Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi nostetaan kauppakärryjen tavaratilaan. Miksi???

Vierailija
06.04.2014 |

Vittu, että oikeesti vituttaa moinen touhu.

Tänään taas sain ihmetellä ku lapsella kuraiset ja märät kengät ja sinne vaan lapsi istumaan ja seisomaan.

Hienoa sitten muiden asiakkaisen laittaa tavaroitaan sinne :/

Onneksi jossain kaupoissa jo thän puututaan kaupan puolelta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lasta on kätevä työntää niissä.

Vierailija
2/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä... Siitä se varmaan johtuu.

Ne on yhdet kellä on oikeuksia ja sitten ne toiset, kenellä on myös velvollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa varmaan on sellaiset ihmiset.

Vierailija
4/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostan jos olen yksin lasten kanssa kaupassa ja sisaruskärryt on varattu. Yritä ite juosta 2vn perässä kärryjä työntäen

Vierailija
5/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppoihin voisi tehdä kaksi kärrypaikkaa. Toiseen ne, jotka kuljettavat niissä lapsiaan, eli muidenkaan kengänpohjissaan roudaamat koiranpaskat, spurgujen oksennukset ja muu kyönä ei haittaa oman maitopurkin pohjassa omalle ruokapöydälle vietynä ja toinen sitten niille, jotka haluavat ostoksensa kotiin puhtaina. Sopii varmaan kaikille?

Vierailija
6/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt ollaan niin pöpöpelkureita. En jaksa itse miettiä ja murehtia tommosia asioita. Elämässä on paljon muutakin kun muiden syyllistäminen ja negatiivisten mielipiteiden ilmaisu. Nauti elämästä ja lopeta valittaminen. Mutta jos elämäsi on tylsää ja välttämättä haluat miettiä ja murehtia tuollaisia asioita niin se on sinun ongelma se! Ihan paskasiahan ne ruokapakkaukset muutenkin on, ostoskärryt säilytetään ulkona. Autot ajaa ohi ja loska lentää niihin, pakokaasut, linnunkakkaa, ihmisten likaset kädet, sylki. Ja sä valitat jostain kurasta :D tässä vaan halutaan syyllistää taas kerran lapsiperheitä ja lapsia.

Vierailija
7/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on ongelmat. Ymmärrän vitutuksen jos tosiaan kurakenkäinen lapsi siihen kärryihin laitetaan levittämään likaa mutta....... ei siinä muuta vikaa ole? 

Ja ei, en laita lastani itse siihen istumaan mutta en ymmärrä miksi se muita edes haittaisi vaikka laittaisinkin

Vierailija
8/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina laittanut lapsen siihen istuinosaan, ja kun on liian iso siihen niin kävelee vierellä. En ymmärrä, mikä ongelma on kävelyttää lasta kaupassa?

Vierailija
9/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 13:16"]

Kylläpä nyt ollaan niin pöpöpelkureita. En jaksa itse miettiä ja murehtia tommosia asioita. Elämässä on paljon muutakin kun muiden syyllistäminen ja negatiivisten mielipiteiden ilmaisu. Nauti elämästä ja lopeta valittaminen. Mutta jos elämäsi on tylsää ja välttämättä haluat miettiä ja murehtia tuollaisia asioita niin se on sinun ongelma se! Ihan paskasiahan ne ruokapakkaukset muutenkin on, ostoskärryt säilytetään ulkona. Autot ajaa ohi ja loska lentää niihin, pakokaasut, linnunkakkaa, ihmisten likaset kädet, sylki. Ja sä valitat jostain kurasta :D tässä vaan halutaan syyllistää taas kerran lapsiperheitä ja lapsia.

[/quote]

Mä vähän luulen, että teillä kotona ei saa kävellä kuraisilla kengillä edes lattialla? Miksi muiden pitäisi haluta sitä kengänpojissa kulkeutuvaa paskaa jääkaappiinsa ja ruokapöytäänsä? Saa ajatella muitakin, ei se satu. Kokeile vaikka.

Vierailija
10/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jep jep. Kengänpohjista tullut koiranpaska olisi oiva lisä ruoissa.

Vierailija
11/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä muuten aikoinaan tullut isoakin juttua elintarvikehygienian takia? Silloin muistaakseni useimmat kaupat kielsivät lapsen kuljettamisen kärryissä.

