Punainenlanka, sininensilmä AAARGH OPETELKAA SAATANA KIRJOITTAMAAN!
En käsitä, mikä on oppiessa mennyt vikaan, jos ei tajua keltainenperuna kirjoitettavan ERIKSEEN. Eihän tuo edes kuulosta oikealta!
Minulla on vihreät housut
Vs.
Minulla on vihreäthousut
Joo, takaisin koulun__penkille idiootit
Kommentit (22)
Kyllä mä osaan, pitää saatana olla tosi dille jos kirjoittaa värit noin! Osaan kirjoittaa: mulla on punaiset pahanhajuisetsukat
Peace, love and poopdiapers blogi täysi näitä kirjoitusvirheitä, mutta häneltä onkin jäänyt yläaste kesken.
MUtta: ostin kevytmaitoa ja menin karuselliin. Kiinan läpi vitrtaa Keltainenjoki. Päättyyköhän se Mustaanmereen? Vai Kuolleeseenmereen?
Idiootit taas pätee asioista, mistä ei tiedä mitään.
Tyynimeri, Punainenmeri ja Mustameri ovat erisnimiä. Punainenperse ja hikinentissi eivät.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 16:53"]En käsitä, mikä on oppiessa mennyt vikaan, jos ei tajua keltainenperuna kirjoitettavan ERIKSEEN. Eihän tuo edes kuulosta oikealta!
Vs.
Minulla on vihreäthousut
Joo, takaisin koulun__penkille idioot
Ja yhdyssanat. Vituttaa. Palo auto, akku pora kone (näinkin olen nähnyt kirjoitettavan!). Vituttaa.
Oli huonopäivä, nyt tekee mieli isoa kuumaakuppia kahvia, koska kahvi hammasta kolottaa.
Syvä sini silmissäsi, hurmaavissa sinisilmissäsi ;)
t: kiälimies
Mitäs jos järjestäisit itsellesi ihan oman keskustelupalstan, niin saisit keskustella arvoisassasi seurassa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 17:43"]
Mitäs jos järjestäisit itsellesi ihan oman keskustelupalstan, niin saisit keskustella arvoisassasi seurassa.
[/quote]
Reps todellakin. Ei ole pakko olla täällä, jos noin ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 17:02"]
MUtta: ostin kevytmaitoa ja menin karuselliin.
[/quote]
Ettet vaan joutunut karuun selliin.
Mulla on kaveri joka kirjoittaa seuraavanlaisia yhdyssanoja:
-ukkonlua
-koirankans
-Mikontelkkari
Ja on tehnyt tätä jo ennen ennakoivan tekstinsyötön keksimistä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 16:53"]En käsitä, mikä on oppiessa mennyt vikaan, jos ei tajua keltainenperuna kirjoitettavan ERIKSEEN. Eihän tuo edes kuulosta oikealta!
Vs.
Minulla on vihreäthousut
[/quote]
Nykyään kirjoitetaan mobiililaitteilla. Pitää ymmärtää äidinkielellisiä virheitä, kännykällä voi joskus lipsahtaa väärin.
Jos et tätä yksinkertaisuutta tajua, suosittelen vihanhallintakurssia, etteivät nämä Vauva-palstan mobiilivirheet tuhoa elämääsi täysin :)
[/quote]
Seli seli. Kaikissa mobiililaitteissa on välilyöntinäppäin. Mikseisemobiililaitemuutenkirjoitakaikkiasanojayhteenpötköön?
Kyllä tuo hirveä kielen rääkkäys ärsyttää ketä tahansa.Jos olette sitä mieltä,että turhasta naristaa,niin kirjoittakaa ihan mitä haluttaa ja miten haluttaa.Lähinnä nauran kun luen näitä tekstejä ja niiden koomisia sanoja.Lyön toki itse myös usein väärin,mutta suuremmat virheet korjaan ennenkuin lähetän yleiseen jakeluun.
Minulla on raappa housuissa ruskeat jarrutus jäljet. Saatana!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 18:17"]
Mulla on kaveri joka kirjoittaa seuraavanlaisia yhdyssanoja:
-ukkonlua
-koirankans
-Mikontelkkari
Ja on tehnyt tätä jo ennen ennakoivan tekstinsyötön keksimistä.
[/quote]
Hetken kesti tavata tuo "ukkonlua". Siis: ukon luo? Aika luovaa kyllä.. Koirankans on vähän kuin viroa, jossa merkitykseltään kanssa-sanaa vastaava -ga on sijamuoto, eli se kirjoitetaan edellisen sanan kanssa yhteen.
Vs.
Minulla on vihreäthousut
[/quote]
IMEKYRPÄÄ!!!
Vs.
Minulla on vihreäthousut
[/quote]
Nykyään kirjoitetaan mobiililaitteilla. Pitää ymmärtää äidinkielellisiä virheitä, kännykällä voi joskus lipsahtaa väärin.
Jos et tätä yksinkertaisuutta tajua, suosittelen vihanhallintakurssia, etteivät nämä Vauva-palstan mobiilivirheet tuhoa elämääsi täysin :)