Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin miehet kiinnittää huomiota 45-50 vuotiaissa naisissa?

Vierailija
28.11.2020 |

Mikä keski-ikäisessä naisessa viehättää tai ei viehätä? Naama, tyyli, vartalo, ura, perhe, varallisuus? Muuttuuko miesten maku naisten suhteen vanhempana?

Kommentit (329)

Vierailija
201/329 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä ohi aiheen mutta haluan kertoa että -kaikista naisten haukkumis- ja halventamisketjuista huolimatta on olemassa toinenkin totuus.

Monet naiset kokevat (joutuvat kokemaan) miesten ihastumista ilman omaa tahtoaan; on ikä sitten 20, 30, 40, 50 tai enemmän on naisia joihin miehet, samanikäiset, vanhemmat tai selvästi nuoremmat ihastuvat ja se ei aina ole kivaa. Ystävyys/työtoverisuhde voi mennä jotenkin pilalle jos näin käy. Nämä naiset ovat kokemukseni mukaan jotenkin ns. luonnonlapsia, iloisia, herkkiä, aitoja ja kaikille ystävällisiä, omista kipeistäkin elämänkokemustakin huolimatta.

Vierailija
202/329 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on etteivät tule enää raskaaksi.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/329 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus, status, sivistyneisyys, varakkuus, harrastukset jne

Vierailija
204/329 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot, silmät, hymyileekö vai kulkeeko suu mutrussa, positiivinen vai negatiivinen luonne.

Vierailija
205/329 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän huomiota naisen ikään ja kuinka aika ja luonto on tehnyt karun tehtävänsä.

Parasta on ettei ne enää porsi joten ne antaa ilman kumia.

Vierailija
206/329 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin ei varallisuudella tms yms ole merkitystä.

Vierailija
207/329 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä fyysinen vetovoima on kadonnut, joten pitkälti samat kriteerit soveltuvat kuin miehiin. Siis lähinnä raha ja elämänlaadun koheneminen suhteeseen ryhtymisen myötä

Vierailija
208/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä iässä ole muututtu jo miehille näkymättömäksi?

Ei ikätovereille!

Vierailija
209/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vastaus:

- Äly ja sivistys

- Huumori, lempeys

- Tykkää yhä pikkuisen laittautua, mutta ei pidä sitä elämänsä tärkeimpänä asiana

Vierailija
210/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mihinkään. Haluan olla rauhassa. Jos/kun jään leskeksi, en ota miestä enää.

Vierailija
211/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ulkonäköön, olemukseen ja käyttäytymiseen ja sitten persoonallisuuteen kuten muidenkin ikäisissä siis jos suhdemielessä huomiotaan kiinnittää

Vierailija
212/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alleja vai ei . Se kertoo paljon elintavoista ja arvoista.

Vierailija
213/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi muuten, että kaikilla viiskymppisillä ei todellakakaan ole sellulittiia, vatsamakkaroita, suonikohjuja, raskausarpia tai edes ryppyjä. Sorry vaan. Mulla sattuu olemaan nuorempi miesystävä, joka sanoo, että kroppa on kuin nuoren tytön. Rinnatkin on kuulemma kauneimmat maailmassa, ja nekään ei muuten roiku. Ja olen kyllä lapsenkin synnyttänyt ihan luonnollisin menetelmin. Melkoista ikärasismia, pelkästään numeroon tuijottamalla. Eilen sain vihellyksen autosta nuorelta mieheltä, että repikää siitä. Vituttaa tällaset aloitukset- jos moni näyttää harakan perseeltä, niin se on niiden oma vika, mutta kaikki ei todellakaan ja näitä on riittävästi myös ihan nuorissa naisissa, sanoisin että todella paljon mm ylipainoisia nykyisin. Se on peiliin katsomienen monella. Itse voit todellakin paljon vaikuttaa ulkonäköön ja tyyliin. Ikä on paljolti vain numero. On paljon kauniita ja tyylikkäitä vanhempiakin naisia.

