Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ei ymmärrä rahaa ja pyytää joululahjaksi Gantin hupparia joka maksaa kaupassa 119.90 euroa ja netissä 79.90 euroa

Vierailija
28.11.2020 |

Ostaisitteko koskaan itse omalle teinillennd lahjaksi vaatetta joka maksaa enemmän kuin 40 euroa vai meneekö siinä joku raja?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin, itse olet kakrusi kasvattanut. Naurettavaa maksaa vaatteista yli 40e.

En maksaisi missään tapauksessa.

Pistä teini tekemään töitä rahan eteen niin oppii.

Vierailija
42/45 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset sai teininä juuri sen, mitä halusivat. Kahdesta tuli menestyviä sijoittajia, kolmannesta lakimies. Ei lapset siitä pilalle mene, että saavat haluamiaan asioita joululahjaksi.

Olette siis kasvattaneet 3 psykopaattia, onneksi olkoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain dödöä tai pesuainetta teinille ostaisin, mutta en enää sen ikäiselle mitään sen kalliimpaa.

Vierailija
44/45 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini on kohta jo aikuinen joten tehköön töitä ja ostakoon omilla rahoilla kalliit vaatteet jos sellaisia haluaako. Mutta niin kaun kun minä maksan vaatteista niin teini pukee tasan tarkkaan ne vaatteet jotka minä määrään.

Vierailija
45/45 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, jos se on mieluinen ja tärkeä. Siihen on kyllä keinot, miten voi rahan arvon lapsilleen opettaa. Meillä rahan arvon tajuaminen on molempien lasten kohdalla tarkoittanut sitä, että hilua ja krääsää ei pyydetä juuri koskaan, ja haluavat harkittua ja arvokkaampaa, joka ilahduttaa pitkään. Tuollainen kallis merkkihuppari käy hyväksi esimerkiksi tällaisesta ostoksesta.