Mies vastustaa mun yrittäjyyttäni.
Mutta en aio luopua tästä haaveesta, jos luopuisin joutuisin olemaan vaan kotona lapsen kanssa eikä se ole mun juttuni.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:05"]
joko ilmoitit kelaan, että lapsilisät maksetaan tästä lähtien sinun tilillesi?
[/quote]
Ei se tähän kejuun kuulu se asia mitenkään.
Oletko käynyt liikevaihtosuunnitelmasi ja laskelmiesi kanssa juttelemassa kenenkään ulkopuolisen asiantuntijan kanssa?
Sä olet nyt saanut päähäsi että ostat sen R-Kioskin. En kyllä mitenkään käsitä että miten kuvittelet pystyväsi tekemään töitä, olethan monisairas ja heikkolahjainen? Eikö olisi parempi käyttää ne rahat oman asunnon etsimiseen, lähtisit sen miehen ja lapsen luota kun sitähän sä ennenkaikkea haluat.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:22"]
Sä olet nyt saanut päähäsi että ostat sen R-Kioskin. En kyllä mitenkään käsitä että miten kuvittelet pystyväsi tekemään töitä, olethan monisairas ja heikkolahjainen? Eikö olisi parempi käyttää ne rahat oman asunnon etsimiseen, lähtisit sen miehen ja lapsen luota kun sitähän sä ennenkaikkea haluat.
[/quote]
Miksi en pystyisi töitä tekemään? ja eihän jollain 20 000€ saa asuntoa ja mä rakastan mun miestäni. Olisiko se muka yksin parempi jossain vuokrayksiössä työttömänä?
Olet itse sanonut, ettet pysty tekemään työtä, mutta eläkkeelle et pääse.. Mkset hakisi vaikka työkokeiluun tai harjoitteluun?saisit työmarkkinatuen sekä 9 euroa päälle. Ja miten voit rakastaa miestä, joka ei osta edes lapsellenne kevätvaatetta?
Jaa'a. Mikähän mahtaa olla liikeidea? Mieheltä siihen tuskin tarvitaan lupaa, mutta miksi hän vastustaa sitä? Liittyykö siihen suuri taloudellinen riski vai pelkääkö ehkä että työmäärä kasvaa kohtuuttomaksi ja vie kaiken ajan?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:32"]
[/quote]
Miksi en pystyisi töitä tekemään? ja eihän jollain 20 000€ saa asuntoa ja mä rakastan mun miestäni. Olisiko se muka yksin parempi jossain vuokrayksiössä työttömänä?
[/quote]
Olin jo vastaamassa että KYLLÄ, se olisi parempi mutta sitten muistin että eihän sinulle mikään vastaus kelpaa.
Huomaa kyllä että olet heikkolahjainen, jo pelkästään siitäkin että tuollaista miestä rakastat.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:38"]
Olet itse sanonut, ettet pysty tekemään työtä, mutta eläkkeelle et pääse.. Mkset hakisi vaikka työkokeiluun tai harjoitteluun?saisit työmarkkinatuen sekä 9 euroa päälle. Ja miten voit rakastaa miestä, joka ei osta edes lapsellenne kevätvaatetta?
[/quote]
Koska en ole päässyt mihinkään työkokeiluun enkä harjoitteluun vaikka olen sitä työkkäristä pyytänyt. Sanovat vaan että terveitäkin työttömiä paljon ja paikkoja vähän niin se täälläpäin on. Ja kevätvaateasiat on selvitetty,lapsella on ihan kiva kevätpuku.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:43"]
[/quote]
[/quote]
Olin jo vastaamassa että KYLLÄ, se olisi parempi mutta sitten muistin että eihän sinulle mikään vastaus kelpaa.
Huomaa kyllä että olet heikkolahjainen, jo pelkästään siitäkin että tuollaista miestä rakastat.
[/quote]
Mikäköhän mun miehessä on vikana?ja mä en ainakaan halua muuttaa johonkin slummiin vuokrayksiöön yksin kun mulla ei edes ole sukulaisia tms siellä saisin vuosikymmenet ihan yksin olla.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:39"]
Jaa'a. Mikähän mahtaa olla liikeidea? Mieheltä siihen tuskin tarvitaan lupaa, mutta miksi hän vastustaa sitä? Liittyykö siihen suuri taloudellinen riski vai pelkääkö ehkä että työmäärä kasvaa kohtuuttomaksi ja vie kaiken ajan?
[/quote]
Pelkää taloudellista riskiä plus työmäärää, koska itse tekee yrittäjänä 10-12 tunnin päiviä eikä kerkiä pitämään lomaa niin lapsen hoitojärjestelyt menisi sitten uusiksi.
Kuulehan, juuri viime viikolla sanoit hankkivasi itsellesi työpaikan ja sitten kerroit, että onnistui, sait puhelinmyyjän työn. Miksi et nyt tee sitä työtä vaan taas vedät samaa vanhaa virttäsi aaveellä?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:54"]
Kuulehan, juuri viime viikolla sanoit hankkivasi itsellesi työpaikan ja sitten kerroit, että onnistui, sait puhelinmyyjän työn. Miksi et nyt tee sitä työtä vaan taas vedät samaa vanhaa virttäsi aaveellä?
[/quote]
Se puhelinmyyjän työ alkaisi vasta kesäkuun alussa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:54"]
[/quote]
Se puhelinmyyjän työ alkaisi vasta kesäkuun alussa.
[/quote]
:D
Oon usein miettiny, että ootko oikeasti tuollainen, kuin kirjoitat,vai keksitkö vaan legendaa ajan kuluiksi...
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mikäköhän mun miehessä on vikana?ja mä en ainakaan halua muuttaa johonkin slummiin vuokrayksiöön yksin kun mulla ei edes ole sukulaisia tms siellä saisin vuosikymmenet ihan yksin olla.
[/quote]
Mitähän vikaa sun miehessä tosiaan on, mietitäänpä. Näin äkkiseltään tulee ensimmäisenä mieleen se että ei kunnioita sua ollenkaan vaan alistaa sua kaikin tavoin, etenkin näissä raha-asioissa että sulla ei ole yhtään omaa rahaa käytettävissä.
Ja etkö sä ole sanonut että haluaisit olla rauhassa. Eikö sitten kannattaisi muuttaa jonnekin keskelle metsää yksin niin ei lapsi tai mies, tai kukaan häiritsisi.
Miten sä pystyisit olemaan yrittäjä, kun et pysty menemään töihin etkä pysty opiskelemaan? Sullahan on niitä sairauksia jotka invalidisoi sut täysin, etkä niiden takia ole tähän mennessä pystynyt tekmään mitään. Miten sä siis ihan oikeasti pystyisit pyörittämään omaa yritystä?
Kyllä hän aina joskua antaa rahaa ja saanhan mä asua täällä plus ruokaa yms en ikipäivänä tulisi yksin jollain työmarkkinatuella toimeen ja mä olen joskus asunut korvessa en halua ikinä enää sinne.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 10:43"]
Miten sä pystyisit olemaan yrittäjä, kun et pysty menemään töihin etkä pysty opiskelemaan? Sullahan on niitä sairauksia jotka invalidisoi sut täysin, etkä niiden takia ole tähän mennessä pystynyt tekmään mitään. Miten sä siis ihan oikeasti pystyisit pyörittämään omaa yritystä?
[/quote]
No mitä mä sitten tekisin?olen loppuelämän vain kotona. Kai mun jotain on yritettävä.
Eikö sulla oo ystäviä ollenkaan?
joko ilmoitit kelaan, että lapsilisät maksetaan tästä lähtien sinun tilillesi?