Pitäisi mennä kyllä sipaisemaan lusikallinen kuraa ja koiranpaskaa tällaisten vanhempien ostamiin tuotteisiin, esim kurkkuun ja salaattiin, jotka eivät siis ole suojamuoveissa. Samaahan he tekevät muille antaessan lapsen matkustaa ostoksille tarkoitetussa tavaratilassa.

Vierailija
12/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kaksi kärryä

Vierailija
13/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, muka yrjöä paskaa ja kusta tulee lasten mukana kärryyn. Olen nostanut puhtaan lapsen ilman kenkiä tai likaisia ulkovaatteita kärryyn, että saan tehdä ostokseni rauhassa. Kukaan ei ole koskaan huomauttanut asiasta ja jos huomauttaa, voin tilata siinä kassalla ammattimiehet puhdistamaan kärryn.

Vierailija
14/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin kaksosten vauva aikana toisen turvakaukaloa ostoskärryssä, kun vauvanistuimessa oli toinen lapsista. Sitemmin opetettiin lapsille käytöstavat, eikä tarvitse kenenkään istua kärryissä.

Vierailija
15/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 13:55"]

[/quote]

Joo, muka yrjöä paskaa ja kusta tulee lasten mukana kärryyn. Olen nostanut puhtaan lapsen ilman kenkiä tai likaisia ulkovaatteita kärryyn, että saan tehdä ostokseni rauhassa. Kukaan ei ole koskaan huomauttanut asiasta ja jos huomauttaa, voin tilata siinä kassalla ammattimiehet puhdistamaan kärryn.

[/quote]

No onhan siinä vissi ero onko lapsi kärryissä ulkovaatteissa ja kengissä, vaiko ilman näitä. Eikö?

Vierailija
16/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset ovat tyhmiä? Eilen Suomenojan Kodin1:ssä pikkupoika pomppi mattopinon päällä. Siis myytävänä  olevia mattoja rullalla esillä ja kaksi valopää-vanhempaa antavat lapsensa pomppia ja kiipeillä sen pinon päällä. Tavaratalon henkilökuntaan kuuluva nainen huomautti asiasta lapselle, kun vanhemmat eivät tajua. Jos tuo kakara olisi pudonnut ja loukannut itsensä, olisivat vanhemmat varmasti närkästyneet kaupalle. Hoh hoihaa, nykyajan uusavuttomuutta ja typeryyttä.

Vierailija
17/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 13:12"]

Minä nostan jos olen yksin lasten kanssa kaupassa ja sisaruskärryt on varattu. Yritä ite juosta 2vn perässä kärryjä työntäen

[/quote]

Yksi sana sinulle: valjaat.

Vierailija
18/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa touhua minustakin.Kun lapseni oli pieni,hän istui kärryjen istuinosassa ja sen jälkeen käveli vierellä.Oppi siinä samalla kun sanoin että annappa kärryyn siitä hyllystä se ja se tavara.Oppi miten kaupassa käyttäydytään.Nykyään kaikki on niin lapsikeskeistä.Mikään muu ei ole mitään kun että vaan meidän lapset,meidän lapset....

Vierailija
19/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 13:21"]

Minä olen aina laittanut lapsen siihen istuinosaan, ja kun on liian iso siihen niin kävelee vierellä. En ymmärrä, mikä ongelma on kävelyttää lasta kaupassa?

[/quote]

Koska jotkut eivät osaa kasvattaa lapsiaan ja jos ne pääsee juoksemaan vapaasti tulos on tämä

http://www.feissarimokat.com/2014/03/lasten-kanssa-kaupassa

Vierailija
20/54 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä sylvi mulla alkaa aina verenpaine nousta kun seuraan keskusteluja tästä aiheesta :D

Tuo sääntö ei ole vaan kauppiaan vittuilua, sille on hyvä syy. Ja jos lapsi, joka ei enää mahdu kärryn istumaosaan, ei jaksa kävellä kauppareissua niin on kyllä joku vialla.

Ja oikeesti... joka kevät alkaa se valitusrumba kuinka jengi ei siivoa koiranpaskoja. Sit niitä kuurataan lasten vaatteista ja kengistä ja vaunuista, puunataan ja pestään ja pestään, ei lähe millään ja kamalaa on. Mutta jos ne samat paskaset kamat heitetään ruokakaupan kärryyn niin "ei oo niin vakavaa, ei se ruoka siellä paljaaltaan oo, kyllä ne pöpöt levii muutenkin". What??

No totta vitussa ne leviää, pitäiskö sit myös lopettaa vaikkapa käsienpesu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme