Onko 176cm ”hyvä” pituus miehelle?
Itse olen 19v mies ja tuon pituinen. 176cm on kyllä alle keskiverto suomalaisen miehen pituuden mutta oon onneksi reilusti pidempi kuin useimmat naiset. Mitä mitä mieltä olette, naiset?
Kommentit (154)
176cm on hyvä pituus naiselle. Miehelle alamitan rajoilla.
Itse olen niin lyhyt ja pienikokoinen, että toi on ihan sopiva pituus minun mielestäni :D N 160cm
Poitsu on 11v ja 177cm, kasvukäyrä näyttää 198cm
Harmaa Hepo kirjoitti:
Poitsu on 11v ja 177cm, kasvukäyrä näyttää 198cm
11 ja 177cm? No huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä pituus, älä mieti pituuttasi, sä et voi sille mitään, äläkä ajattele että olet lyhyt. Mikään muu ei ole pahempaa kuin mies joka on epävarma pituudestaan. Pilaat luonteesi sillä asialla.
T. 184cm nainen ja monesti oon miettiny että oon liian pitkä ja pitäis olla lyhyempi. Seurustelin sun pituisen miehen kanssa jolle se oma pituus oli ongelma ja se samalla lyttäsi minua alemmaksi. Josta tuli ongelmia suhteeseen, kun lyttäs itseään ja samalla mua.
Olisipa se noin yksinkertaista. Lyhyyden haittoihin törmää koko ajan, joten sitä on vaikea olla ajattelematta. Lisäksi lyhyen miehen pilkkaaminen on vieläpä salonkikelpoista ja hyväksyttävää. Satun omaamaan ilman omaa syytäni sen ainoa ominaisuuden, josta on luvallista kiusata.
Miehelle lyhyydestä on etua mm. pidemmässä elinajanodotteessa ja matalammassa riskissä saada infarkteja. Ihan kivoja etuja minusta, kateelliset me varmaan sit morkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sopiva. Olen itse 163cm enkä halua kurkotella.
Riittäsiköhän tuo 176cm myös 170cm naiselle?
Ihan sopivasti pituuseroa.
Ei tuo pituus yksistään mitään kerro, mutta esim. nettideittailuissa naisten enemmistö hakee vähintään 180 ja mielummin yli 185 senttisiä miehiä. Jos naamakomeutta eikä raamikkuttakaan ole, niin olisi syytä olla sitten alfan karismaa tai taitoja millä tienaa mukavasti. Muuten ajat ovat kovat nykypariutumisessa.
Itse ole 176 tai 178, enkä ole huomannut kuin netissä "ongelmia" tuon suhteen. Olen kuitenkin komea, raamikas, hauska ja karismaattinen, joten naisseuraa on aina löytynyt. Laadukasta ja paljon. Samanpituisilla ja hieman hailakammilla kavereilla on jo huomattavasti haastavampaa löytää kelpo seuraa. Sitten taas eräs parimetrinen murri kiinnostaa naisia ihan vaan pituuden ja kirveellä veistettyjen kasvojen avulla. Tämmöstä tämä on. Pitää olla jitain kovasti naisten toivomaa, että taivaan portit narahtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää hyvin. Muuten kaikinpuolin ok tyyppi, niin kelpaa. Ei ongelmaa :) N170
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Pätkä
Ehkä kasvat vielä
Mutta onko sillä sentillä tai kahdella merkitystä?
On hyvä pituus miehelle. 170cm on vähän liian vähän, 175+ on jo hyvä. 185 - 195 on sitten paras, mutta vain minun mielestä!:)
Alle 170....ei..eieiei.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä pituus miehelle. 170cm on vähän liian vähän, 175+ on jo hyvä. 185 - 195 on sitten paras, mutta vain minun mielestä!:)
Alle 170....ei..eieiei.
Olen 173cm mies ja riittäisikö tämä pituus sinulle jos muuten komea ja mukava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää hyvin. Muuten kaikinpuolin ok tyyppi, niin kelpaa. Ei ongelmaa :) N170
Entäpä 171 cm???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 170....ei..eieiei.
Olen 173cm mies ja riittäisikö tämä pituus sinulle jos muuten komea ja mukava?
Todennäköisesti, jos muuten synkkaisi. En vain koskaan kertoisi oikean unelmamieheni olevan kuin Johannes Vetter.
1500mm on paras pituus. Mahtuu vaikka mihin. Ei tarvi paljoa tilaa asumiseen, voi ostaa pieniä vaatteita.
Up