Vierailija
214/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin aina että hymy ja hiukset on upeinta minussa. Jostain syystä ne "kiihottaa" miehiä todella! Tosin niin sanotaan vielä vaikka olen jo 60v:) 

Vierailija
215/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot, hiukset, vartalo. 

Vierailija
216/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N54 vastaa miehistä.

Mieluiten oman ikäinen, jolla jo aikuiset lapset.

Silmät ja ilme, ystävälliset ja älykkäät.

Ei tupakoi, ei kännejä. Alkoholia harvoin ja maltilla.

Miellyttävä ääni ja puhetapa, ystävällinen ja asiallinen käytös.

Jäntevän ja kiinteän oloinen, ettei ole ihan rampa vielä.

Siistit hiukset jos niitä on, ellei, kokokalju on seksikäs. Ehjät ja puhtaat hampaat, kaikki tallella, saa olla vinossa tai implantteja.

Siistit ja istuvat vaatteet. Siisti koti ja auto.

Ei isoa kaljamahaa. Lisäplussaa, jos on lihaksiakin.

Vierailija
217/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitän huomiota naisen ikään ja kuinka aika ja luonto on tehnyt karun tehtävänsä.

Parasta on ettei ne enää porsi joten ne antaa ilman kumia.

Jonnet p*skoo kaikki ketjut.

Vierailija
218/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä ohi aiheen mutta haluan kertoa että -kaikista naisten haukkumis- ja halventamisketjuista huolimatta on olemassa toinenkin totuus.

Monet naiset kokevat (joutuvat kokemaan) miesten ihastumista ilman omaa tahtoaan; on ikä sitten 20, 30, 40, 50 tai enemmän on naisia joihin miehet, samanikäiset, vanhemmat tai selvästi nuoremmat ihastuvat ja se ei aina ole kivaa. Ystävyys/työtoverisuhde voi mennä jotenkin pilalle jos näin käy. Nämä naiset ovat kokemukseni mukaan jotenkin ns. luonnonlapsia, iloisia, herkkiä, aitoja ja kaikille ystävällisiä, omista kipeistäkin elämänkokemustakin huolimatta.

Minulla on juuri tämä kokemus, ja on niin helpottavaa, kun se on lakannut kun täytin 50. Moni unelma jäi minulta saamatta, kun työkaveri, pomo tai professori ihastui minuun. Joko jouduin vaihtamaan paikkaa tai minua ei otettu vakitöihin, ilman omaa syytä. Vetovoima oli liian arkea häiritsevä. Menetin opiskelukavereita ja ystäväpiirejä, kun kavereista yksi ihastui, minä torjuin hänet, ja tilanteesta tuli kiusallinen, ja muut miespuoliset ystävät valitsivat hänet. Se oli myös heidän tyttöystävien silmissä turvallisempaa.

Vielä nelikymppisenä jouduin pitämään huolen, että en jäänyt kahden harrastuskaverien kanssa. Olin lähellä menettää harrastuksen tämän takia.

Nykyään viisikymppisenä voin elää ihan normaalia elämää ilman draamaa, ja olla rennosti oma itseni, kun lähellä olevat miehet eivät mene sekaisin enää.

Vierailija
219/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Nyt minun on pakko kysyä; mikä helvetti siinä on että tuo hoikkuus nostetaan ensimmäisenä esiin? Kuinka realistista on tahtoa hoikkaa vyötäröä keski-iän ylittäneeltä naiselta? Suurin osa on enemmän tai vähän pulleita, tai vähintäänkin tavallisen pulleita.

Lisäksi minun mielestäni hoikka vanheneva nainen näyttää aika kurpalta. Nuo julkkismaailman tuunatut naiset ovat joka puolelta fiksattuja, luonnollisesti vanhenevalla rypistyy ja roikkuu nahka ihan eri tavalla. Paremmalta näyttää pehmeä ja täyteläinen kuin sellainen kuivakka kurppa.

Eikä niillä miehillä ole paljon varaa vaatia, suurin osa sellaisia rampoja plösöjä.

Vierailija
220/329 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen. En halua enää pettyä, joten en aio seurustella enää kenenkään kanssa.

Miehet voi ottaa niitä 20-vuotiaita naisia.