Onko 176cm ”hyvä” pituus miehelle?
Itse olen 19v mies ja tuon pituinen. 176cm on kyllä alle keskiverto suomalaisen miehen pituuden mutta oon onneksi reilusti pidempi kuin useimmat naiset. Mitä mitä mieltä olette, naiset?
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
1500mm on paras pituus. Mahtuu vaikka mihin. Ei tarvi paljoa tilaa asumiseen, voi ostaa pieniä vaatteita.
Jos naiset olisivat älykkäitä ja loogisia, niin tuo olisi totta, että pienet miehet ovat paljon ekologisempia. Joku biojätteiden kierrätys ja kirpputorien nuuskiminen on aivan turhaa, kun suositaan ahmatteja tai tänne tuotuja Ahmetteja, joiden ekologinen jalanjälki on kymmenkertainen savimajassa asusteluun nähden.
Olen 160cm pitkä ja mieheni on 175cm. Yhtään ei saisi olle pidempi tai käsikädessä kävely tai pussailu olisi vaikeaa. 176 on monelle naiselle varmasti täydellinen :)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo pituus yksistään mitään kerro, mutta esim. nettideittailuissa naisten enemmistö hakee vähintään 180 ja mielummin yli 185 senttisiä miehiä. Jos naamakomeutta eikä raamikkuttakaan ole, niin olisi syytä olla sitten alfan karismaa tai taitoja millä tienaa mukavasti. Muuten ajat ovat kovat nykypariutumisessa.
Itse ole 176 tai 178, enkä ole huomannut kuin netissä "ongelmia" tuon suhteen. Olen kuitenkin komea, raamikas, hauska ja karismaattinen, joten naisseuraa on aina löytynyt. Laadukasta ja paljon. Samanpituisilla ja hieman hailakammilla kavereilla on jo huomattavasti haastavampaa löytää kelpo seuraa. Sitten taas eräs parimetrinen murri kiinnostaa naisia ihan vaan pituuden ja kirveellä veistettyjen kasvojen avulla. Tämmöstä tämä on. Pitää olla jitain kovasti naisten toivomaa, että taivaan portit narahtelee.
Unohdat vaan sen, että esimerkiksi 155-160 cm pituiset naiset ei kyllä ensisijaisesti preferoi 180 ja selvästi pidempiä miehiä. Jos pituudella on mitään merkitystä niin kyllä lyhyemmät naiset preferoivat lyhyempiä miehiä. Mainitsemasi naisten enemmistö ei tietenkään ole tavallista lyhyempiä naisia vaan tavallisen pituisia. Jos mies on itse tavallista pidempi niin soisi keskittävän energiaansa yhtälailla lyhyisiin naisiin eikä kaikkien pyykimiseen oikealle ja "moi" "moi" "moi" "moi" "moi"....
176cm on oikein ok, enemmän riippuu muista ominaisuuksista kuin pituudesta. Mutta myös niin, että jos muur ominaisuudet on vähän meh niin sit kyllä pitemmillä vastaavilla on etu.
Josies on itse tavallista lyhyempi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se naisille riittää.
Itse olen 189cm mies ja mieheni on 190cm.
En ole homo.
On hyvä pituus!
T. Taskuvenus 156 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaiset pienet voi olla kiihkeitä.
Minkä pituinen olet itse?
165 ja aviomieheni 183.
No eihön tuo 176cm niin pieni sitten ole??
No niinpä. Kannattaa katsoa miten pieni ero 7cm loppupeleissä on. Sekö kaiken muuttaa? Jos 176 kerta on liian lyhyt niin eipä tuo 183 myöskään mikään pitkä ole.
165cm nainen on keskipituinen, eikä lyhyt, niinkuin 176cm mies.
Tosi hyvä pituus. Mieheni on 175.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaiset pienet voi olla kiihkeitä.
Minkä pituinen olet itse?
165 ja aviomieheni 183.
No eihön tuo 176cm niin pieni sitten ole??
No niinpä. Kannattaa katsoa miten pieni ero 7cm loppupeleissä on. Sekö kaiken muuttaa? Jos 176 kerta on liian lyhyt niin eipä tuo 183 myöskään mikään pitkä ole.
165cm nainen on keskipituinen, eikä lyhyt, niinkuin 176cm mies.
Kun puhe on 19-vuotiaista, on 165 nainen 5 cm alle keskipituuden ja 176 mies 4 cm alle keskipituuden.
N25 160 cm ja ihan vähän lyhyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo pituus yksistään mitään kerro, mutta esim. nettideittailuissa naisten enemmistö hakee vähintään 180 ja mielummin yli 185 senttisiä miehiä. Jos naamakomeutta eikä raamikkuttakaan ole, niin olisi syytä olla sitten alfan karismaa tai taitoja millä tienaa mukavasti. Muuten ajat ovat kovat nykypariutumisessa.
Itse ole 176 tai 178, enkä ole huomannut kuin netissä "ongelmia" tuon suhteen. Olen kuitenkin komea, raamikas, hauska ja karismaattinen, joten naisseuraa on aina löytynyt. Laadukasta ja paljon. Samanpituisilla ja hieman hailakammilla kavereilla on jo huomattavasti haastavampaa löytää kelpo seuraa. Sitten taas eräs parimetrinen murri kiinnostaa naisia ihan vaan pituuden ja kirveellä veistettyjen kasvojen avulla. Tämmöstä tämä on. Pitää olla jitain kovasti naisten toivomaa, että taivaan portit narahtelee.
Unohdat vaan sen, että esimerkiksi 155-160 cm pituiset naiset ei kyllä ensisijaisesti preferoi 180 ja selvästi pidempiä miehiä. Jos pituudella on mitään merkitystä niin kyllä lyhyemmät naiset preferoivat lyhyempiä miehiä. Mainitsemasi naisten enemmistö ei tietenkään ole tavallista lyhyempiä naisia vaan tavallisen pituisia. Jos mies on itse tavallista pidempi niin soisi keskittävän energiaansa yhtälailla lyhyisiin naisiin eikä kaikkien pyykimiseen oikealle ja "moi" "moi" "moi" "moi" "moi"....
Tuskin. Naisen ja miksei myös miehen logiikalla asian voisi kuvitella menevän noin, mutta todellisuudessa lyhyet naiset suosivat suhteellisesti suurempaa pituuseroa kuin pitkät naiset. Eli lähes kaikki naiset haluavat lähtökohtaisesti pidemmän puoleisen miehen. Muutama lyhyistä miehistä kiinnostuva lyhyt nainen ei vielä kesää tee.
Pituus on ollut valttia kivikaudella ja naiset elävät vieläkin henkisesti sitä aikaa.
Aika lyhyt mieheksi, mutta kaikille ei riitä yli 180cm miehiä eli ei hätiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä pituus. N170
Eikö haittaa, että korkkareilla menet tuon miehen yli pituudessa? Hän ei välttämättä jaksa edes nostaa naista.
Meinaatko että pituus määrittää sen, kuinka vahva mies on? Itse olen tuon mittainen ja jaksan nostaa vaikka satakiloisen miehen
Ei ole, mikäli nainen on myös 176 cm. Itse olen ja alan katsomaan miehiä "sillä silmällä" vasta, kun ovat lähtien/pidempiä kuin 182 cm... Tämä minun mielipide, jotkut muut naiset taas eivät välitä kumppanin pituudesta pätkääkään. Jokainen tyylillään.
p.s. Kyllähän miehetkin tarkkailevat naisen painoindeksin ja jokaisella on preferenssinsä.
Miksi mies ei voi olla samanpituinen kuin nainen? Ei se fyysinen ero poistu mihinkään vaikka pituus olisi sama
Mun mies on 174 cm ja on aivan hyvä pituus.
Useimmille naisille 18-20 cm on jo vähän iso, etenkin jos on paksu vehje. Sulla jää siis puolisentoista metriä naisen ulkopuolelle. Tosin voihan ison katseleminen kiihottaa naista...