Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dildoilu

Vierailija
28.11.2020 |

Naiset, käytättekö dildoa itsetyydytyksessä? Minkä kokoista? Minkälaisella tavalla ja tekniikalla? Mukana muita leluja?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän useinkin, koko on 19cm ø4,5cm. Usein käytän samalla joko vibraavaa anaalitappia tai klitoriskiihotinta.

Vierailija
2/23 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Työntelen sitä sisään ja toisella kädellä hieron klitorista. Ihanaa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä täällä käy alapeukuttelemassa?

Vierailija
4/23 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle parit dildot piristämään elämää. Yhdessä ollaan käytetty mutta ehdotin, että voisi kokeilla yksinkin ihan vaan kannustaakseni. En tiedä vaikka olisi niin tehnytkin. Toinen on pienempi noin 14cm ja aika normaalin kokoinen ja toinen 20cm ja paksu joka isompi kuin minulla. Isommasta on tuntunut tykkäävän vaikka vähän ujosti on asiasta mitään maininnut.

Vierailija
5/23 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä meneekö tämä tähän gatekoriaan, mutta minulla Motorbunny satula, johon saa erikokoisia dildoja, anustappeja ja vibraavia osia. Sehän sitten hieroo, vibraa tärisee ja värisee kun säätimestä säätää. Suosikki satulani on isoin 15cm dildo 4cm halkaisijaltaan jossa mukana 8cm anusdildo.

Eli tässä on kaikki yhdessä paketissa.

Vierailija
6/23 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä meneekö tämä tähän gatekoriaan, mutta minulla Motorbunny satula, johon saa erikokoisia dildoja, anustappeja ja vibraavia osia. Sehän sitten hieroo, vibraa tärisee ja värisee kun säätimestä säätää. Suosikki satulani on isoin 15cm dildo 4cm halkaisijaltaan jossa mukana 8cm anusdildo.

Eli tässä on kaikki yhdessä paketissa.

Haaveilen tuosta, mutta ei ole varaa liki 1500€:n leluun, joten dildotan ihan perus ladattavalla 20cm/4cm dildolla, ilman muita apuja.

Vierailija
7/23 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaikenlaisia leluja, mieheni niitä on ostellut. Yksi lemppareista on musta aika iso 9" musta jossa myös ns kivekset juuressa. Annan välilä yksinäni ollessani mennä oikeen kunnolla ja käyttelen lisäksi sellaista sormivibraa. Parhaat orkut takuuvarmasti.

Vierailija
8/23 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiukan sub, ja lisäksi mieheni on hankkinut minulle monenlaisia dildoja.

Kyllä tykkään ratsastaa, ja itseasiassa tulen todella lujaa sillä tavalla. 

Vierailija
9/23 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän. Minulla on muutamia lempidildoja, vähän fiiliksen mukaan.

Olen "hurahranut" yhteen isoon tekopenikseen. Saan täydellisen orgasmin sillä, tykkään olla täynnä

Vierailija
10/23 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, en halua dildoa. g- piste sauva tottelee paremmin. kaksi kpl. on aktiivisessa käytössä. yksi niistä lämpenee itsestään , se vie 3-4 min. tyydytän itseäni säännöllisesti  sauvan kanssa  ns. vaginassa - metodilla.

Vierailija
11/23 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä, en halua dildoa. g- piste sauva tottelee paremmin. kaksi kpl. on aktiivisessa käytössä. yksi niistä lämpenee itsestään , se vie 3-4 min. tyydytän itseäni säännöllisesti  sauvan kanssa  ns. vaginassa - metodilla.

Onko toinen niistä Lelo Gigi, ja toinen Zalo?

t. Selvän näkijä

Kerro.

Vierailija
12/23 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaaridildo on kiva naisella. :) Se vaan näyttää jotenki söpömmältä. :D Ei miul muuta.

Vierailija
13/23 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta :)

Just äsken hoitelin itseni, kun mies lähti töihin. Tällä kerralla käytössä oli sellanen melko aidon näköinen ja tuntunenkin musta värisevä dildo. Nimeä en tiedä, mutta aika mukavan kokonen se on. Oli ihanaa heräillä rauhassa pikku omaan kivaan. Joskus käytössä myös Satisfyer ja joku pienempi dido samaan aikaan.

N42

Vierailija
14/23 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta :)

Just äsken hoitelin itseni, kun mies lähti töihin. Tällä kerralla käytössä oli sellanen melko aidon näköinen ja tuntunenkin musta värisevä dildo. Nimeä en tiedä, mutta aika mukavan kokonen se on. Oli ihanaa heräillä rauhassa pikku omaan kivaan. Joskus käytössä myös Satisfyer ja joku pienempi dido samaan aikaan.

N42[/

Kuulostaa nautinnolliselta. Itsekin fantasioin siitä, että vaimoni touhuilee itsekseen. Kai tästä on alkanut jonkinlainen lievä fetissikin tulla, mutta ei siitä haittaa kenellekään. Joskus olen vaimoltani saanut kuvan tai pari kun on kivaa pitänyt ja se on todella nautinnollista. Useimmin kyllä ei kerro jos on puuhaillut ja mitä se mulle edes kuuluu oikeastaan. Olen ostanut vaimolle muutaman erilaisen ja erikokoisen dildon. Lisäksi löytyy delfiini, satisfyer ja kuulat.

Vierailija
15/23 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotain suosituksia tai mielipiteitä omista lempparidildoista? Merkkejä ja materiaaleja siis lähinnä mietin.

Vierailija
16/23 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ns aidonkaltaiset dildot on hyviä, tosin usein kalliita.

Vierailija
17/23 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo innostui dildoista joita hankin seksiä piristämään. Mahtavaa katsella miten nauttii kookkaista tekokulleista ja on todella kosteana niiden kanssa touhutessa.

Vierailija
18/23 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ostin itselleni silikonidildon joka on n.15cm ja 3,5cm. Imukupin saa kiinni seinään ja niin se toimiikin parhaiten.

Vaimoa ei dildot juuri kiinnosta kun saa aitoakin aina kun haluaa.

Peppudildoilu on hieman kummaa hommaa. Se tuntuu hyvälle, mutta ei sillä orgasmia saa eikä edes ala seisomaan. Paksumpi toimii paremmin kuin ohuemmat tapit.

Vierailija
19/23 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildoilu on kivaa!

Vierailija
20/23 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättidildolla parasta. Vähintään 15 tuumaa pitää olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi