Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että ärsyttää, Ostin kaverille kalliita hienoja konvehteja..

Vierailija
07.04.2014 |

Kaverilla oli siis pienet juhlat mihin vein n 20€ arvoisen konvehtirasian. Noh kaverini lapset pörräsivät siinä keittiössä ja kaverini päätti hankkiutua lapsista eroon antamalla lapsille sen konvehtirasian (meni omaan huoneeseen mussuttamaan sitä.

ei jumalauta tollaset hienot konvehdit ole lapsia varten...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:46"]

Kaverin lapset 12v ja 17v. Kuvittelisin että pärjävät 1,5 tuntia itsekseen.

Oli puhetta kasvohoidosta joskus kun kortti oli jo mennyt umpeen. Kysyin että mitä tykkäsit ja kaveri meni hiljaiseksi. Kysyin että etkö käynyt ollenkaan niin myönsi.

Ajattelin että olisi ollut kiva yllätys yksinhuoltajalle.

[/quote]

Voi ei... Ainakin minusta tuollainen yllätys olisi ollut todella ihana! Harmi, ettei ystäväsi sitä saanut käytettyä. 

Vierailija
22/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:46"]

Kaverin lapset 12v ja 17v. Kuvittelisin että pärjävät 1,5 tuntia itsekseen.

Oli puhetta kasvohoidosta joskus kun kortti oli jo mennyt umpeen. Kysyin että mitä tykkäsit ja kaveri meni hiljaiseksi. Kysyin että etkö käynyt ollenkaan niin myönsi.

Ajattelin että olisi ollut kiva yllätys yksinhuoltajalle.

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:59"]

Mä ostin kaverille synttärilahjaksi hemmottelulahjakortin kasvohoitoon. Oli jättänyt käyttämättä sen, vähänkö otti aivoon.

Olisi kertonut ettei halua niin olisin käyttäyt vaikka itse.

[/quote]

Kuuluiko siihen lastenhoito?

[/quote]

[/quote]mikäli normaalit lapset niin tottakai pärjäävät yksin tai kaksin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:26"]

Oletitko kaverisi arvostavan kalliita konvehteja? Itse pyrin miettimään tuliaiseni saajan mukaan. En oleta automaattisesti saajan arvostavan samoja asioita kuin minäkin. Toki huteja tulee. Lahjan saajalla on kuitenkin oikeus käyttää lahja parhaaksi katsomallaan tavalla: nauttia itse, antaa eteenpäin, jakaa vieraille tai vaikka lapsille... 

[/quote]

Komppi koko tekstistä, mutta erityisesti alkupäästä. Itse harrastan oluen panemista. Valmistan siis olutta käsityönä alusta asti mäskäämällä ja teen ainoastaan laatuoluita. Tavallista bulkkilageria (sitä mitä yli 90% suomalaista juo) en pane laisinkaan. Oluen paneminen on kohtuullisesti aikaa vaativaa hommaa. Pelkkä panopäivä ei vie kuin normaalin työpäivän verran, mutta pesemisineen desifionteineen, pullotuksineen, korkituksineen, etiketöinteineen, siihen saa kulumaan vielä tuntikausia lisää. Tietysti myös käyminen ja etenkin kypsytys vaatii paljon aikaa. Parhaita oluita saatetaan kypsyttää useita vuosia.

Olisi todellakin helmiä sioille viedä jotain vuosia kypsytettyä vahvaa belgiolutta jollekin karjalan lipittäjälle. Vien siis lahjaksi omia tuotteitani, mutta vain harvoille ja valituille, jotka niiden päälle jotain ymmärtää. 

Vierailija
24/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AH! Mulle olisi kelvannut suklaat, enkä olisi kyllä antanutt lapsille!

Vierailija
25/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:25"]

Pelkkä panopäivä ei vie kuin normaalin työpäivän verran,  

[/quote]

Lienen väsynyt, sillä mua naurattaa toi kohta. Sori, tiedän kyllä että ko. verbiä käytetään oluen valmistamisen yhteydessä, mutta silti. Hihihihi!

Vierailija
26/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:57"]

Muistat jatkossa, että ei helmiä sioille. 

[/quote]lisäisin tuohon vielä että ei mopolla mahottomia

Vierailija
27/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletitko kaverisi arvostavan kalliita konvehteja? Itse pyrin miettimään tuliaiseni saajan mukaan. En oleta automaattisesti saajan arvostavan samoja asioita kuin minäkin. Toki huteja tulee. Lahjan saajalla on kuitenkin oikeus käyttää lahja parhaaksi katsomallaan tavalla: nauttia itse, antaa eteenpäin, jakaa vieraille tai vaikka lapsille... 

[/quote] jonkinlaiset tavat täytyy omata, antaa lapsille myöhemmin mutta ei silloin kun antaja paikalla

Vierailija
28/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:17"]

Mä ostin kaverille synttärilahjaksi hemmottelulahjakortin kasvohoitoon. Oli jättänyt käyttämättä sen, vähänkö otti aivoon.

[/quote]

Kuuluiko siihen lastenhoito?

[/quote]

Osuva ja totta!

[/quote]

Kättärillä ainakin napanuora katkaistaan synnytyshuoneessa. Mutta en tiedä muiden sairaaloiden käytäntöjä.

[/quote]

Noilla lahjakorteilla tahtoo olla lyhyet voimassaoloajat.

[/quote]

No jaa.. Mun saamissa ja antamissa lahjakorteissa on ollut vuos.

Vierailija
29/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:59"]Mä ostin kaverille synttärilahjaksi hemmottelulahjakortin kasvohoitoon. Oli jättänyt käyttämättä sen, vähänkö otti aivoon.

[/quote]

Ot, mutta omat vanhempani ovat olleet todella mestareita hassaamaan lahjakortteja. Heille on annettu lahjakortteina lähinnä viikonloppulomia hotelleihin ja risteilyille, mutta eivät ole ikinä niitä käyttäneet. Molemmat ovat työnarkomaaneja ja varsinkin isä reissaa paljon työkseen, joten vapaa-aikana heille on luksusta, kun ei tarvitse inahtaa yhtään minnekään. Tyhmää tietysti, etteivät anna niitä vaikka eteenpäin.

Vierailija
30/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös antanut lahjakortin ystävälle, joka jätti lahjan käyttämättä. Harmittaa, sillä vaikka kyseessä oli "vain" lahjakortti, niin ajatusta oli kovasti mukana eikä muuta lahjaa annettu. Sinne jäi pölyttymään sitten sekin lahja käyttämättä :(

Vierailija
31/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös antanut lahjakortin ystävälle, joka jätti lahjan käyttämättä. Harmittaa, sillä vaikka kyseessä oli "vain" lahjakortti, niin ajatusta oli kovasti mukana eikä muuta lahjaa annettu. Sinne jäi pölyttymään sitten sekin lahja käyttämättä :(

Vierailija
32/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kanssa lAhjakortin kasvohoitoon. kaverini kyllä tiesi, että minulla oli ollut juuri ruusufinni kasvoissa ja myös atooppista ihottumaa otsasssa. En voinut mennä silloin, ja kortti oli voimassa vain pari kuukautta. 

Vierailija
34/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sain kerran arvokkaan lahjakortin kampaamoon. En voinut tunteelleni mitään: lahja loukkasi minua. Omasta mielestäni minun hiuksissani mitään vikaa ollut. Samalla tavoin olisin loukkaantunut kasvohoidosta. Nykyisin läheiseni tietävät etten halua lahjoja, mutta jos jotakin haluavat tuoda niin sitten kukkia tai jos olen laittanut illallisen niin viinipullo on myös ok. 

Vierailija
35/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:12"]

[/quote]

Onpa ajattelemattomasti tehty. Olisi tosiaan antanut sen sulle takaisin! Yleensä lahjakortit on aika arvokkaita. Monestihan sellainen lahja annetaan, kun ei haluta tuoda mitään turhaa tavaraa.  

[/quote]

En mä ainakaan kehtaisi antaa lahjaa takaisin. Eikö se olisi vielä epäkohteliaampaa. Mistä edes sait tietää, ettei hän käyttänyt lahjakorttia?

[/quote]

Minua ainakin harmittaisi enemmän se, että olisin laittanut vaikkapa 80 euroa lahjakorttiin, jota käytännössä menisi ihan kankkulan kaivoon. Voisihan lahjan saanut vaikka sanoa, että valitettavasti hän ei ehdi (tai jostain syystä voi) hoitoa käyttää, joten haluaisiko lahjan antaja käyttää sen itse. 

