Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 176cm ”hyvä” pituus miehelle?

Vierailija
28.11.2020 |

Itse olen 19v mies ja tuon pituinen. 176cm on kyllä alle keskiverto suomalaisen miehen pituuden mutta oon onneksi reilusti pidempi kuin useimmat naiset. Mitä mitä mieltä olette, naiset?

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just hyvä. N163

kiva kuulla

Vierailija
62/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet suomalainen mies suomessa niin ei ole. Ulkkari täällä voi olla vaikkapa läski 165cm ja vientiä riittää mutta suomalaisen miehen pitää olla joku miljonääri kalsarimalli päästääkseen samaan.

Suosittelen matkustamista. Tulet yllättymään miten helppoa se on kun naiset eivät ole suomirasisteja.

Nyt menee kyllä vähän yli

-ap[/quote

Ihan kuule on ollut ulkkarikavereita joilla on tuollaiset speksit. Kun käydään viihteellä niin heitä tullaan hakemaan tanssimaan ja jään aina seinäkukaksi.

Itsekin ihmettelevät tuota. Noh, eipä väliä. Kaikkialla muualla maailmassa se kyllä menisi toisin päin.

Ajatella että tällainen pönäkkä blondi suomimamma on kovaa valuuttaa jossain Etelä-Euroopassa kun taas täällä kotimaassa täysin näkymätön vastakkaisen sukupuolen edustajille. Mistä luulet tämän johtuvan? Oletteko te suomimiehetkin yhtä hirveitä kuin me naiset olemme, vai voisiko olla, että eksotiikka vetää puoleensa, sukupuoleen katsomatta. Sinun ulkkarikavereillasi on eksotiikkalisää täällä ja sinulla puolestaan ulkomailla. Ja sen enempää sinulla kuin minullakaan ei ole sitä eksotiikkalisää täällä.

Ihan kuule eri syistä. Myös jenkeissä mulla oli ihan sikana vientiä. Ja myös valkoihoisten muijien kanssa.

Suomalaiset naiset ovat naurettavan rasisteja. Ja piste.

Jos vienti on todella vilkasta ulkomailla muttei kukaan ole kiinnostunut sinusta kotimaassa, niin kysymys ei ole siitä että kotimaassasi oltaisiin rasisteja. Useimmat ihmiset kuitenkin pariutuvat ensisijaisesti saman kansallisuuden edustajan kanssa.

Oletko ihan varma, ettet ole lievästi hyypiö? Tunnen sellaisia miehiä, jotka pystyvät englanniksi ja ulkomaalaisten kanssa käymään small talkia melko sulavasti, mutta omalla äidinkielellä ja omassa kulttuurissa jokin heissä soittaa varoituskelloja. Töykeys, lipevyys, katkeruus...

Se on kuule just sitä rasismia että suomalainen mies leimataan heti ennakkoluuloisesti töykeäksi, lipeväksi, katkeraksi. Ihan niinkun nyt olet tekemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sinulle pidempi nainen? Olen itse todella pitkä nainen ja ikävä kyllä pitkä nainen ei kelpaa lyhyemmille miehille, mutta eivät kelpaa myöskään pidemmille miehille. Kaikki haluavat sellaisen pienen taskuvenuksen.

Monesti pitkälle naiselle ei kelpaa lyhyempi mies.

Vierailija
64/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sinulle pidempi nainen? Olen itse todella pitkä nainen ja ikävä kyllä pitkä nainen ei kelpaa lyhyemmille miehille, mutta eivät kelpaa myöskään pidemmille miehille. Kaikki haluavat sellaisen pienen taskuvenuksen.

Eipä tule mieleen että koskaan olisin suomessa nähnyt naisen jolla on itseään lyhyempi mies. Ei kertaakaan.

Sanokaa edes yksi suomalainen julkkispari jossa näin olisi. Ette pysty.

Näin huono itsetunto suomalaisilla naisilla on.

Vierailija
66/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule mieleen että koskaan olisin suomessa nähnyt naisen jolla on itseään lyhyempi mies. Ei kertaakaan.

Mun mieheni on 6 cm lyhyempi kuin minä.

Vierailija
67/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet suomalainen mies suomessa niin ei ole. Ulkkari täällä voi olla vaikkapa läski 165cm ja vientiä riittää mutta suomalaisen miehen pitää olla joku miljonääri kalsarimalli päästääkseen samaan.

Suosittelen matkustamista. Tulet yllättymään miten helppoa se on kun naiset eivät ole suomirasisteja.

Nyt menee kyllä vähän yli

-ap[/quote

Ihan kuule on ollut ulkkarikavereita joilla on tuollaiset speksit. Kun käydään viihteellä niin heitä tullaan hakemaan tanssimaan ja jään aina seinäkukaksi.

Itsekin ihmettelevät tuota. Noh, eipä väliä. Kaikkialla muualla maailmassa se kyllä menisi toisin päin.

Ajatella että tällainen pönäkkä blondi suomimamma on kovaa valuuttaa jossain Etelä-Euroopassa kun taas täällä kotimaassa täysin näkymätön vastakkaisen sukupuolen edustajille. Mistä luulet tämän johtuvan? Oletteko te suomimiehetkin yhtä hirveitä kuin me naiset olemme, vai voisiko olla, että eksotiikka vetää puoleensa, sukupuoleen katsomatta. Sinun ulkkarikavereillasi on eksotiikkalisää täällä ja sinulla puolestaan ulkomailla. Ja sen enempää sinulla kuin minullakaan ei ole sitä eksotiikkalisää täällä.

Ihan kuule eri syistä. Myös jenkeissä mulla oli ihan sikana vientiä. Ja myös valkoihoisten muijien kanssa.

Suomalaiset naiset ovat naurettavan rasisteja. Ja piste.

Olit jenkeissä kuitenkin ulkomaalainen. Se on erilaista ja sitä kautta eksoottista. Suurin osa suomalaisista naisista muuten pariutuu suomalaisten miesten kanssa. Joten rasismisyytöksesi eivät vastaa todellisuutta. Luonteeltasi vaikutat niin ikävältä ja kiukkuiselta tyypiltä, etten ihmettele yhtään, miksi juuri sinä et saa seuraa.

Vierailija
68/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. N 170cm 

Vierailija
69/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pituus ;). T. Nainen 162 cm.

Vierailija
70/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17,6 cm on ihan OK!

Vierailija
71/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kolme paria jossa mies on lyhyempi.

Monilla lyhyillä miehillä se huono itsetunto on... Eivät kelpuuta pitempää naista.

Vierailija
72/154 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/154 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/154 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

176 on lyhyt mies. Jostain 180 alkaen on jo ok

Vierailija
75/154 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä naisena että 19v ei ole vielä mies. Pituus sen sijaan on aivan sopiva.

Vierailija
76/154 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisille riittää.

Itse olen 189cm mies ja mieheni on 190cm.

Vierailija
77/154 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin just keskipituisilla näin on suhteellisen usein. Mulla on tuttavapiirissä pareja, joissa on nainen noin 170-175 ja mies himpun alle. (Eli keskipituinen nainen ja vähän keskipituisia lyhyempi tai lyhyt mies). Ja on myös pareja, joissa on n. 175-180 mies ja vähän pidempi nainen. Eli keskipituinen mies ja vähän keskipituutta pidempi tai pitkä nainen. Pituuserot ei senteissä kuitenkaan kovin hurjia. Tietenkin yleensä sattuu naiset olemaan lyhyempiä kun miehet ja naiset olisi vaikea jakaa niin, että mies olisi useammin lyhyempi

Itse olen 160 ja naimisissa 180-senttisen miehen kanssa, mutta tämä hetkellä pyristelen eroon ihastuksesta n. 170-senttiseen mieheen. Jännä havainto muuten, mulla oli muinoin joitain vuosia sitten taattu suosio deittisivustoilla. Aina jos joku kiinnosti, sain järjestettyä treffejä miehen kanssa. Muutama harvinaisen lyhyt eli 160-165 cm mies, joita yritin itse lähestyä eivät ikinä edes vastanneet mitään. Sillälailla jännä, ehkä olin liian pitkä heille? Tai liian lyhyt?

Vierailija
78/154 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oikein hyvä.

Vierailija
79/154 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
80/154 |