyyppejä. Sellainen vinkki vielä; älä etsi täydellisyyttä. Ethän sinäkään ole täydellinen. Älä tee liian isoja kompromisseja (mies ei tahdo lapsia, mutta sinä tahdot ja sitten tyydyt yksinäisyydenpelosta) mutta älä jää kiinni pieniin asioihin kuten miehen pituuteen, ammattiin, koulutukseen, varakkuuteen, pömppikseen jne. Ne on pieniä asioita sen rinnalla että löydät vierellesi turvallisen, kunnioittavan, luotettavan ja rakastavan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan vakavan parisuhteen niin miksi mun pitäisi olla onnellinen tollasesta?
Edes pieni itsetunnon vahvistus siitä, että joku saattaa olla kiinnostunut? On kamalaa elää niin, ettei kukaan koskaan kiinnostu eikä kelpaa naisille edes seksisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Ihmettelen miksi miehet luulee, että kaikki naiset saavat aloitteita jatkuvasti? Mistä tämä valheellinen mielikuva on peräisin?Kyllä huomaa että et ole ollut tinderissä. Pariutumismarkkinoilla on tapahtunut täysi vallankumous tinderin myötä.
Enkä ole aikeissa sinne myöskään mennä. Miksi miehet hengaavat siellä hermojaan menettämässä vaikka tilanne on heidän kannalta täysin toivoton? Huomattavasti paremmat mahdollisuudet saada nainen on jutella naisten kanssa livenä. Silloin et ole vain yksi tuhansista sen naisen näkökentässä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus nimenomaan on tahdon asia.
Tahdon rakastaa tätä ihmistä tuli mitä tuli. Asiaan liityyy olennaisesti kunniotus.
Ensihuuma ja ihastuminen ei ole rakkautta. Se on ihastumista ja silkka himoa. Kun viimeistään noin kolmen kuukauden päästä elämä asettuu ja huomaa että hetkinen, tuollahan on nenäkarvoja tai luomi poskessa mitä ei ole aiemmin nähnyt tai että pitää aina hattua myös sängyssä niin siinä kohtaa teet valinnan.
Tahdotko vai et tahdo rakastaa ja kunnioittaa tätä ihmistä ja jatkaa tutustumista hänen kanssa.
Valmiiksi ette tule koskaan. Tai jos tulette niin eroatte.
no minulla ja miehelläni ei oikein voi pistää minkään ensihuuman tai himon piikkiin, kun se sellainen söpöily ja toisesta hullaantuminen kesti 6-7vuotta. luuletko että emme noiden vuosien aikana jo tunteneet toisiamme? joten ei voi pistää pelkän ensihuuman piikkiin, meillä kesti ällösöpö romanssi tosi pitkään ja silti meidänkin suhde on lähtenyt rankkaan alamäkeen. että jos meidänkin noin kauan kestänyt "unelmien rakkaus" vaihe silti onnistui kääntymään huonoon suuntaan, niin en usko että on olemassa mitään suhde onneloita joita sinkkujen pitäisi muka kadehtia.
minusta on valheellista pitää yllä jotain kulissia suhteiden ja avioliittojen romanttisuudesta, kun tosiasia on että niissä ei ole mitään helppoa ja loppupeleissä ei ole kyse rakkaudestakaan vaan sinunkin mainitsemastasi tottumuksesta ja tahtotilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan vakavan parisuhteen niin miksi mun pitäisi olla onnellinen tollasesta?
Edes pieni itsetunnon vahvistus siitä, että joku saattaa olla kiinnostunut? On kamalaa elää niin, ettei kukaan koskaan kiinnostu eikä kelpaa naisille edes seksisuhteeseen.
Ei se ole naiselle mikään haluttavuuden merkki että mies haluaa tyhjentää kassinsa häneen eikä mitään muuta. Miehet panee mitä tahansa elollista lihamöykkyä.
Kyllä musta tuntuu, että paljon suurempaa ahdistusta siinä tulisi olemaan sen toisen kanssa, kun alun "ihanaa, mahtavaa"-vaiheesta päästään. Silloin alkaa se mielensäpahoitus ja konfliktien haku ties mistä asioista ja toinen alkaa vaan ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän jos näet asian tuosta näkökulmasta, mutta naisen näkökulmasta se ei ole kiinnostusta vaan sitä ettei ole tarpeeksi hyvä parisuhteeseen ja toinen haluaa vain hyväksikäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Ihmettelen miksi miehet luulee, että kaikki naiset saavat aloitteita jatkuvasti? Mistä tämä valheellinen mielikuva on peräisin?Kyllä huomaa että et ole ollut tinderissä. Pariutumismarkkinoilla on tapahtunut täysi vallankumous tinderin myötä.
Höpö ja höpö, ihmiset pariutuvat kuten ennenkin. Ne pariutumisperusteet on ihan samat.
Tinder on pelkkä hölmöjen rahastussovellus. Edes tuon kun se ap (joka on mies) tajuaisi
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kauan aikaa sinkku ja mistään muusta en haaveillutkaan kuin parisuhteesta ja rakkaudesta. Ahkerasti ns. heitin verkkoja vesille ja kävin treffeillä. Ei osunut kohdalle sopivaa. Pieniä ja lyhyitä tapailusuhteita parhaimmillaan. Sitten vaan luovutin ja päätin keskittyä itseeni ja luomaan elämääni oman näköiseksi. Ja kappas kummaa, heti löytyi rakkaus. Ja vieläpä tuntuu että elämäni rakkaus.
En tiedä mitä tämä ketään lohduttaa, mutta pointti ehkä oli että keskity itseesi. Tee juttuja jotka tekee sinut onnelliseksi ja pirteäksi. Ehkä silloin vaikutat tasapainoiselta ja iloiselta ja vedät puoleesi huomaamattasi kivoja tyyppejä. Sellainen vinkki vielä; älä etsi täydellisyyttä. Ethän sinäkään ole täydellinen. Älä tee liian isoja kompromisseja (mies ei tahdo lapsia, mutta sinä tahdot ja sitten tyydyt yksinäisyydenpelosta) mutta älä jää kiinni pieniin asioihin kuten miehen pituuteen, ammattiin, koulutukseen, varakkuuteen, pömppikseen jne. Ne on pieniä asioita sen rinnalla että löydät vierellesi turvallisen, kunnioittavan, luotettavan ja rakastavan ihmisen.
Olen ajatellut että pitäisi tehdä noin ja yrittänytkin, mutta aina kun menee hieman aikaa ja huomaa olevansa vieläkin yksin niin alkaa sellainen ahdistus että oikeasti pitäisi tehdä jotain asialle ennenkuin on liian myöhäistä. Häiritsee viettää ns. parhaat vuotensa yksin... mutta kai se on sitten kestettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei vaan toisinpäin.
N24
Höpö ja höpö, ihmiset pariutuvat kuten ennenkin. Ne pariutumisperusteet on ihan samat.
Tinder on pelkkä hölmöjen rahastussovellus. Edes tuon kun se ap (joka on mies) tajuaisi
Hei nyt Ihan oikeasti, ei ole kiva että tulee hakemaan apua tänne ja sitten mitätöidään ja syytetään vielä että valehtelee. Jos et usko niin mene toiseen keskusteluun, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän jos näet asian tuosta näkökulmasta, mutta naisen näkökulmasta se ei ole kiinnostusta vaan sitä ettei ole tarpeeksi hyvä parisuhteeseen ja toinen haluaa vain hyväksikäyttää.
Tuossa on se iso ero naisten ja miesten välillä. Naisille seksi on henkistä yhteyttä ja miehille se on jyystöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu, mutta rehellisesti ap kerrohan mitä olet tehnyt asian eteen? Tiedätkö minkälaisen miehen haluat? Lopeta itsesäälissä rypeminen ja valitus, ei ne tuo sinulle rakkautta vaan lisää pahaa oloa. Ole onnellinen toisten puolesta, äläkä ole katkera ja pahansuopa. Keskity siihen mitä juuri sinä haluat.
Tiedän että pitäisi mutta välillä se epätoivo iskee ja siihen jää sitten vellomaan eikä tiedä miten eteenpäin kun joka kerta sama lopputulos. Sitten taas tuntuu että itsessä on jotain vialla vaikka kuinka yrittää parantaa.
Listaa paperille asiat mitä haluat ja lähde niitä kohden. Eyes on the prize darling! Murhe näyttää olevan sinulle tunnelukko. Jos et omin avuin pääse yli niin suosittelen terapiaa tai jotain harrastusta mistä todella pidät. Sinussa ei ole mitään vikaa, mutta kukaan ei ole täydellinen. Keskity vahvuuksiin ja kohenna heikkouksia ja mieti miten voisit muuttaa ne voimavaroiksi.
Kuvailemasi ei ole rakkautta vaan parisuhde. Parisuhde ja avioliitto tarvitsevat tahtoa. Oikea rakkaus on toisen ihmisen kunnioittamista, hyväksymistä, totuus. Sen huomaa kun tulee kohdalle. Siinä ei tarvita sormuksia, lippulappusia, ehtoja ja tahtoja.