Ostin kummilapselle leffaliput. Jäi käyttämättä. Ostin miehelle hierontalahjakortin. Jäi käyttämättä. Ostin anopille lahjaksi lahjakortin jolla voi syödä jossain, käyttää hemmotteluhoitoon tai vaikka siivoukseen. Jäi käyttämättä.

Enpä osta enää mitään.

(7)

[/quote]

Vierailija
36/41 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: lahjakortin antaminen ei tarkoita, että vastaanottajassa on jotain vikaa...

Vierailija
37/41 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:59"]

[/quote]

Sain kerran arvokkaan lahjakortin kampaamoon. En voinut tunteelleni mitään: lahja loukkasi minua. Omasta mielestäni minun hiuksissani mitään vikaa ollut. Samalla tavoin olisin loukkaantunut kasvohoidosta. Nykyisin läheiseni tietävät etten halua lahjoja, mutta jos jotakin haluavat tuoda niin sitten kukkia tai jos olen laittanut illallisen niin viinipullo on myös ok. 

[/quote]

Loukkaannuit siitä, että sait kampaamoon arvokkaan lahjakortin??? Ihan pahaa tekee, että joillakin on niin julmia läheisiä, että ihan vain pilkatakseen antavat lahjaksi lahjakortteja kampaajalle tai kasvohoitoon.

Vierailija
38/41 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen lahjakortti unohtuu aika herkästi arjen kiireissä.Ei vastaanottaja sitä pahalla tarkoita, mutta aika menee sen verran nopeaa ja jotkut epäoleelliset jutut saattaa unohtua.

Vierailija
39/41 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:25"]

[/quote]

Komppi koko tekstistä, mutta erityisesti alkupäästä. Itse harrastan oluen panemista. Valmistan siis olutta käsityönä alusta asti mäskäämällä ja teen ainoastaan laatuoluita. Tavallista bulkkilageria (sitä mitä yli 90% suomalaista juo) en pane laisinkaan. Oluen paneminen on kohtuullisesti aikaa vaativaa hommaa. Pelkkä panopäivä ei vie kuin normaalin työpäivän verran, mutta pesemisineen desifionteineen, pullotuksineen, korkituksineen, etiketöinteineen, siihen saa kulumaan vielä tuntikausia lisää. Tietysti myös käyminen ja etenkin kypsytys vaatii paljon aikaa. Parhaita oluita saatetaan kypsyttää useita vuosia.

Olisi todellakin helmiä sioille viedä jotain vuosia kypsytettyä vahvaa belgiolutta jollekin karjalan lipittäjälle. Vien siis lahjaksi omia tuotteitani, mutta vain harvoille ja valituille, jotka niiden päälle jotain ymmärtää. 

[/quote]

Ai herranjumala, olet ihana!!! Saanko tulla kylään?!? Rakastan olutta! Harmittaa ihan vietävästi kun en ole saanut vuosiin kunnon tummaa olutta. Eräs sukulaiseni kävi aina hamstraamassa sitä Euroopan-reissuillaan ja maistelimme yhdessä. Hän on valitettavasti nyt edesmennyt :(

Ei tee mieli juoda enää olutta ollenkaan kun Suomessa ei saa hyvää. Olen myös harkinnut tekeväni itse. Keskiajalla joka torpassa pantiin oluet itse joten ehkä minäkin osaisin. (Huom. Maistelu tarkoittaa sitä että joimme aina yhden tai kaksi olutta PUOLIKSI :D)

Vierailija
40/41 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:14"]Mä sain kanssa lAhjakortin kasvohoitoon. kaverini kyllä tiesi, että minulla oli ollut juuri ruusufinni kasvoissa ja myös atooppista ihottumaa otsasssa. En voinut mennä silloin, ja kortti oli voimassa vain pari kuukautta. 

[/quote]

No et sitten kysynyt hoitopaikasta voiko sen vaihtaa käsi tai jalkahoitoon tai vaikka hierontaan. Se rahahan on jo kosmetologilla ja sille ihan sama minkä samanarvoisen hoidon tekee. Voimassaoloaikaakin voi varmasti jatkaa kun vain kysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme