Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut ooolala.fistä, ovatko tuotteet aitoja?

Vierailija
07.04.2014 |

Nytkin halvalle Mulberryä, Korsia ja Burchia,voiko olla aitoja? Firmalla on Y-tunnus ja kaikki ja yhteistyössä blogien kanssa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaa...

Vierailija
2/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli eilen postista lv.n vintage laukku. Ei ollut aitoustodistuksia, ei laukku pussukkaa yms. Sitä oltiin myös käytetty, koska vetoketjun kultainen osa oli kulunut. Mieheni soitti samana päivänä asiakaspalveluun, ei vastattu, koska ilmeisesti oli jo kiinni. Tänä aamuna mieheni puhelimeen soitettiin asiakaspalvelusta ja siellä tarkennettiin tämä lv vintage asia. Elikkäs vintage laukut ovat noin 90-2000 lukua, vähän käytettyjä, mutta kuvan mukaisia. Laukun sisältä kuin uusi! Lv.n monogrammit havaittavissa. Pitää siis muistaa, jos näitä tilailee, että voivat olla hieman kuluneita, mutta hyvin edullisiahan ne ovat:)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin uino sanoo bloginsa kommenttiboksissa (uusin postaus) että aitoja oN!

Vierailija
4/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhteydessä asiakaspalveluun aiemmin. Todistelivat tuotteiden olevan aitoja, ja että aitoustodistus tulee mukana.
Lisäksi tuotteillahan on palautusoikeus ja rahat takaisin takuu jos ei miellytä.
Voihan niitä varmasti käydä jossain liikkeissä näyttämässä ammattilaisille, ja varmistuttamassa että ovatko aitoja. Siihenhän ei mitkään aitoustodistukset vaikuta, jotka voi kuka tahansa tehdä...

Vierailija
5/10 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hyvät keskustelijat,

Itse Ooolalassa työskentelevänä voin ihan omakohtaisesti taata että myydyt vintagelaukut ovat aitoja. Huomaattehan että tuotteet tosiaan ovat vintagea, eli rakkaudella käytettyjä mutta hyväkuntoisia merkkilaukkuja – tämän ansiosta lompakkoystävälliset hinnat.

Jokainen tuote on tarkasti valikoitu, ja sekä autenttisuus että laatu tarkastettu brändin oman edustajan toimesta. Voitte siis olla varmoja että Ooolala-ostokset ovat aitoja ja laadukkaita. Olettehan toki yhteyksissä asiakaspalveluumme mikäli kaipaatte lisätietoja!

Tiina / Ooolala.fi
+358 923 163 923 (ma-pe klo 9-17)
asiakaspalvelu@ooolala.fi

Vierailija
6/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko  ukana aitoustodistusta? musta toi haiskahtaa vähän...

Vierailija
7/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että eivät ole aitoja, muttei perustellut sitä. Haluaisin minäkin tietää luotettavasti ovatko aitoja, ja jos ei niin mstä feikkiyden huomasi. Olen kuullut että mukana tulisi aitoustodistukset ja kaikki, mutta jollekin kuulema oli Vuittonin liikkeessä sanottu, että ei ole aito mutta tämäkään ei kertonut sen tarkemmin.

Vierailija
8/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan aitoja ovat, luotettavasti voin kertoa. tosin en voi kertoa mistä tiedän, kun asiaa ei vielä ole julkaistu, mutta kyllä niitää voi surutta ostella, ja takuulla saa aitoa kamaa.

Vierailija
9/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se todennäköisesti on sitä.

Vierailija
10/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aitoja,itse tilasin joskus viime vuonna sieltä Louis Vuittonin Keepallin. Maksoi vain 500e,kun normaalisti se on reilusti yli 1000e. :-) vintageahan ne on,mutta nahka on upean näköistä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi