Onko teillä aina kotona jääkaapissa juustoa leivän päälle, vai pelkkää voita?
Kommentit (49)
Juustosiivu + salaatti, tomaatti ja kurkku.
Mulla on aina jääkaapissa Fetaa, usein Mozzarellaa, välillä leipäjuustoa ja tuorejuustoja.
Hyvin harvoin mitään pitkään kypsytettyjä juustoja.
Vierailija kirjoitti:
Salaatinlehti kurkku tomaatti puikula
Ruispala salaatinlehti, tuorekurkku, jalapeno, persilja ja korianteri ja rucola.
Juustoja on aina jääkaapissa, leipä saattaa joskus loppua.
En syö juurikaan leipää, mutta puuron sekaan on aina raijuustoa.
Oivariinia, kinkkua, kalkkunaa, juustoa, meetwurstia, maksamakkaraa. Nämä löytyy vakiona.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lopettanut juuston ja leikkeleiden ostamisen, en mistään periaatesyistä, vaan sen takia koska mun mielestä ne on vain ylimääräistä tarpeetonta rasvaa ja ravintoa leivän päällä loppuen lopuksi, ainakin tämmöiselle ihmiselle joka yrittää pudottaa painoa. Eihän päivän tärkeimpiin ruoka-aineisiin kuulu juustot, eikä leikkeleet, ne ovat sieltä turhimmasta päästä.
Monet ovat tottuneet siihen, että niitä kuuluu laittaa leivän päälle, mutta ei kuulu. Ne on turhaa ravintoa, eivät ne vastaa mitään ateriaa. Melkoinen ahaa elämys se oli tämäkin ymmärtää.
Ketjun aloituksessa ei kysytty kuuluuko juusto leivän päälle.
Itse syön juuston juustona ja joskus saatan lisätä siihen jopa leipää mutta juusto voi siis syödä minkä kanssa vaan tai ihan pelkiltään.
Juusto on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lopettanut juuston ja leikkeleiden ostamisen, en mistään periaatesyistä, vaan sen takia koska mun mielestä ne on vain ylimääräistä tarpeetonta rasvaa ja ravintoa leivän päällä loppuen lopuksi, ainakin tämmöiselle ihmiselle joka yrittää pudottaa painoa. Eihän päivän tärkeimpiin ruoka-aineisiin kuulu juustot, eikä leikkeleet, ne ovat sieltä turhimmasta päästä.
Monet ovat tottuneet siihen, että niitä kuuluu laittaa leivän päälle, mutta ei kuulu. Ne on turhaa ravintoa, eivät ne vastaa mitään ateriaa. Melkoinen ahaa elämys se oli tämäkin ymmärtää.
Mikäs ateria se leipä sitten on? Aivan turhake varsinkin jos painoa haluaa pudottaa.
Anteeksi vain, mutta olet väärässä. Leivästä saa kuitua ja hyviä hiilihydraatteja. Ne tukevat vatsan ja suolen toimintaa ja oikeanlainen leipä toimii osana päivittäistä ravinnonsaantia.
Perunakuoria lisäävät siihen yleisesti enkä koskaan syö perunankuoria muutenkaan! Siinähän on suurin osa perunan luontaisista glykoalkaloideista ja mahdolliset homeen/itämisenestoaineet ym- jäämät, mitä maahan on syydetty vuosien varrella. Ja on sitä myös makkaroissa.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/arja-lisaa-lahes-aina-leipaa…
Kuulostaa periaatesyiltä.